2009-06-02, 13:22
Medlem
Kalletraebens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Jag skall förklara vad det betyder lilleman.. Det betyder att du har fel i det du sagt om du minns eller har det röda hem gjorda vinet gjort sitt.

Sen betyder det att kanske några av dom 300 kanske hoppa på tåget då dom verkar gilla OG .

Hur kommer det sig du inte kännde till det med Facebook ? Trode du hade koll och kontakter

Du vet att jag skulle kunna logga in, skapa en grupp och sedan ha precis samma respectah och trovärdighet som vem det nu var som skapade gruppen?
Citera
2009-06-02, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ja det är stort med tanke på att OG är slut och att Acar är helt ensam

Sen vet nog inte alla om gruppen eller hur ? Tog ju till och med tid för FB eliten att hitta den

Vad grundar du det på? Jag träffade på ett helt gäng OG medlemmar häromdagen.
Citera
2009-06-02, 16:57
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av she.rex
Vad grundar du det på? Jag träffade på ett helt gäng OG medlemmar häromdagen.

Då kunde du ju frågat dom om dom fått tag på personen/personerna som hackat mailen?

Nä, jag skulle inte heller frågat.
Citera
2009-06-02, 21:42
Medlem
Citat:
Jag skall förklara vad det betyder lilleman.. Det betyder att du har fel i det du sagt om du minns eller har det röda hem gjorda vinet gjort sitt.

Sen betyder det att kanske några av dom 300 kanske hoppa på tåget då dom verkar gilla OG .

Hur kommer det sig du inte kännde till det med Facebook ? Trode du hade koll och kontakter

Nu är jag inte Leif.Jennekvist men vet du vad? Det finns faktist folks om inte har Facebook och surfar på olika communities! Kan nog vara den anledningen man inte visste om dessa facebookgrupper. Det är ju inte direkt att det kanske ligger högst upp på ens lista att veta allt om alla gäng.

Citat:
Ingen som vet vad som hänt med personen som hackade OGs mail och sen spred den på nätet? Det borde ju vara dödstraff på sånt, i kriminella kretsar menar jag.

Borde väl stå på första sidan på aftonbladet om personen blivit misshandlad, nämnda gäng kanske t om hade gått ut med att dom nu tagit sin hämnd eller liknande? Men såvitt jag vet, har inget hörts om en eventuell hämnt? Dom säger ju att dom betalat en halv miljon, rätt mycket pengar för att inte göra något tycker jag?

Någon kanske borde ta och bjuda in presidenten i nämnda gäng till FB och svara på frågorna här i tråden. Tror det skulle vara väldigt intressant för många då det verkar som han ändå figurerar på diverse sidor på nätet.
Citera
2009-06-02, 23:30
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Nu är jag inte Leif.Jennekvist men vet du vad? Det finns faktist folks om inte har Facebook och surfar på olika communities! Kan nog vara den anledningen man inte visste om dessa facebookgrupper. Det är ju inte direkt att det kanske ligger högst upp på ens lista att veta allt om alla gäng.

Stämmer bra, jag har inte tid att tramsa runt på Facebook och leta efter stödgrupper till O.G. Jag undrar bara, i vilket inlägg har jag medgett att jag inte kände till att denna grupp existerar? Vad har det för betydelse ifall jag kände till denna patetiska grupp eller inte?

Den gruppen fyller ändå ingen funktion, det enda dessa nulebarn bekräftar är: Att den sista idioten inte är född än, för endast en idiot går med i en sådan stödgrupp, dessutom med sin egen nuna på bild, inte nog med det- även sitt egna namn

Med vänlig hälsning
Leif.Jennekvist
Citera
2009-06-04, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Stämmer bra, jag har inte tid att tramsa runt på Facebook och leta efter stödgrupper till O.G. Jag undrar bara, i vilket inlägg har jag medgett att jag inte kände till att denna grupp existerar? Vad har det för betydelse ifall jag kände till denna patetiska grupp eller inte?

Den gruppen fyller ändå ingen funktion, det enda dessa nulebarn bekräftar är: Att den sista idioten inte är född än, för endast en idiot går med i en sådan stödgrupp, dessutom med sin egen nuna på bild, inte nog med det- även sitt egna namn

Med vänlig hälsning
Leif.Jennekvist

Journalisten på nyheter24, Quetzala Blanco, hade listat OG ledaren på sin Facebook till för några dagar sedan. Hon räknas på stureplan.se som tredje största trendsettern, tredje mest inflytelserika personen i Sverige i dag. Prinsessan Madeleine på första plats.

http://www.stureplan.se/frame.php?main=/articles/2538/
Senast redigerad av she.rex 2009-06-04 kl. 09:00.
Citera
2009-06-04, 10:39
Medlem
Citat:
Journalisten på nyheter24, Quetzala Blanco, hade listat OG ledaren på sin Facebook till för några dagar sedan. Hon räknas på stureplan.se som tredje största trendsettern, tredje mest inflytelserika personen i Sverige i dag. Prinsessan Madeleine på första plats.

http://www.stureplan.se/frame.php?main=/articles/2538/

Vad vill du ha sagt med det då? Att personen ifråga skulle vara årets modeikon eller vadå?

Skriv klart och tydligt vad du menar istället för en massa metaforer!
Citera
2009-06-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Och Jeffrey är väl somalier, ja verkar vara en fin ledning dom har här i landet..
Men med OG:s status kan nog inte P-pillermånglarn välja och vraka bland platssökande..

Geoffrey är från uganda. Jag tycker att det verkar gå bra för dem iaf. min vän såg dem nere i skåne för nån vecka sen, han o Jeremy o nån till..
Citera
2009-06-06, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ma-ja-ba
Geoffrey är från uganda. Jag tycker att det verkar gå bra för dem iaf. min vän såg dem nere i skåne för nån vecka sen, han o Jeremy o nån till..
Dom pringer nog när asir och SxxR kommer, mycket snack o lite verkstad
Citera
2009-06-06, 00:34
Medlem
Citat:
Vad skulle flyta för dom? Vad är og-ledaren straffad för? Grova brott eller pundarbrott? Kan sätta hur mycket som helst på att han suttit för narkotiokabrott/uglybrott och INGA våldsbrott!!! Fan,ta fram nån som inte springer när det händer grejor ist för massa skitsnack
Citera
2009-06-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azzkiker
Vad skulle flyta för dom? Vad är og-ledaren straffad för? Grova brott eller pundarbrott? Kan sätta hur mycket som helst på att han suttit för narkotiokabrott/uglybrott och INGA våldsbrott!!! Fan,ta fram nån som inte springer när det händer grejor ist för massa skitsnack

Hahahha, tror du man sitter inne över 8 år för pundarbrott? vem ska de ta fram då... skulle du passa bättre till rollen tycker du?
Citera
2009-06-06, 22:33
Medlem
Citat:
Hahahha, tror du man sitter inne över 8 år för pundarbrott? vem ska de ta fram då... skulle du passa bättre till rollen tycker du?
Är inte efterbliven så jag skulle aldrig sätta mig i en sån roll och svaret på din fråga är ja. Kolla vad du får för straff på grovt narkotikabrott och lägg på xtra för knas på anstalt så kommer du lätt upp i 8 år! Annars kan du kolla med din idol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in