Vilka jävla klåpare. "hÄngarounds" som någon kommenterade tidigare, det är väl en mcklubbsterm? När blev OG mc-relaterat? Bilden jag har av dom är att medlemmarna består av 14 åringar från rosengård, ni vet sånna som föds med mustasch? Som det uppebarligen är tufft att ha bakom sig idag. Och kolla aftonbladets bild på turken? Trodde det var en transa först -.- Sen kommer LäderLasse - behöver jag ens kommentera?
Förövrigt vad skulle RD och HA säga om deras försök till monopol? Jag vet att RD ska ta över IRL "apotekhandel" i specifika delar av skåne. Vad händer om de ger sig in i internethandeln? RD har ju föll support av HA så då kan ju hela jävla OG klubben bara läggas ner?
Förövrigt så tycker jag det bara är fjantigt att en "gangsterliga" bedriver internethandel, var annat för 20 år sedan med raggarklubbar, när det var krig mellan HA o Bandidos, det flög granater och skottlossning på öppna gator... Idag skickar "gangstarna" mail

Så jävla tragiskt. Nästa steg blir väl att bedriva någon form av brev eller sms tjänst, kanske starta en nummerupplysning? De e riktigt tufft