Citat:
Ursprungligen postat av doktornajs
Jag tycker det är okej om de tjuvar uppgifter från andra sidor. ju mer sexbrottslingarna hängs ut desto bättre.
ja precis! fast här verkar det mera som att man ska mobba andra, dom gör ju faktiskt något bra, baktankar eller ej, har aldrig sett ha eller bandidos göra något liknade.. Så tummen upp för O.G! Har någon hört talas om varför deras förra tredje man vart sparkad????
Men i den här skämt tråden så finns det bara en jävla massa troll som tror sig kunna och veta en massa saker, men i slutändan så är det just dom som inte kan någonting..
Det finns ingen som har kunnat påvisa någon sorts bevis på att saker och ting verkligen är som det är, ja förutom massa tidningar som har skrivit saker och ting, och jag trodde folk äntligen hade fattat att man ska INTE tro en massa saker som skrivs i tidningar..
Sluta snacka skit, jag skulle gissa på att ni inte var lika stöddiga i verkligheten om ni skulle stöta på dom, Vi säger nu att dom är så små som ni säger att dom är, Vad är inte ni då? Små kryp på marken???