Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Ungefär så jag tänkt också. Vill man så kan man ju dessutom ringa några samtal och påstå att man ringer från en bank som håller på att bli rånad.
Det gäller att skapa så mycket kaos i sin omgivning som möjligt.

Jag brukar fantisera att jag rånar en bank när jag inte kan somna för det tröttar ut min hjärna och då somnar jag.

Så här går det i min fantasi..
1 år innan the big day hyr jag en lägenhet ovanför banken självklart i falskt namn och med ett annat utseénde, nämligen sån här mask dom har i filmer som man sedan river av sig som skinn. Ett av rummen ligger precis ovanför bankvalvet, i det rummet börjar jag lite smått gräva genom betongen. 1 år senare är jag igenom, då hissar jag ner en stege och packar ner alla pengarna i en väska. Klättrar sedan upp och bär ner grejorna till bilen.
Flyktvägen går som värdens omväg dit jag ska. Vägen går västerut 5 mil, inne i skogen efter vägen bränner jag upp bilen. Tar sedan nästa bil som står gömd och åker 5 mil till, norrut. Bränner upp denna bil och tar den tredje bilen som är folierat tex gul som jag kör hela vägen hem med, efter vägen när jag nästan är framme river jag av det gula och bränner upp detta. Väl hemma så rullar jag in på garageuppfarten med en vit bil
Mycket roande att fantisera så här för trött blir man och sen är det zzzzzzzzzzzzz :P