2009-02-03, 22:06
  #2845
Medlem
poven-xds avatar
Citat:
Vilka jävla klåpare. "hÄngarounds" som någon kommenterade tidigare, det är väl en mcklubbsterm? När blev OG mc-relaterat? Bilden jag har av dom är att medlemmarna består av 14 åringar från rosengård, ni vet sånna som föds med mustasch? Som det uppebarligen är tufft att ha bakom sig idag. Och kolla aftonbladets bild på turken? Trodde det var en transa först -.- Sen kommer LäderLasse - behöver jag ens kommentera?

Förövrigt vad skulle RD och HA säga om deras försök till monopol? Jag vet att RD ska ta över IRL "apotekhandel" i specifika delar av skåne. Vad händer om de ger sig in i internethandeln? RD har ju föll support av HA så då kan ju hela jävla OG klubben bara läggas ner?

Förövrigt så tycker jag det bara är fjantigt att en "gangsterliga" bedriver internethandel, var annat för 20 år sedan med raggarklubbar, när det var krig mellan HA o Bandidos, det flög granater och skottlossning på öppna gator... Idag skickar "gangstarna" mail Så jävla tragiskt. Nästa steg blir väl att bedriva någon form av brev eller sms tjänst, kanske starta en nummerupplysning? De e riktigt tufft


Jag ser hellre att den organiserade brottsligheten startar sms-tjänster än åker runt och kastar granater.
Citera
2009-02-03, 22:09
  #2846
Medlem
tma2662s avatar
Nej han grillade inte korv, men han skulle nog ha gjort det istället. Hela hans kriminella karriär är ett stort fiasko.
Citera
2009-02-03, 22:17
  #2847
Bannlyst
säga vad man vill om OG, de har ju "tagit över" kriminellt.se vilket tyder på att de faktiskt har stil. Sen hur det övertagandet gick vill man av nån anledning inte prata om. Men som sagt nån slags stil får man intrycket av att de har.

Sen läser man hotbrevet på originalpharma och då vill man verkligen att de ska dö. De försöker tvinga ut de andra onlineapokteken vilket gör att de får monopol och därmed kan sätta vilka priser de vill. Vilket är negativt för konumenterna. Starta gärna ett onlineapotek men det finns ingen heder i en om man inte kan köra rent spel.

sammanfattning. kriminellt.se = bra. gärna onlinepharma med men inte på min bekostnad som konsument.
Citera
2009-02-03, 22:29
  #2848
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doktornajs
säga vad man vill om OG, de har ju "tagit över" kriminellt.se vilket tyder på att de faktiskt har stil. Sen hur det övertagandet gick vill man av nån anledning inte prata om. Men som sagt nån slags stil får man intrycket av att de har.

Sen läser man hotbrevet på originalpharma och då vill man verkligen att de ska dö. De försöker tvinga ut de andra onlineapokteken vilket gör att de får monopol och därmed kan sätta vilka priser de vill. Vilket är negativt för konumenterna. Starta gärna ett onlineapotek men det finns ingen heder i en om man inte kan köra rent spel.

sammanfattning. kriminellt.se = bra. gärna onlinepharma med men inte på min bekostnad som konsument.

Att de tagit över kriminellt.com är ju för att kunna pressa pengar av folk
Finns redan nu före detta personer i deras egna gäng på sidan, vilket ju är lite märkligt innan man inser bakgrunden till deras intresse i sidan.
Citera
2009-02-03, 22:29
  #2849
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktornajs
säga vad man vill om OG, de har ju "tagit över" kriminellt.se vilket tyder på att de faktiskt har stil. Sen hur det övertagandet gick vill man av nån anledning inte prata om. Men som sagt nån slags stil får man intrycket av att de har.

Sen läser man hotbrevet på originalpharma och då vill man verkligen att de ska dö. De försöker tvinga ut de andra onlineapokteken vilket gör att de får monopol och därmed kan sätta vilka priser de vill. Vilket är negativt för konumenterna. Starta gärna ett onlineapotek men det finns ingen heder i en om man inte kan köra rent spel.

sammanfattning. kriminellt.se = bra. gärna onlinepharma med men inte på min bekostnad som konsument.
ja men på kriminellt.com så lägger dom ju ut domar som dom kopierat / stulit från sexbrott.com, vilket inte jag tycker tyder på att dom har nån som helst stil..
Citera
2009-02-03, 22:57
  #2850
Medlem
Trammiss avatar
Finns det seriöst någon internetaffär som skulle ta OG seriöst efter alla händelser som inträffat?
Citera
2009-02-03, 23:12
  #2851
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av potatisbeskydd
Att de tagit över kriminellt.com är ju för att kunna pressa pengar av folk
Finns redan nu före detta personer i deras egna gäng på sidan, vilket ju är lite märkligt innan man inser bakgrunden till deras intresse i sidan.

Hur menar du att de pressar folk på pengar? att sexualförbrytarna kan köpa sig fria?
Citera
2009-02-03, 23:14
  #2852
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
ja men på kriminellt.com så lägger dom ju ut domar som dom kopierat / stulit från sexbrott.com, vilket inte jag tycker tyder på att dom har nån som helst stil..

Jag tycker det är okej om de tjuvar uppgifter från andra sidor. ju mer sexbrottslingarna hängs ut desto bättre.
Citera
2009-02-03, 23:15
  #2853
Medlem
Nomexdräkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Finns det seriöst någon internetaffär som skulle ta OG seriöst efter alla händelser som inträffat?

Möjligen någon OG-fanshop som säljer OG tshirtar, muggar och affisher på dano.
Citera
2009-02-03, 23:15
  #2854
Bannlyst
Hade de haft heder på riktigt hade de "tagit hand" om sexbrottslingarna eller belönat den som gjorde det.
Citera
2009-02-04, 00:39
  #2855
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
OG finns i Gbg och pa isoleringsavdelningarna pa landets anstalter, 15.7 finns bara pa internet och i Danos drommar.


jahaaaa, jasså.. källa??
Citera
2009-02-04, 00:41
  #2856
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doktornajs
Jag tycker det är okej om de tjuvar uppgifter från andra sidor. ju mer sexbrottslingarna hängs ut desto bättre.


ja precis! fast här verkar det mera som att man ska mobba andra, dom gör ju faktiskt något bra, baktankar eller ej, har aldrig sett ha eller bandidos göra något liknade.. Så tummen upp för O.G! Har någon hört talas om varför deras förra tredje man vart sparkad????

Men i den här skämt tråden så finns det bara en jävla massa troll som tror sig kunna och veta en massa saker, men i slutändan så är det just dom som inte kan någonting..

Det finns ingen som har kunnat påvisa någon sorts bevis på att saker och ting verkligen är som det är, ja förutom massa tidningar som har skrivit saker och ting, och jag trodde folk äntligen hade fattat att man ska INTE tro en massa saker som skrivs i tidningar..

Sluta snacka skit, jag skulle gissa på att ni inte var lika stöddiga i verkligheten om ni skulle stöta på dom, Vi säger nu att dom är så små som ni säger att dom är, Vad är inte ni då? Små kryp på marken???
__________________
Senast redigerad av nitro,mp 2009-02-04 kl. 00:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in