Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Mitt tips till voine blir att inte prata om kärnan när du inte vet vilka den bestod av
Läs vad jag skrivit istället, det är klart man kan vrida och vränga på allt hur man vill, men jag tar inte ansvar för dina vantolkningar.
Jag har knappast påstått att jag skulle känna eller veta allt utantill inom nämnda organisaiton, det har jag gjort klart väldigt tydligt tycker jag ialla fall.
Dock så finns allt som jag tänker säga redan skrivit här, jag nämnde att vissa släktingar till presidenten till nämnda organisation rörde sig då i varje fall i kärnan och utanför. Det är inget jag tänker bevisa, du får tro vad du vill, fattar inte att du hakat upp dig på det?
Detta var ju som jag dessutom rean nämnt X antal år sedan, minns knappt vad dom heter då jag inte direkt är intresserad av att memorera namnen.
OCH jag tänker inte namnge dom här bara för att bevisa för någon på flashback att det jag säger är sant eller av någon annan konstig anledning, ligger inte alls i mitt intresse att ens försöka övertyga eller bevisa något.
Det var dessutom inte ens frågan som jag ställde från första början, det har flygit helt iväg utan att jag ens fått svar på min fråga. Tvärtom, så måste jag tydligen bevisa något!
Personerna jag undrar om borde alla som känner till organisationen veta vad dom heter, ingen ide att hänga ut dom här då dom som sagt känner till organisationen vet vilka det är. T om -JAG- vet vilka det är och jag är inte som redan nämnt direkt insatt!
Men som sagt, det var inte ens frågan och du Sicilianaren får gärna tycka vad du vill, jag får inga extra poäng i min karma för att övertyga dig. Jag hade en fråga, vilket denna tråd är till för, brukar annars inte skriva här, uppenbarligen finns det inget svar att hämta här.
Det verkar som du vill ha sista ordet och "knäcka" personen, visst jag tänker inte fortsätta disskutera med dig då det inte var det som var min fråga. Så du får gärna ha sista ordet och komma med något knäckande. Jag bryr mig inte direkt ett dugg, jag brukar heller inte kolla här alltför ofta.
Enough said!