2009-02-04, 11:08
Medlem
De flesta som skriver här är inte kriminella och utger sig heller inte för att vara det. Så det är ganska ointressant hur de skulle reagera om de mötte diverse gängmedlemmar på riktigt. Det här är ett forum och där får folk utrycka sina åsikter, man måste inte vara en skithäftig gangsta för att ha rätt till det. Så lägg ner allt fjantigt snack om vad folk skulle säga mellan fyra ögon osv, det hör inte hit. Och blanda inte ihop respekt med fruktan eller självbevarelsedrift.
Citera
2009-02-04, 12:18
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BSAB33
Har tyckt du har skrivit många bra inlägg och trovärdiga, men i detta här inlägget fanns det inte många rätt!!!

Kan va sa att jag har fel om hans jobb pa macken (andrahandsuppgifter), men vad annars syfter du pa? att killen ar minst lika misslyckad och pank som Dano kan du inte argumentera mot, att dano fatt 200 000 ar bara ett pr-trick for att folk (snorungar i fororten) ska tro att OG ar en organisation med stabilitet och pondus.

Samma sak med den dar beloningen pa 500 000 kr till den som avslojar hackarna, Lasse pastod att en halv mille betalats ut till informeraren = bullshit, finns inga sana ekonomiska resurser inom OG, ledaren packar for fan p-piller och slickar kuvert!

Ett exempel: las og hemsida nolltolerans mot narkotika alla ska va drogfria annars blir det 50 000 i boter, har du traffas nagra og killar nan gang? pundare hela hogen, tror det ar bara Dano och Wojtek som ar renlevnadsmanniskor.
Citera
2009-02-04, 12:40
Bannlyst
Stämmer det att OG saknar respekt inne på fängelserna och väljer att sitta på isolering eller inte låtsas om sina kopplingar till OG? Jag har hört flera som sagt det men skulle vilja ha bekräftat. Känns ju som om det antagligen är sant.
Citera
2009-02-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatisbeskydd
Stämmer det att OG saknar respekt inne på fängelserna och väljer att sitta på isolering eller inte låtsas om sina kopplingar till OG? Jag har hört flera som sagt det men skulle vilja ha bekräftat. Känns ju som om det antagligen är sant.

Nej, inte sant.
Citera
2009-02-04, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
Kan va sa att jag har fel om hans jobb pa macken (andrahandsuppgifter), men vad annars syfter du pa? att killen ar minst lika misslyckad och pank som Dano kan du inte argumentera mot, att dano fatt 200 000 ar bara ett pr-trick for att folk (snorungar i fororten) ska tro att OG ar en organisation med stabilitet och pondus.

Samma sak med den dar beloningen pa 500 000 kr till den som avslojar hackarna, Lasse pastod att en halv mille betalats ut till informeraren = bullshit, finns inga sana ekonomiska resurser inom OG, ledaren packar for fan p-piller och slickar kuvert!

Ett exempel: las og hemsida nolltolerans mot narkotika alla ska va drogfria annars blir det 50 000 i boter, har du traffas nagra og killar nan gang? pundare hela hogen, tror det ar bara Dano och Wojtek som ar renlevnadsmanniskor.

Kan inte bara sitta och läsa detta skitsnacket. Måste besvara det

Dom är inte panka, så lägg ner det skitsnacket. Det är heller inte något pr-trick, kan du bevisa det? Jag vet flertalet som säger emot dig på den punkten.

Belöningen på 500 000, varför skulle den inte va sann? Det finns gott om ekonomiska resurser inom OG även om dom inte skryter om det. Ledaren packar heller inte några p-piller och slickar kuvert, det är bara något du och ni andra har fått för er.

Nolltolerans mot narkotikan har jag dock inte något att säga till om. Men vet att det är många som inte använder narkotika och jag vet att det är några som gör det.

Men vänta tills några viktiga personer checkar ut från anstalterna, innan 2009 är slut så om du känner folk i den undre världen som du utger dig för så bör du veta vad jag snackar om.
Citera
2009-02-04, 13:19
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Kan inte bara sitta och läsa detta skitsnacket. Måste besvara det

Dom är inte panka, så lägg ner det skitsnacket. Det är heller inte något pr-trick, kan du bevisa det? Jag vet flertalet som säger emot dig på den punkten.

Belöningen på 500 000, varför skulle den inte va sann? Det finns gott om ekonomiska resurser inom OG även om dom inte skryter om det. Ledaren packar heller inte några p-piller och slickar kuvert, det är bara något du och ni andra har fått för er.

Jag har redan avslojat dig som en OG-romantiserande skitsnackare, sa jag ska inte kommentera detta BS.

Citat:
Nolltolerans mot narkotikan har jag dock inte något att säga till om. Men vet att det är många som inte använder narkotika och jag vet att det är några som gör det.

Sa da menar du att alla dessa som FAKTISKT pundar i OG foljer Danos regler och betalar 50 000 i boter varje gang dom pundar? Alla har pa FB har redan fattat att det mesta med OG bara ar skitsnack, Dano har ingen koll pa sina medlemmar han forsoker bara framsta som om OG ar disiplinerade "soldater" och att han styr denna "arme" av yrkeskriminella mannsikor med jarnhand, allt ar bara BS och det vet alla som har koll pa laget!

