Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Läderbögen verkar vara Danos stora sorg han, Kommer han någonsun till insikt om det tro

Det går sannerligen utför nu. Med en massa bögnegrer i organisationen kanske de skulle ta och byta till Original Gayboys? Det är för mig en gåta hur det kunde hålla så pass länge som det ändå gjorde. Nu vet man ju inte vad man ska tycka om det hela.
Våra nick talar ju lite för vad det är för människor som dras till det hela.