Citat:
Ursprungligen postat av noname_z
Detta var ciccis svar.. Tror inte detta betyder att han har dratt från stan
Jag kanske tolkade det fel, men han skriver så "luddiga" inlägg så svårt tolka dom rätt..
Men nu vet vi att han befinner sig i Halmstad i alla fall, undra om OG har satt ett pris på hans huvud, borde dom ju ha gjort om han nu lämnat uppgifter till polisen..