2009-01-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hade han vart så tät som han försöker visa utåt hade han knappast suttit och slickat kuvert själv, utan haft drängar som skötte detta åt honom.

Killen är tät, han sitter heller inte och slickar kuvert själv.

Citat:
Det hela är så pinsamt, ännu mer pinsamt att han lägger upp bilder på sig själv när han poserar i bar överkropp på en solig strand, vad folk bör veta är att det inte är så himla soligt nere i Marmaris just nu, det är regningt och kallt, staden är mer eller mindre död, turisterna är borta sen november månad.
Han försöker pusha en glamorös tillvaro som inte existerar.

OG är historia.

Bilderna har jag inget att säga något om, rätt onödigt faktiskt

Han försöker inte pusha en glamorös tillvaro :s Det är som att säga att Mats som köpte villa i Thailand bara försöker pusha på en glamorös tillvaro som inte existerar bara för det inte e sol alla dagar om året. Tror du inte att folk förstår det ändå? Så säg inte att han försöker pusha på något

OG är inte historia, inom loppet av ett par månader så kommer det ske lite saker mer säger jag inte då ni antagligen lär få läsa om det i tidningarna eller om ni känner folk, vilket 90% av folket i denna tråden inte gör och ändå snackar massa dynga om något dom inte har en aning om.
Citera
2009-01-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Men du kan ju förklara för oss oinsatta då, varför polacken fick lämna över sin post till negern..

Fråga dom självutnämna allvetarna i tråden dom verkar ju ha bra koll på vad som sker och inte sker
Citera
2009-01-26, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside

Han försöker inte pusha en glamorös tillvaro :s Det är som att säga att Mats som köpte villa i Thailand bara försöker pusha på en glamorös tillvaro som inte existerar bara för det inte e sol alla dagar om året. Tror du inte att folk förstår det ändå? Så säg inte att han försöker pusha på något

OG är inte historia, inom loppet av ett par månader så kommer det ske lite saker mer säger jag inte då ni antagligen lär få läsa om det i tidningarna eller om ni känner folk, vilket 90% av folket i denna tråden inte gör och ändå snackar massa dynga om något dom inte har en aning om.

Vem är du som dyker upp som ett litet troll och tjatar till danos försvar sida upp och sida ner? var det inte du som hette "cissy" eller nåt sånt?
Du verkar lite efterbliven
Citera
2009-01-27, 00:00
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Fråga dom självutnämna allvetarna i tråden dom verkar ju ha bra koll på vad som sker och inte sker
Men är ju det jag gör..
Se så, svara nu du som vet allting..
Citera
2009-01-27, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Om man nu ska ha respekt för kriminella så är väl ändå Denho inte rätt person att respektera? Inger det respekt att vara så klantig att man får sitta halva sitt liv i fängelse? Det går ju inte att jämföra Denho med någon som Thomas Möller, som vet hur man sköter en organisation, och som knappast sitter och förpackar graviditetstest och steroiderbeställningar på några hundra spänn.

Respekt får man inte för att man hotar folk och poserar med vapen. Visst, man kan skrämma folk på det sättet, men det är skillnad på att vara auktoritär och att ha auktoritet. Thomas Möller har auktoritet, Denho är auktoritär.

Angående Läder-Lasse så hoppas jag att ni läst inläggen på min blogg, där jag skriver om hur han tidigare tjänat pengar på nakenbilder av minderåriga samt fulla och utnyttjade tjejer, något som rimmar illa med OGs påstådda omsorg om kvinnor. Jag skrev först om det här: http://radikal.sexualpolitik.se/?p=76 varpå Lasse Läder svarade med ett inlägg på kriminellt.com. Jag bemötte hans replik här: http://radikal.sexualpolitik.se/?p=77.

Förresten, är inte Denho assyrier? Knappast förvånande, isåfall.

Hade inte synd.nu en underavdelning som hette "fulla och utnyttjade kvinnor"?
Citera
2009-01-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
Vem är du som dyker upp som ett litet troll och tjatar till danos försvar sida upp och sida ner? var det inte du som hette "cissy" eller nåt sånt?
Du verkar lite efterbliven

Jag pratar inte till honoms försvar. Blir bara irriterad när jag läser inlägg från folk där dom tror att dom vet när dom faktiskt är helt ute och cyklar. Sen att dom har svårt för att inse det stör mig ännu mer.

Nej, det är inte jag som hette/heter cissy. Så det kan du lägga ner direkt.
Citera
2009-01-27, 00:33
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Ja det låter ju jävligt smart...
Citera
2009-01-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Ja det låter ju jävligt smart...

Förstår hur det låter, men vill inte säga något så har jag inget sagt mer än att ni får läsa om det i tidningarna om det skrivs om det. Annars får ni reda på det på andra sätt.
Citera
2009-01-27, 00:38
Bannlyst
Nu skall jag pröva onemans nya greasemonkeyscript som verkligen HELT trollar bort användare man inte vill läsa. Jag skall använda det på Hillside!

Mycket mer effektivt än ignore! För er som själva vill pröva så finns scriptet här:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=835089
Senast redigerad av BabyMan 2009-01-27 kl. 00:41.
Citera
2009-01-27, 01:04
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Förstår hur det låter, men vill inte säga något så har jag inget sagt mer än att ni får läsa om det i tidningarna om det skrivs om det. Annars får ni reda på det på andra sätt.

Ja du, jag brukar annars tänka att smarta kriminella inte väntar sig tidningsrubriker.
Citera
2009-01-27, 01:57
Bannlyst
ahahaha... om man bedriver en sådan verksamhet gör man väll så ingen kan spåra
Citera
2009-01-27, 02:11
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkurken
ahahaha... om man bedriver en sådan verksamhet gör man väll så ingen kan spåra

Tydligen inte alla eftersom vissa har fått mailet.

Undrar hur många det har skickats till, ts är det du som har slarvat med stavningen eller varför står det orginalparma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in