Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Jag skall förklara vad det betyder lilleman.. Det betyder att du har fel i det du sagt om du minns eller har det röda hem gjorda vinet gjort sitt.
Sen betyder det att kanske några av dom 300 kanske hoppa på tåget då dom verkar gilla OG .
Hur kommer det sig du inte kännde till det med Facebook ? Trode du hade koll och kontakter 
Nu är jag inte Leif.Jennekvist men vet du vad? Det finns faktist folks om inte har Facebook och surfar på olika communities! Kan nog vara den anledningen man inte visste om dessa facebookgrupper. Det är ju inte direkt att det kanske ligger högst upp på ens lista att veta allt om alla gäng.
Citat:
Ursprungligen postat av she.rex
Ingen som vet vad som hänt med personen som hackade OGs mail och sen spred den på nätet? Det borde ju vara dödstraff på sånt, i kriminella kretsar menar jag.
Borde väl stå på första sidan på aftonbladet om personen blivit misshandlad, nämnda gäng kanske t om hade gått ut med att dom nu tagit sin hämnd eller liknande? Men såvitt jag vet, har inget hörts om en eventuell hämnt? Dom säger ju att dom betalat en halv miljon, rätt mycket pengar för att inte göra något tycker jag?
Någon kanske borde ta och bjuda in presidenten i nämnda gäng till FB och svara på frågorna här i tråden. Tror det skulle vara väldigt intressant för många då det verkar som han ändå figurerar på diverse sidor på nätet.