Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
Jag har redan avslojat dig som en OG-romantiserande skitsnackare, sa jag ska inte kommentera detta BS.
Nej det har du verkligen inte gjort. ROmantiserar heller inte dom, bara trött på att skitsnack om hur värdelösa dom är och fattiga och allt vad ni inbillar er att dom är. Det är väll inte så svårt att inse att ni har fel?
Citat:
Sa da menar du att alla dessa som FAKTISKT pundar i OG foljer Danos regler och betalar 50 000 i boter varje gang dom pundar? Alla har pa FB har redan fattat att det mesta med OG bara ar skitsnack, Dano har ingen koll pa sina medlemmar han forsoker bara framsta som om OG ar disiplinerade "soldater" och att han styr denna "arme" av yrkeskriminella mannsikor med jarnhand, allt ar bara BS och det vet alla som har koll pa laget!
Dom FÅ som faktiskt pundar betalar inte alltid, i detta fall är dom väldigt slappa inom OG och ser mellan fingrarna. Om du inte skjuter i armen och gör bort dig hela tiden och massa sånt, då kommer dom säga till dig.
Dano har mer koll på sina medlemmar än vad du tror, skulle säga att han har bra koll. Han styr även sin armé av yrkeskriminella med ett rejält grepp, det går heller inte att undvika.
Citat:
Om du nu har koll pa OG och inte bara laser tidningar och svenskmaffia.se skulle du da kunna saga vilka mer an Geofrey som muckar under 09?
Nej, jag tänker inte avslöja namn eller något. Ta det som om jag inte vet vad jag snackar om eller vafan du/ni vill, jag skiter i vilket. Men som sagt, känner du folk i den undre världen så kan du ta reda på det och då borde du även veta att det kommer hända saker.
edit: fast dina kontakter kanske inte vet så mycket om OG