2009-11-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Att han är en looser har du rätt i. Att han skulle ha lätt att få brudar har jag dock inte hört fast det tror du väl inte på själv?

Tror inte
Det van en svartsjuksdrama: efter Geoff muckade hade han andra kvinnor och Avan som hade väntat honom till 6 år tyckte inte om det... Skvaller alltså.
Jag har hört också att Geoff har barn, åtminstone en teenager, hoppas att han inte tar exemplet med sin far.
Citera
2009-11-13, 17:33
Medlem
Herr_Oins avatar
Har nu för tredje gången idag raderat högar med OT-inlägg, skärp till er.

/Mod
Citera
2009-11-13, 18:53
Bannlyst
Citat:
Jag tror jag pratar om fel person nu. Det kräket jag menar är nog ledaren som du menar sitter på barnavdelningen. Han är också svart och har regäla negerläppar. Tror han torskade (för vilken gång i ordningen) i den där skogsgläntan då de grävde upp amfetamin.

Jeremy? Han är mycket längre än Geoff. Geoffrey Kitutu är fan bredare än han är hög...bara 168 cm. Jeremy är däremot snygg, likaså hans bror. Ingen är dömd än, rättegången pågår.
Senast redigerad av RipperAxe 2009-11-13 kl. 18:56.
Citera
2009-11-14, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RipperAxe
Jeremy? Han är mycket längre än Geoff. Geoffrey Kitutu är fan bredare än han är hög...bara 168 cm. Jeremy är däremot snygg, likaså hans bror. Ingen är dömd än, rättegången pågår.

Jepp du har rätt jag tänker på Jeremy, och ingen av dem ser särskilt bra ut. Däremot förstår jag att sådana som du tycker att det är lite spännande att hänga med de "farliga" killarna.

Lite kul att se så många nyreggade enbart skriva i denna tråd. Typ OG är bäst! Ingen protest.

Någon som letar en fadersgestalt?
Citera
2009-11-14, 09:43
Bannlyst
Citat:
Jepp du har rätt jag tänker på Jeremy, och ingen av dem ser särskilt bra ut. Däremot förstår jag att sådana som du tycker att det är lite spännande att hänga med de "farliga" killarna.

Lite kul att se så många nyreggade enbart skriva i denna tråd. Typ OG är bäst! Ingen protest.

Någon som letar en fadersgestalt?

Visst gillar jag att hänga med mycket farliga beväpnade killar men jag är inte gay och inte de heller...
Senast redigerad av RipperAxe 2009-11-14 kl. 10:03.
Citera
2009-11-14, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RipperAxe
. Jeremy är däremot snygg, likaså hans bror. .

Lite gay är du allt.
Citera
2009-11-14, 11:34
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Lite gay är du allt.
alternativt dålig smak?
Citera
2009-11-14, 11:41
Bannlyst
Citat:
Lite gay är du allt.

Okej jag erkänner att jag ser lite bögig ut på min avatar. Sen gillar jag läder också men hörde att det var haram i OG.
Citera
2009-11-14, 13:49
Medlem
Von0bens avatar
Säga vad man vill, men att Denho har fin kropp kan inte förnekas (no homo)
Citera
2009-11-14, 22:42
Bannlyst
Nån som hört något ifrån Dano på sistone? Svarar han i telefon, finns han kvar i Marmaris eller är han på flykt? Har han gått under jorden? Hans hemsida är nedsläckt i alla fall...
Citera
2009-11-15, 23:24
Bannlyst
Varför så dött i tråden? Blev alla troll avstängda? Ingen som hört hur det går med alla OG rättegångar?
Citera
2009-11-16, 19:09
Bannlyst
Hur har det gått för OG i Norge, Holland och Tyskland?

Deno satt ju och berätta i media hur han höll på att bygga upp sin verksamhet ( i hans drömma) internationellt.

Han förra ledaren stod ju i tv och berättade att han var redo att åka i över till sina norskabröder om det skulle behövas=)

Han har dock tagit sitt förnuft till fånga och lämnat OG precis som många andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in