2009-02-03, 15:43
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
HAHAHAHA

200 000 har han fått. Dano har pengar. .

Janne? gett dano 200 000 kr? Vart skulle han fatt de pengarna fran? janne ar en riktig luffare! han jobbade for fan pa en bensinmack i sandviken nar han var prez i ett annat gang! Hur fan sag det ut forresten? 1%-are som star bakom kassan pa statoil och vander korvar! "ska du ha senap o ketchup pa den?" till raggar-hasse som koper en bamse kvart i tre pa natten!

Och nu? driver en glasfirma med starta-eget bidrag fran arbetsformedlingen och drygar ut manadspengen med att ta hand om fosterbarn!

200 000? yeah right! janne har inte ens sett 200 000 pa ett foto an mindre i verkligheten! bara ett simpelt trick for att lura folk att tro att OGs stadgar verkligen efterlevs, "den som lamnar OG far bota 200 000", lika mycket bullshit som det dar med nolltollerans mot narkotika

edit: va det inte jan-banan som lamnade in Bandidos vapen (pansarskott m.m) till polisen i skane? skyddat id och en flytt dryga 100 mil norrut!
Citera
2009-02-03, 15:48
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
Janne? gett dano 200 000 kr? Vart skulle han fatt de pengarna fran? janne ar en riktig luffare! han jobbade for fan pa en bensinmack i sandviken nar han var prez i ett annat gang! Hur fan sag det ut forresten? 1%-are som star bakom kassan pa statoil och vander korvar! "ska du ha senap o ketchup pa den?" till raggar-hasse som koper en bamse kvart i tre pa natten!

Och nu? driver en glasfirma med starta-eget bidrag fran arbetsformedlingen och drygar ut manadspengen med att ta hand om fosterbarn!

200 000? yeah right! janne har inte ens sett 200 000 pa ett foto an mindre i verkligheten! bara ett simpelt trick for att lura folk att tro att OGs stadgar verkligen efterlevs, "den som lamnar OG far bota 200 000", lika mycket bullshit som det dar med nolltollerans mot narkotika

edit: va det inte jan-banan som lamnade in Bandidos vapen (pansarskott m.m) till polisen i skane? skyddat id och en flytt dryga 100 mil norrut!
och nu sitter han ju häktad / anhållen för bl.a stämpling till mord, och fosterbarnet 18-åringen ska omplaceras med omgående verkan, så har han haft det kärvt innan med pengar så lär det ju inte bli bättre ställt nu..
Citera
2009-02-03, 15:52
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
och nu sitter han ju häktad / anhållen för bl.a stämpling till mord, och fosterbarnet 18-åringen ska omplaceras med omgående verkan, så har han haft det kärvt innan med pengar så lär det ju inte bli bättre ställt nu..

Jag tror haktet ger ett bidrag pa 60 kr i veckan till haktade, tur att han slipper sponsra danos sol(regn)semester i marmaris med 2000 i manaden i alla fall!
Citera
2009-02-03, 16:30
Medlem
Citat:

Mja, om han jobbade på en bensinmack och grillade korv kan disskuteras. Däremot så hade han sin egen lilla hörna på den macken där han sålde crossar, fyrhjulingar, mopeder, motorcyklar med mera.
Citera
2009-02-03, 16:33
Bannlyst
Citat:
Jag tror haktet ger ett bidrag pa 60 kr i veckan till haktade, tur att han slipper sponsra danos sol(regn)semester i marmaris med 2000 i manaden i alla fall!

Som jag skrev förut dom kommer ta killen därifrån illa kvick Länsrätten, man får inte vara kriminell eller varit det på flera år. Det är inte klassat som ett vårdhem för grabben, hörde av folk däruppe han är pank! Pr -trick
Citera
2009-02-03, 17:32
Medlem
MahaKalis avatar
jag läste precis på deras hemsida. Tror dom på fullt allvar att folk skickar pengar i kuvert med en lapp med sin mailadress till turkiet och hoppas ¨på att en organisation fullt av drägg och pundare skall skicka droger till en?

allvarligt talat, lägg ner vilket jävla skämt....
Citera
2009-02-03, 18:08
Medlem
Citat:

Har tyckt du har skrivit många bra inlägg och trovärdiga, men i detta här inlägget fanns det inte många rätt!!!
Citera
2009-02-03, 18:22
Medlem
MahaKalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartbar Sweden
Jag blir utpressad drygt 25 gånger per år av alla möjliga skogstokiga människor och har ingen aning om vilka alla är som vill ha pengar från mig utan att pitcha in en likvärdig mängd arbete... Jag säger till dem som jag säger till alla andra:
You're gonna have to kill me first!

