2009-01-10, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Sure, Kalle Torped kommer till sin advokat varje gång han ska verifiera en fakura som är obetald. öhhh, kan jag driva in den här mot 50%? Det håller i en rättegång va? Även om jag mörat upp han lite, höhö.

Jag viker mig liten. Du har rätt!

Du vet inte att folk är raka med sina advokater. Du har aldrig varit med. Allvarligt, ibland tänker jag att du är en tjej, för du uttrycker dig så =)
Citera
2009-01-10, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Du vet inte att folk är raka med sina advokater. Du har aldrig varit med. Allvarligt, ibland tänker jag att du är en tjej, för du uttrycker dig så =)

Du är inte med nånstanns, bara på internet. Jag känner igen dig sen tidigare. Var det inte du som låtsades vara nere med hells angels och kände till de stora drogligorna i sverigfe, men försvann från forumet med svanssen mellan benen efter att vidhållit att 99% av all hasch produceras inom landet? Hahaha
Gå och lägg dig, allvarligt. Du tröttar ut tråden med ditt skitsnack.
Citera
2009-01-10, 00:59
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Lite komiskt att du citerar allt från ptomas inlägg förutom den sista delen som rörde snorigs fråga.
Citera
2009-01-10, 00:59
Bannlyst
Citat:
Visa något jag sagt som inte stämmer då,, snorig. Var inte som alla andra som bara stör sig rent allmänt men har inget att komma med.

Ptoma säger att det är fel att seriösa kontaktar advokater ? Betyder det att jag har fel bara för att han säger det ? alla som har varit med i gamet tycker jag bör veta att vissa har med bandspelare, eller har på förhand kollat papprena hos sina advokater. Det gör man för att försäkra sig som dess äkthet, att det även ska gå att driva saken juridiskt.

Detta sker inte jämt. Varför då ? Jo, för man lär sig känna igen guld mot fejk. Vem som ljuger och vilka papper som är iordning. Är det inhyrda gubbar på ett bygge som inte någon har fått betalt för, så kan man ta sig ett snack med grabbarna där och kolla deras egna tidsrapporter. Det mesta går att kolla upp om man vill, så att det blir ett bra resultat.

Men iaf, citera mig eller sig något som inte stämmer, så får vi se.

Ids inte leta upp något som ej stämmer, återkomer isåfall med den frågan sicilianaren, utan ville veta med all respekt för dig varför du så frenetiskt skriver på allt..,.något självbevarelsebehov och bli den som vet allt här eller är du bara sådan av naturen att sitta dygnet runt i olika trådar och briljera.
Eller lära upp gamla rävar, lite virigt jag vet men du förstår nog vad jag menar...bara enkel fråga..eller hylla volf77 som inte ens kan skriva...vad är poängen ..
Citera
2009-01-10, 01:00
Medlem
Ptomas avatar
Citat:

När det gäller indrivning så har jag nog lekt mer i den sandlådan medan du suttit utanför och tuggat sand
Citera
2009-01-10, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smellberry
Du är inte med nånstanns, bara på internet. Jag känner igen dig sen tidigare. Var det inte du som låtsades vara nere med hells angels och kände till de stora drogligorna i sverigfe, men försvann från forumet med svanssen mellan benen efter att vidhållit att 99% av all hasch produceras inom landet? Hahaha
Gå och lägg dig, allvarligt. Du tröttar ut tråden med ditt skitsnack.

Jag har läst inlägg från dig i denna tråden, där du så snällt frågar om medlemsavgifter, och hur det funkar, och vilka som känner varandra. Som ett jävla barn fick man pratat till dig då.

Men nu e du på fultjacket å tror man har glömt det
Citera
2009-01-10, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Lite komiskt att du citerar allt från ptomas inlägg förutom den sista delen som rörde snorigs fråga.

