2009-03-25, 18:18
  #3577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noname_z
Såg nollan med vänner idag! Något nervös kan man kalla honom, hans vänner kom och gjorde honom sällskap!

Fan ska han va nervös för?
Citera
2009-03-25, 18:22
  #3578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Såg du han i Halmstad, för i såna fall har han ju inte flytt landet som Cissi vill påvisa..

Japp i Halmstad!!
Citera
2009-03-25, 18:23
  #3579
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Såg du han i Halmstad, för i såna fall har han ju inte flytt landet som Cissi vill påvisa..
Det var Denho som sa det och du som ifrågasatte det. Typ som att halmstad låg i USA och Polen på månen.
Citera
2009-03-25, 18:24
  #3580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanE1
Fan ska han va nervös för?

Nej fråga du honom. Kanske bara tyckte det var pinsamt att hunden drog i kopplet. Eller så var de kanske pinsamt att han har gått ner så mycke i vikt. Svaren kan bli många, men nervös såg han ut i alla fall!
Citera
2009-03-25, 18:24
  #3581
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noname_z
Japp i Halmstad!!
Ok, för enligt Cissi och en tidigare länk ska ju han ha flytt landet, men då vet vi att Cissis "inside information" åter igen är fel..
Citera
2009-03-25, 18:25
  #3582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Ja precis, för det går ju inte att åka från Halmstad till Polen.

Detta var ciccis svar.. Tror inte detta betyder att han har dratt från stan
Citera
2009-03-25, 18:34
  #3583
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noname_z
Detta var ciccis svar.. Tror inte detta betyder att han har dratt från stan
Jag kanske tolkade det fel, men han skriver så "luddiga" inlägg så svårt tolka dom rätt..
Men nu vet vi att han befinner sig i Halmstad i alla fall, undra om OG har satt ett pris på hans huvud, borde dom ju ha gjort om han nu lämnat uppgifter till polisen..
Citera
2009-03-25, 19:11
  #3584
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Jag kanske tolkade det fel, men han skriver så "luddiga" inlägg så svårt tolka dom rätt..
Men nu vet vi att han befinner sig i Halmstad i alla fall, undra om OG har satt ett pris på hans huvud, borde dom ju ha gjort om han nu lämnat uppgifter till polisen..
Blev han kickad plus att det går snutrykten, så förklarar det varför han såg nervös ut. Dessutom finns väl en risk för att han kan ha fiender sen tidigare.
Citera
2009-03-25, 19:12
  #3585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Jag kanske tolkade det fel, men han skriver så "luddiga" inlägg så svårt tolka dom rätt..
Men nu vet vi att han befinner sig i Halmstad i alla fall, undra om OG har satt ett pris på hans huvud, borde dom ju ha gjort om han nu lämnat uppgifter till polisen..


han är inten snorunge precis som man kan sätta pris på hur som helst
Citera
2009-03-25, 19:29
  #3586
Medlem
info någon?

Senast i dag har dock en knivskärning ägt rum i Borås där en Bandidosmedlem ska ha skadats i en uppgörelse med OG ( från crime news ) någon som vet något om det här?
Citera
2009-03-25, 19:41
  #3587
Medlem
Helvete, man hör O.G överallt att de gjort saker och förekommit.

Och sedan säger snorungar att de inte finns, men de verkar som dem växer...
Citera
2009-03-25, 19:46
  #3588
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanE1
Helvete, man hör O.G överallt att de gjort saker och förekommit.

Och sedan säger snorungar att de inte finns, men de verkar som dem växer...
Citat:
Vad omorganisationen får för effekter är oklart. Denho Acar hävdar att OG är på tillväxt. Polisen säger att det är tvärtom, att de inte alls är så stora som det påstås.

-Man kan kontstatera att vi inte har samma uppfattning som OG beträffande deras storlek, säger Tommy Hydfors.
http://www.crimenews.se/content/view/119513/1/
Beror ju på vem man sätter sin tilltro till..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in