2009-03-24, 23:15
  #3565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Läderbögen verkar vara Danos stora sorg han, Kommer han någonsun till insikt om det tro

Det går sannerligen utför nu. Med en massa bögnegrer i organisationen kanske de skulle ta och byta till Original Gayboys? Det är för mig en gåta hur det kunde hålla så pass länge som det ändå gjorde. Nu vet man ju inte vad man ska tycka om det hela.
Våra nick talar ju lite för vad det är för människor som dras till det hela.
Citera
2009-03-25, 11:20
  #3566
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bruce035
Såg herr Wojtek i Halmstad idag och kan upplysa om att hans "O.G 4-ever" tatuering på halsen är övertatuerad...¨

En till har lämnat det sjunkande skeppet !!!
Det verkar snarare som han hamnat i kylan då han tydligen ska ha blivit kickad.
Citera
2009-03-25, 12:20
  #3567
Medlem
jävla pinsamt med den fula tatueringen på armen nu då, good job Wojtec...
Citera
2009-03-25, 14:01
  #3568
Bannlyst
Varför tror ni att Kitutu är bög? Vad har ni för bevis? Vad jag förstått har han ju fru och barn...
Citera
2009-03-25, 15:52
  #3569
Bannlyst
Ok. Läste lite mer om den nye bossen här i dag. http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/164668-han-ar-ny-boss-i-og - skulle dock vilja veta mer om honom. Vad är han för lirare?
Citera
2009-03-25, 16:15
  #3570
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Geoffrey Kitutu tar nu över som Sverigeboss efter Wojtek Walczak. Walczak som varit Sverigboss för den kriminella ligan sedan hösten 2007 måste alltså nu kliva av sin tron. Enligt Crime News anklagar Denho Acar, OG:s ledare, Walczak för att samarbeta med polisen. Acar berättar även att Walczak har flytt till Polen.
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/164668-han-ar-ny-boss-i-og
Undra om det här är uppgifter som stämmer, var ju nån här i tråden som sett han i Halmstad för nån dag sen, så då har han väl knappast flytt till Polen..
Citera
2009-03-25, 16:26
  #3571
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Undra om det här är uppgifter som stämmer, var ju nån här i tråden som sett han i Halmstad för nån dag sen, så då har han väl knappast flytt till Polen..
Ja precis, för det går ju inte att åka från Halmstad till Polen.
Citera
2009-03-25, 16:42
  #3572
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Ja precis, för det går ju inte att åka från Halmstad till Polen.
Då har han väl flytt nyligen då eftersom han vart sedd i Halmstad den 23e..
Undra vad det är för uppgifter han ska ha läckt till polisen, nån som sitter på info..
Citera
2009-03-25, 16:50
  #3573
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Då har han väl flytt nyligen då eftersom han vart sedd i Halmstad den 23e..
Undra vad det är för uppgifter han ska ha läckt till polisen, nån som sitter på info..
ja kanske han ligger risigt till
Citera
2009-03-25, 17:33
  #3574
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
ja kanske han ligger risigt till


Attackera folk för att dom använder två smiley's i ett inlägg på 30 ord, Diskussionen ligger verkligen på hög nivå
Citera
2009-03-25, 18:07
  #3575
Medlem
Såg nollan med vänner idag! Något nervös kan man kalla honom, hans vänner kom och gjorde honom sällskap!
Citera
2009-03-25, 18:16
  #3576
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noname_z
Såg nollan med vänner idag! Något nervös kan man kalla honom, hans vänner kom och gjorde honom sällskap!
Såg du han i Halmstad, för i såna fall har han ju inte flytt landet som Cissi vill påvisa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in