2008-12-02, 12:47
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apricot
haha Faktumet här ÄR att Ronaldo är bäst i världen för år 2008. Fö kan du ju fortsätta hoppas på Totti 09' Bara inte Roma lottas mot United igen, då kan det bli pinsamt

07/08 - CR absolut, hösten 2008 - Messi outstanding! Därför rösterna blev som de blev också, inte speciellt oväntat.

Totti, Toni, Zlatte.. De finns många man hoppas på inför ano 2009
Citera
2008-12-02, 12:49
Medlem
Luffsens avatar
Intressant att Dirk Kuyt slutade på en 10:e plats
Nog för han kämpar och sliter som en oxe men Kuyt + Ballon'dor = Känns inte speciellt sant.
Citera
2008-12-02, 12:52
Medlem
Apricots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
07/08 - CR absolut, hösten 2008 - Messi outstanding! Därför rösterna blev som de blev också, inte speciellt oväntat.

Totti, Toni, Zlatte.. De finns många man hoppas på inför ano 2009

Mjo, Messi är nog i bättre form atm. Vinner man allt och gör 42 mål som winger, ska man få alla priser och bli utnämnd till bäst i världen. Den gångna säsongen är det som räknas in, oavsett om man hatar honom eller ej så var det aldrig något snack om saken. Om man ser på det hela någorlunda objektivt. Han var överlägsen etta hela förra säsongen.
Citera
2008-12-02, 12:53
Medlem
Citat:
Eeh, din trovärdighet är obefintlig men du kan alltid hoppas på det bästa Jag "blåljög" inte, det som gäller när bästa spelaren utnämns är den gångna säsongen, INTE 08/09 alltså. Läs om vad jag skrev, du bör förstå om du är över 18. Om du inte förstår det så, synd. Så är det som sagt, när det gäller guldbollen.

Fattar fan inte heller vad Arshavin gör på 6e plats

ånej, nån random jycke dyker upp och påstår att jag saknar trovärdighet, vad ska jag ta mig till? Jag svävar iaf inte med falska uppgifter. Du skriker ju själv ut att Ronaldo är världens bästa för år 2008, sedan påstår du när skon klämmer att det är 2007-2008 som gäller. Kom in i matchen. Guldbollen gäller får ÅR 2008, och där har Villa gjort lika många mål som Ronaldo samt, vunnit skytteligan i EM och vunnit EM. Vad gjorde Ronaldo i årets största turnering förutom att springa runt och lipa? Säger dock återigen att det var kul att Ronaldo fick den.

Sedan att ALLA som kan fotboll vet att Messi är världens bästa spelare, det är en annan sak.
Citera
2008-12-02, 12:56
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Nog för han kämpar och sliter som en oxe men Kuyt + Ballon'dor = Känns inte speciellt sant.

På vilken lista då?
Citera
2008-12-02, 12:59
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen

Vad är det för lista du hittat? Dirk Kuyt på 10:eplats, hahaha.. Det är uppenbarligen någon som försöker lura någon.. Men den bluffen är synad Blir Dirk Kuyt nångång topp 10 på en lista av denna rang ska jag äta upp min hatt!
Citera
2008-12-02, 13:01
Medlem
Apricots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
ånej, nån random jycke dyker upp och påstår att jag saknar trovärdighet, vad ska jag ta mig till? Jag svävar iaf inte med falska uppgifter. Du skriker ju själv ut att Ronaldo är världens bästa för år 2008, sedan påstår du när skon klämmer att det är 2007-2008 som gäller. Kom in i matchen. Guldbollen gäller får ÅR 2008, och där har Villa gjort lika många mål som Ronaldo samt, vunnit skytteligan i EM och vunnit EM. Vad gjorde Ronaldo i årets största turnering förutom att springa runt och lipa? Säger dock återigen att det var kul att Ronaldo fick den.

Sedan att ALLA som kan fotboll vet att Messi är världens bästa spelare, det är en annan sak.

Men hur trög är du, fjortis?! Förstår du inte att det ÄR 07/08 som gäller, det är ett faktum! Vann han, eller inte? Allt annat än Ronaldo utnämnd som världens bästa spelare skulle varit årets skämt. Du är bara en till i mängden lacka Barcasupportrar Pisk i el clasico är fan ej bra för hjärncellerna verkar det som "kom in i matchen" hahaha kom in i matchen själv dude, Ronaldo är utnämnd till etta
Citera
2008-12-02, 13:03
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Men hur trög är du, fjortis?! Förstår du inte att det ÄR 07/08 som gäller, det är ett faktum! Vann han, eller inte? Allt annat än Ronaldo utnämnd som världens bästa spelare skulle varit årets skämt. Du är bara en till i mängden lacka Barcasupportrar Pisk i el clasico är fan ej bra för hjärncellerna verkar det som "kom in i matchen" hahaha kom in i matchen själv dude, Ronaldo är utnämnd till etta

Varför delas inte priset ut på sommaren då?
Citera
2008-12-02, 13:05
Medlem
Apricots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Varför delas inte priset ut på sommaren då?

Vem fick priset?
Citera
2008-12-02, 13:07
Medlem
Centrums avatar
Citat:

Det är hårt när smilfinken vinner detta åtråvärda pris framför Messi. Jag tycker om man ska se till helheten på en säsong var det helt rätt. Messi är en fantastisk spelare men när det gäller jämneten så levererade Ronaldo hela säsongen och därmed motiverat att han vann Guldbollen.
Citera
2008-12-02, 13:16
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Vad är det för lista du hittat? Dirk Kuyt på 10:eplats, hahaha.. Det är uppenbarligen någon som försöker lura någon.. Men den bluffen är synad Blir Dirk Kuyt nångång topp 10 på en lista av denna rang ska jag äta upp min hatt!

Yep, blev lurad Tyckte det lät rätt osannolikt men valde att tro på det. Man vet aldrig hur folket som tar fram de här listorna resonerar.
Citera
2008-12-02, 13:20
Medlem
Citat:

Det var rätt att Ronaldo fick priset som du säger. Däremot är jag övertygad om att Messi är en bättre spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in