2008-12-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Inte så värst stilig, han ser ut som en klockren tjackpundare:

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6437&a=133856

Tycker du skall titta på filmen ...
Han ser ner på folk som tar droger .

Tycker han ser ut som en svärmors dröm
Citera
2008-12-22, 14:50
Medlem
abc..barns avatar
Citat:

den här gången verkar du ha väldigt rätt.
Sälja knark på internet utan koll på vem som köper innebär att någorlunda händiga ungar kan köpa ..fy fan
den skulle man prygla ...
Citera
2008-12-22, 14:53
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Tycker du skall titta på filmen ...
Han ser ner på folk som tar droger .

Tycker han ser ut som en svärmors dröm

Han ser knappast ner på folk som tar droger, ren skitsnack från hans sida.
Citera
2008-12-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
den här gången verkar du ha väldigt rätt.
Sälja knark på internet utan koll på vem som köper innebär att någorlunda händiga ungar kan köpa ..fy fan
den skulle man prygla ...

Riktigt sjukt det är många som är döda pga det

Men kan man dumpa Giftigt avfall vid en dagvattenbrunn så det nästan blev katastrof för folket i en kommun så kan man inte vara frisk
Citera
2008-12-22, 16:02
Medlem
Bortsett från namnet OG (löjligt), skulle de kunna bli största gänget i Sverige. Då det är många gangsterwannabe´s som dras till sån här skit.

Vilket är lika bra, tycker både Bandidos och HA behöver lite nya konflikter. De kan jobba helt ohämmat vilket de inte förtjänar som kriminella.

Tycker Denho har blivit en Mediafigur och fått sin image uppblåst, vilket kanske inte är så bra om man skall vara kriminell.

Jag tycker även han är smart som åker till turkiet och arbetar därifrån i lugn och ro, men verkar svårt att få OG att arbeta internationellt. Även om det är där de stora pengarna ligger.

Som sagt ny form av rekrytering, nya idéer och tankar. Smart värvning, typ flyktningar som är helt störda i huvudet. Nya marknader och internationella strategiska lösningar, borde få det gänget att kunna konkurrera med vilket gäng som helst i Sverige.

Fast frågan är om svartskallarna har lika mycket hjärnceller som stake.

Min personliga åsikt i det hela, sluta dras till idioti och dräggbeteende som förpestar samhället. De flesta kriminella är drägg som skulle våldta sina fädrar för lite pengar och uppmärksamhet.

Jobb och utbildning som ger en ett rikt fulländat liv, inte överromantiserad kräkbeteende.
Citera
2008-12-22, 18:43
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dogspike
Smart värvning, typ flyktningar som är helt störda i huvudet.

Säger namnet Goran Kotaran dig nått ?
Citera
2008-12-22, 20:25
Bannlyst
Citat:

Du skall inte dömma hunden efter håren, har faktiskt hört att han är en fruktad maffia-ledare.
Citera
2008-12-22, 21:34
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
Du skall inte dömma hunden efter håren, har faktiskt hört att han är en fruktad maffia-ledare.

Dags att sova grabben!!

Fruktad maffia ledare ? Ursäkta vad sa du nu ?

Ledare för sin fantasi maffia kanske. Knappast i verkligheten
Citera
2008-12-22, 21:54
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
jag viker mig av skratt. Du kan ju bara inte vara allvarlig när du skriver dina inlägg?
Citera
2008-12-22, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
jag viker mig av skratt. Du kan ju bara inte vara allvarlig när du skriver dina inlägg?
Jag sa att jag har hört, inte sagt att så är fallet.
Citera
2008-12-22, 22:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Om du ändå hade skrivit att han "Läderbögen läderlasse" är en pervers tjackpundare som lever på att kopiera andras affäreside, för att sedan pressa dom på pengar. Då hade jag ansett att du är trovärdig. Men när du påstår att han är en fruktad maffiaboss har du ännu en gång visat att du inte har alla baguetter i picknick-korgen. Det är ingen som tar dig på allvar längre, du har gjort bort dig.

Bara ditt påstående om att OG har mer krut som organisation än HA visar att du inte är med i matchen.

Ta och kamma dig.
Citera
2008-12-22, 22:18
Medlem
Citat:
hahahah jag KVIDER mig av skratt......... den där luffaren, maffiaboss. haaaaaahahahahahhahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in