Anledningen till att jag inte går till snuten beror inte på att jag är rädd. Det beror på att jag råkar veta att sveriges rättssystem tjänar NWO's fascoagenda och att det är dyrare för individens frihet att gå genom rättssystemet än det är att gå förbi det i konfliktsituationer.

Dessutom är attacken redan påbörjad när man råkar ut för utpressning. Går man till polisen blir det värre, betalar man blir det värre, betalar man inte blir det värre. Enda vägen man har en chans på i en sådan situation (såvida man inte ger upp kroppen, som ju jag gör när valet står mellan att skita ned karman med extrem överlevnadstaktik eller att låta kroppen dö och ascendera till hälften) är att ta vapen i hand och skjuta sig ut, och ju mer utpressning gängen kommer pyssla med där desto snabbare kommer fenomenet med brasilianska dödspatruller att ta sig hit. En civil folkstyrd taskforce av violenta medborgargardister lär inrättas inom kort. Folk kommer få nog och när den dagen blir D så kommer livssituationen för kriminella i sverige bli väldigt svår, rent av dödlig, och rättegångar blir ett minne blott.. Då kommer det handla om ren och skär "skadedjursbekämpning". Getingar får ingen rättegång innan man terminerar deras bo. Man tar bara bort det och njuter sedan av en getingfri sommar. No more, no less.

Du är omedelbart och permanent min största idol!
Citera
2009-02-03, 18:23
Medlem
KingPsychedelics avatar
först så hotar dem....

Sen blir dem hackade,

tror detta endast är först gången dem blir hackade, sätter nästan min krona på att de händer väldigt snart igen....
Citera
2009-02-03, 18:37
Medlem
Vilka jävla klåpare. "hÄngarounds" som någon kommenterade tidigare, det är väl en mcklubbsterm? När blev OG mc-relaterat? Bilden jag har av dom är att medlemmarna består av 14 åringar från rosengård, ni vet sånna som föds med mustasch? Som det uppebarligen är tufft att ha bakom sig idag. Och kolla aftonbladets bild på turken? Trodde det var en transa först -.- Sen kommer LäderLasse - behöver jag ens kommentera?

Förövrigt vad skulle RD och HA säga om deras försök till monopol? Jag vet att RD ska ta över IRL "apotekhandel" i specifika delar av skåne. Vad händer om de ger sig in i internethandeln? RD har ju föll support av HA så då kan ju hela jävla OG klubben bara läggas ner?

Förövrigt så tycker jag det bara är fjantigt att en "gangsterliga" bedriver internethandel, var annat för 20 år sedan med raggarklubbar, när det var krig mellan HA o Bandidos, det flög granater och skottlossning på öppna gator... Idag skickar "gangstarna" mail Så jävla tragiskt. Nästa steg blir väl att bedriva någon form av brev eller sms tjänst, kanske starta en nummerupplysning? De e riktigt tufft
Senast redigerad av niklas78 2009-02-03 kl. 19:34.
Citera
2009-02-03, 19:41
Medlem
*Kunde inte ta Edit eftersom det var efter 60 min jag klurat ut detta*

EDIT: Förövrigt så tycker jag att det är bra att OrginalPharma (OG) gör reklam och är så pass känd redan, dock inte för att de e OG som startat den utan för att det är en internetshop som alla känner till, vilket är bra för oss som inte har alla "hemliga" adresser.
Hade varit kanon om de haft ett sortiment överhuvudtaget. De hade kunnat göra något riktigt bra av den publiciteten de fått.
Citera
2009-02-03, 19:55
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BSAB33
Har tyckt du har skrivit många bra inlägg och trovärdiga, men i detta här inlägget fanns det inte många rätt!!!

Hmm, det finns något kusligt bekant över ditt sätt att skriva. Med dina 5 inlägg och en annan O.G-kändis som gick under jorden så kan man inte låta bli att undra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in