Kanske för att han la till den efter jag citerade.

din jävla smarta jubelidiot
Citera
2009-01-10, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ids inte leta upp något som ej stämmer, återkomer isåfall med den frågan sicilianaren, utan ville veta med all respekt för dig varför du så frenetiskt skriver på allt..,.något självbevarelsebehov och bli den som vet allt här eller är du bara sådan av naturen att sitta dygnet runt i olika trådar och briljera.
Eller lära upp gamla rävar, lite virigt jag vet men du förstår nog vad jag menar...bara enkel fråga..eller hylla volf77 som inte ens kan skriva...vad är poängen ..

Jag hyllade inte wolf, jag tyckte bara han var rolig. Han verkade ju gilla OG, och när då så många hånat Denho (som både du och jag har träffat) och hånat hans mamma, så tyckte jag det var kul att det kom in en ung galning och skrek på dem. Jag tyckte det var värda det.

Jag kan inte hjälpa det, men jag tyckte han var både rolig och lite charmig.
Citera
2009-01-10, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://gd.se/nyheter/gavle/1.432511

Nu har GD hakat på och säkert lurkat i denna tråden också =)

Vem är det dom pratar om?

Dom skriver att x-teammedlemmar finns kvar i trakterna, vet nån om sako är en av dom? är han ute eller sitter han inne?

man får väl inte förneka att man är en OG?
Citera
2009-01-10, 01:05
Medlem
Kan inte nån OG anhängare förklara hur man i intervjuer går ut med att man aldrig skadar barn eller kvinnor och samtidigt tog på sig ett beställningsmord mot ett par för nått år sedan? Nån härlig kulturberikare betalade visst 400000 till OG's hitman för att döda hans ex nya pojkvän samt skada exet. Både blev svårt skadade.

http://www.expressen.se/1.274291

Gäller att kolla upp nya partners så det inte finns nån historik av psykfall...
Senast redigerad av drpil 2009-01-10 kl. 01:10.
Citera
2009-01-10, 01:10
Medlem
Citat:
Visa något jag sagt som inte stämmer då,, snorig. Var inte som alla andra som bara stör sig rent allmänt men har inget att komma med.

Ptoma säger att det är fel att seriösa kontaktar advokater ? Betyder det att jag har fel bara för att han säger det ? alla som har varit med i gamet tycker jag bör veta att vissa har med bandspelare, eller har på förhand kollat papprena hos sina advokater. Det gör man för att försäkra sig som dess äkthet, att det även ska gå att driva saken juridiskt.

Detta sker inte jämt. Varför då ? Jo, för man lär sig känna igen guld mot fejk. Vem som ljuger och vilka papper som är iordning. Är det inhyrda gubbar på ett bygge som inte någon har fått betalt för, så kan man ta sig ett snack med grabbarna där och kolla deras egna tidsrapporter. Det mesta går att kolla upp om man vill, så att det blir ett bra resultat.

Men iaf, citera mig eller sig något som inte stämmer, så får vi se.

Sicilianaren, jag har följt en hel del trådar i denna del av Flashback’s forum.
Det som verkligen gör mig mörkrädd är din avsaknad av att kunna bemöta kritik på ett konstruktivt sätt.
(Nu vill du att jag ska citera dina felsteg men tyvärr så har jag inte 100% koll på allt som du har förpestat dessa trådar med. Det räcker gott o väl med att jag har läst merparten av dina inlägg för att inse att vad du än säger till mig så är jag över ditt huvud)

Jag förstår inte vad som har gått fel i ditt liv. Det klingar illa för mig att DU gång på gång anspelar på din sk, vetskap om vad som sker i den kriminella världen. Varför? Jo, när har du tid att träffa dina källor alt. Bekantskapskrets inom den undervärlden när du är online här 24/7.

Syna bluffen gott folk, Sicilianaren’s enda källa är FB tro inget annat.

Må gott
Citera
2009-01-10, 01:12
Medlem
Seriöst nu hur funkar det i inkassovärlden? Ptoma. Du verkar ha varit där. Kollade ni in allt det juridiska innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in