Zeunertz är god men inget slår Apotekernes, är ju en dos nostalgi i det också, iaf för mig.
Så många positiva kommenterar om just Eldorados variant känns som en paradox men kanske blir att provsmaka en flaska.
3 som inte funkar för mig är Nygårds (för söt), Guttsta (för vattnig) ICAs (ett skämt).
Senast redigerad av wonderland 2010-12-11 kl. 17:11.
ICA's egna och apotekarnes är mina favoriter hittills... testade coop's egna idag, på tok för söt inte alls angenämt och dricka, blir bara slibbigt i munnen och äcklig eftersmak
Någon som håller med mig om att julmusten är godare vid en temperatur mellan 10-13 grader?
Känns som man får ut mer av smaken, samt en behagligare känsla när drycken inte är iskall såhär i vintertider.
Någon som håller med mig om att julmusten är godare vid en temperatur mellan 10-13 grader?
Känns som man får ut mer av smaken, samt en behagligare känsla när drycken inte är iskall såhär i vintertider.
Beror lite på hur man dricker den, men sitter man bara och smuttar lite på enbart julmust tycker jag inte den skall vara allt för kall.
Har nu testat musten från Mora bryggeri och hur man kan sätta den framför Zeunerts övergår mitt förstånd! Visst, den är helt ok, men Zeunerts har det där lilla extra som gör att det är mer än bara en läsk med smak av must som så många andra är.
Har nu testat musten från Mora bryggeri och hur man kan sätta den framför Zeunerts övergår mitt förstånd! Visst, den är helt ok, men Zeunerts har det där lilla extra som gör att det är mer än bara en läsk med smak av must som så många andra är.