Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Nä men det gör jag! Tack för det inlägget, var på väg och fråga varför du sicilianaren befinner dig i flera trådar samtidigt dygnet runt och låtsas ha info och kunskap om det mesta, men det är rena bullshiten du skriver ibland. ta åt dig kritik!
Vad är poängen med att som en skrev leverera över 100 inlägg om dagen, det är folk som frågar och du svarar verkar det som..,.ingen annan hinner ju!
Jag vill sicilianaren höra din egen version... och det är inget taskigt mot dig!
Visa något jag sagt som inte stämmer då,, snorig. Var inte som alla andra som bara stör sig rent allmänt men har inget att komma med.
Ptoma säger att det är fel att seriösa kontaktar advokater ? Betyder det att jag har fel bara för att han säger det ?
alla som har varit med i gamet tycker jag bör veta att vissa har med bandspelare, eller har på förhand kollat papprena hos sina advokater. Det gör man för att försäkra sig som dess äkthet, att det även ska gå att driva saken juridiskt.
Detta sker inte jämt. Varför då ? Jo, för man lär sig känna igen guld mot fejk. Vem som ljuger och vilka papper som är iordning. Är det inhyrda gubbar på ett bygge som inte någon har fått betalt för, så kan man ta sig ett snack med grabbarna där och kolla deras egna tidsrapporter. Det mesta går att kolla upp om man vill, så att det blir ett bra resultat.
Men iaf, citera mig eller sig något som inte stämmer, så får vi se.