2009-02-08, 22:20
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitro,mp
15 = O, 7 = G alltså O.G

Dom är en undergrupp till O.G
för mer information se www.15-7.info

Det kanske är jag som är trög, men hur blir 15 = 0,7?
Citera
2009-02-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Hur fan kan du påstå att du inte sagt att du inte sagt det om kärnan och vilka som var med där ?

Du sa att hans släkt var med där å det är F E L

Du gör en hörna av en fjäder, jag antog att det var rätt klart vad jag menade.

JA i varje fall 1 och möjligen 1 till var medlemmar i nämnda organisation. Det fanns andra släktingar som rörde sig i nämna organisation också.

Jag ställde en fråga och sökte inte en disskusion.
Citera
2009-02-08, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Du gör en hörna av en fjäder, jag antog att det var rätt klart vad jag menade.

JA i varje fall 1 och möjligen 1 till var medlemmar i nämnda organisation. Det fanns andra släktingar som rörde sig i nämna organisation också.

Jag ställde en fråga och sökte inte en disskusion.

Nej det var inte alls några släktingar i den inre kärnan. Påstår du annat så får du nämna dem.

Om inte så är det fortsatt svammel
Citera
2009-02-08, 22:28
Medlem
Citat:
Nej det var inte alls några släktingar i den inre kärnan. Påstår du annat så får du nämna dem.

Om inte så är det fortsatt svammel

Ok, jag tänker varken forska eller bevisa, då det inte var frågan och det inte tillför något till tråden, dessutom så är jag inte ute efter att bevisa en massa utan jag hade en fråga. En åsikt är mottagen, det var dock inte det som var frågan.

Nej jag tänker inte nämna dom, Jag hänvisar till mina andra inlägg varför.
Citera
2009-02-08, 22:31
Bannlyst
Citat:
Skratta du, mer behövs inte nämnas av ovan nämnda anledning.

Om någon har svar på min fråga, så vore det kul om någon kunde svara.

Enough said.

Du kan inte nämna första bokstaven på de 5-6 första i kärnan va?
Citera
2009-02-08, 22:35
Medlem
Citat:
Du kan inte nämna första bokstaven på de 5-6 första i kärnan va?

Läs vad jag skrivit innan.

zzzzzzzzzz: Nej jag nämnde inte att jag kände dom, långt ifrån. Läsa vad jag skrev.

Nåväl, det verkar som jag inte kan få svar på min fråga. ok. Tänker heller inte fortsätta och förstöra tråden.
Citera
2009-02-08, 22:45
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
O är femtonde bokstaven i alfabetet och G är sjunde
Citera
2009-02-08, 22:46
Bannlyst
Mitt tips till voine blir att inte prata om kärnan när du inte vet vilka den bestod av
Citera
2009-02-08, 22:47
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Läs vad jag skrivit innan.

zzzzzzzzzz: Nej jag nämnde inte att jag kände dom, långt ifrån. Läsa vad jag skrev.

Nåväl, det verkar som jag inte kan få svar på min fråga. ok. Tänker heller inte fortsätta och förstöra tråden.

Ta det lugnt, du verkar åtminstone ha någon irl-koppling till dom kretsarna. Cissy mytar bara på...
Citera
2009-02-08, 23:05
Medlem
Citat:
Mitt tips till voine blir att inte prata om kärnan när du inte vet vilka den bestod av

Läs vad jag skrivit istället, det är klart man kan vrida och vränga på allt hur man vill, men jag tar inte ansvar för dina vantolkningar.

Jag har knappast påstått att jag skulle känna eller veta allt utantill inom nämnda organisaiton, det har jag gjort klart väldigt tydligt tycker jag ialla fall.

Dock så finns allt som jag tänker säga redan skrivit här, jag nämnde att vissa släktingar till presidenten till nämnda organisation rörde sig då i varje fall i kärnan och utanför. Det är inget jag tänker bevisa, du får tro vad du vill, fattar inte att du hakat upp dig på det?

Detta var ju som jag dessutom rean nämnt X antal år sedan, minns knappt vad dom heter då jag inte direkt är intresserad av att memorera namnen.

OCH jag tänker inte namnge dom här bara för att bevisa för någon på flashback att det jag säger är sant eller av någon annan konstig anledning, ligger inte alls i mitt intresse att ens försöka övertyga eller bevisa något.

Det var dessutom inte ens frågan som jag ställde från första början, det har flygit helt iväg utan att jag ens fått svar på min fråga. Tvärtom, så måste jag tydligen bevisa något!

Personerna jag undrar om borde alla som känner till organisationen veta vad dom heter, ingen ide att hänga ut dom här då dom som sagt känner till organisationen vet vilka det är. T om -JAG- vet vilka det är och jag är inte som redan nämnt direkt insatt!

Men som sagt, det var inte ens frågan och du Sicilianaren får gärna tycka vad du vill, jag får inga extra poäng i min karma för att övertyga dig. Jag hade en fråga, vilket denna tråd är till för, brukar annars inte skriva här, uppenbarligen finns det inget svar att hämta här.

Det verkar som du vill ha sista ordet och "knäcka" personen, visst jag tänker inte fortsätta disskutera med dig då det inte var det som var min fråga. Så du får gärna ha sista ordet och komma med något knäckande. Jag bryr mig inte direkt ett dugg, jag brukar heller inte kolla här alltför ofta.

Enough said!
Citera
2009-02-08, 23:18
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
det har flygit helt iväg utan att jag ens fått svar på min fråga. Tvärtom, så måste jag tydligen bevisa något!
Welcome to Sissy-land
Citera
2009-02-09, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt

Du såg fel, lätt hänt och kan även hända den bästa

15 = O
7 = G
alltså O.G

Såg själv att man lätt kan missuppfatta det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in