Citat:
Men vänta tills några viktiga personer checkar ut från anstalterna, innan 2009 är slut så om du känner folk i den undre världen som du utger dig för så bör du veta vad jag snackar om.

Om du nu har koll pa OG och inte bara laser tidningar och svenskmaffia.se skulle du da kunna saga vilka mer an Geofrey som muckar under 09?
Citera
2009-02-04, 13:22
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatisbeskydd

Jag tanker inte sitta har och ange kallor, men sag sa har, ga och skaffa dig ett langre fangelse straff, hoppa sedan runt bland de tyngre anstalterna, kumla, hall, tidaholm, norrtalje, hallby m.fl finns inga OG styrda avdelningar, att OG medlemmar fornekar att de ar OG ar valkant, deras storhetstid pa kaken tog slut runt 2001/2002.
Citera
2009-02-04, 13:27
Medlem
Citat:
Jag har redan avslojat dig som en OG-romantiserande skitsnackare, sa jag ska inte kommentera detta BS.

Nej det har du verkligen inte gjort. ROmantiserar heller inte dom, bara trött på att skitsnack om hur värdelösa dom är och fattiga och allt vad ni inbillar er att dom är. Det är väll inte så svårt att inse att ni har fel?

Citat:
Sa da menar du att alla dessa som FAKTISKT pundar i OG foljer Danos regler och betalar 50 000 i boter varje gang dom pundar? Alla har pa FB har redan fattat att det mesta med OG bara ar skitsnack, Dano har ingen koll pa sina medlemmar han forsoker bara framsta som om OG ar disiplinerade "soldater" och att han styr denna "arme" av yrkeskriminella mannsikor med jarnhand, allt ar bara BS och det vet alla som har koll pa laget!

Dom FÅ som faktiskt pundar betalar inte alltid, i detta fall är dom väldigt slappa inom OG och ser mellan fingrarna. Om du inte skjuter i armen och gör bort dig hela tiden och massa sånt, då kommer dom säga till dig.

Dano har mer koll på sina medlemmar än vad du tror, skulle säga att han har bra koll. Han styr även sin armé av yrkeskriminella med ett rejält grepp, det går heller inte att undvika.

Citat:
Om du nu har koll pa OG och inte bara laser tidningar och svenskmaffia.se skulle du da kunna saga vilka mer an Geofrey som muckar under 09?

Nej, jag tänker inte avslöja namn eller något. Ta det som om jag inte vet vad jag snackar om eller vafan du/ni vill, jag skiter i vilket. Men som sagt, känner du folk i den undre världen så kan du ta reda på det och då borde du även veta att det kommer hända saker.

edit: fast dina kontakter kanske inte vet så mycket om OG
Senast redigerad av Hillside 2009-02-04 kl. 13:30.
Citera
2009-02-04, 13:38
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside

Dano har mer koll på sina medlemmar än vad du tror, skulle säga att han har bra koll. Han styr även sin armé av yrkeskriminella med ett rejält grepp, det går heller inte att undvika.
Armé av yrkeskriminella..
Vad fan får du allt ifrån..
Citera
2009-02-04, 13:50
Medlem
Jag som inte är så insatt i den kriminella världen har svårt att se vem av Hillside och ex. ahole som faktiskt är verklighetsbaserade och vad som är rent bluff och båg. Kan ni inte försöka sänka någon av dessa med argument som kan få trollet/en att smyga tillbaka till stenen där den kom ifrån? :{

känns ibland som hillside är ute och cyklar men sen reparerar så man blir tveksam :{
Senast redigerad av bajsnylle 2009-02-04 kl. 13:55.
Citera
2009-02-04, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Armé av yrkeskriminella..
Vad fan får du allt ifrån..

Här fick jag det ifrån och när jag läste det kände jag mig tvingad till att skriva det jag skrev.

Citat:
han styr denna "arme" av yrkeskriminella mannsikor med jarnhand
Citera
2009-02-04, 13:54
Medlem
Aholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsnylle
Jag som inte är så insatt i den kriminella världen har svårt att se vem av Hillside och ex. ahole som faktiskt är verklighetsbaserade och vad som är rent bluff och båg. Kan ni inte försöka sänka någon av dessa med argument som kan få trollet/en att smyga tillbaka till stenen där den kom ifrån? :{

Kolla langre bak i traden sa hittar Hillsides "verklighetsbaserade" inlagg

Citat:
känns ibland som hillside är ute och cyklar men sen reparerar den skadan en bit så man blir tveksam

Hillside ar formodligen en 18 arig hashpundare som bor hemma hos mamma eller pa p12-hem, hans kriminella kontakter stracker sig formodligen till ett antal andra smakriminella pundare i utkanten av gang som OG och Xteam, han vidareformedlar bara det skryt, skitsnack och de skronor(overdrifter) som dessa smapundare berattat for honom.
Senast redigerad av Ahole 2009-02-04 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in