2009-01-10, 00:02
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Den här Aziz Acar gifte sig någon gång under 2008 va?

Kan inte bekräfta något årtal men han är gift.
Citera
2009-01-10, 00:02
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
Kan inte bekräfta något årtal men han är gift.
Med en svensk tjej va?
Citera
2009-01-10, 00:05
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Med en svensk tjej va?

Aldrig träffat henne.
Citera
2009-01-10, 00:08
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
Aldrig träffat henne.

Rätta mig någon ifall jag har fel, såg en annons i GP nämligen att en Acar hade gift sig med en svensk tjej som för övrigt såg riktigt bra ut.
Hans namn var nog Aziz, reagerade direkt när jag såg efternamnet och undrade också ifall han har någon koppling till Dehno Acar och OG.
Citera
2009-01-10, 00:19
Medlem
mmas avatar
http://gd.se/nyheter/gavle/1.432511

Nu har GD hakat på och säkert lurkat i denna tråden också =)

Vem är det dom pratar om?

Dom skriver att x-teammedlemmar finns kvar i trakterna, vet nån om sako är en av dom? är han ute eller sitter han inne?
Citera
2009-01-10, 00:30
Medlem
Ptomas avatar
Sicilianaren

För fan sissy. Börjar undra om inte andra i råden har hel rätt. Du sitter här hög på affe 24/7 obstinat som en barnunge och spelar orakel?

Vad jag förklarade för dig och vilket tog måååånga inlägg för dig att förstå var att Dano FÖRSÖKER kopiera Möllers publika koncept. Eftersom dina skygglappar som alltid sitter på så försöker jag en sista gång.

Det gjorde Möller till rockstjärna och exotisk på gott och ont. Idag behöver inte ha köra den stilen vilket de gör hel rätt i. Dano FÖRSÖKER köra samma sak men inte med samma resultat. I allmänhetens ögon sjunker han men i förorten så får han resultatet att kids ser upp till honom och hos dem blir han stjärnan. Hos dem blir han cool som vågar. Inte hos alla men hos många. Kanske var det hans intentioner kanske inte. De vet varken du eller jag. Att Möller är ett geni är kanske att ta i.

Säg efter mig nu: FÖRSÖKER KOPIERA. Bara för att någon kopierar en annan behöver det inte betyda att resultatet blir av samma kvalité eller att marknaden reagerar på samma sätt.

Sen ditt trams att indrivningar sker med advokatkonsultation orkar jag inte ens sätta upp dig på läktaren för. Din taktik är att nöta ut motargument och jag är för trött för att leka din lek.

Du behöver inte ens bemöda dig att svara.
Citera
2009-01-10, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Hej D Hej D För fan sissy. Börjar undra om inte andra i råden har hel rätt. Du sitter här hög på affe 24/7 obstinat som en barnunge och spelar orakel?

Vad jag förklarade för dig och vilket tog måååånga inlägg för dig att förstå var att Dano FÖRSÖKER kopiera Möllers publika koncept. Eftersom dina skygglappar som alltid sitter på så försöker jag en sista gång.

Det gjorde Möller till rockstjärna och exotisk på gott och ont. Idag behöver inte ha köra den stilen vilket de gör hel rätt i. Dano FÖRSÖKER köra samma sak men inte med samma resultat. I allmänhetens ögon sjunker han men i förorten så får han resultatet att kids ser upp till honom och hos dem blir han stjärnan. Hos dem blir han cool som vågar. Inte hos alla men hos många. Kanske var det hans intentioner kanske inte. De vet varken du eller jag. Att Möller är ett geni är kanske att ta i.

Säg efter mig nu: FÖRSÖKER KOPIERA. Bara för att någon kopierar en annan behöver det inte betyda att resultatet blir av samma kvalité eller att marknaden reagerar på samma sätt.

Sen ditt trams att indrivningar sker med advokatkonsultation orkar jag inte ens sätta upp dig på läktaren för. Din taktik är att nöta ut motargument och jag är för trött för att leka din lek.

Starta en ny tråd om lite matlagning eller ifall Gud är sexuell, eller varför inte vad 1% betyder i mc-världen. Du är säkert snäll, men du är så jävla mycket noob som man kan bli. Och du har själv erkänt att det du kan om MC-världen har du lärt dig på FB Här har du inget att hämta.

'Trevlig helg
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-01-10 kl. 00:37.
Citera
2009-01-10, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
För fan sissy. Börjar undra om inte andra i råden har hel rätt. Du sitter här hög på affe 24/7 obstinat som en barnunge och spelar orakel?

Nä men det gör jag! Tack för det inlägget, var på väg och fråga varför du sicilianaren befinner dig i flera trådar samtidigt dygnet runt och låtsas ha info och kunskap om det mesta, men det är rena bullshiten du skriver ibland. ta åt dig kritik!
Vad är poängen med att som en skrev leverera över 100 inlägg om dagen, det är folk som frågar och du svarar verkar det som..,.ingen annan hinner ju!

Jag vill sicilianaren höra din egen version... och det är inget taskigt mot dig!
Citera
2009-01-10, 00:46
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Starta en ny tråd om lite matlagning eller ifall Gud är sexuell, eller varför inte vad 1% betyder i mc-världen. Du är säkert snäll, men du är så jävla mycket noob som man kan bli. Och du har själv erkänt att det du kan om MC-världen har du lärt dig på FB Här har du inget att hämta.

'Trevlig helg

Det är tyvärr du som är nooben lille vän. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte eftersträvar att vara någon jag inte är. Eller påstå mig vara insatt. Kan jag inte så frågar jag, jag har inte som dig ett enormt behov av att synas och hävda mig. Gå nanna lie nu!
Citera
2009-01-10, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Nä men det gör jag! Tack för det inlägget, var på väg och fråga varför du sicilianaren befinner dig i flera trådar samtidigt dygnet runt och låtsas ha info och kunskap om det mesta, men det är rena bullshiten du skriver ibland. ta åt dig kritik!
Vad är poängen med att som en skrev leverera över 100 inlägg om dagen, det är folk som frågar och du svarar verkar det som..,.ingen annan hinner ju!

Jag vill sicilianaren höra din egen version... och det är inget taskigt mot dig!

Visa något jag sagt som inte stämmer då,, snorig. Var inte som alla andra som bara stör sig rent allmänt men har inget att komma med.

Ptoma säger att det är fel att seriösa kontaktar advokater ? Betyder det att jag har fel bara för att han säger det ? alla som har varit med i gamet tycker jag bör veta att vissa har med bandspelare, eller har på förhand kollat papprena hos sina advokater. Det gör man för att försäkra sig som dess äkthet, att det även ska gå att driva saken juridiskt.

Detta sker inte jämt. Varför då ? Jo, för man lär sig känna igen guld mot fejk. Vem som ljuger och vilka papper som är iordning. Är det inhyrda gubbar på ett bygge som inte någon har fått betalt för, så kan man ta sig ett snack med grabbarna där och kolla deras egna tidsrapporter. Det mesta går att kolla upp om man vill, så att det blir ett bra resultat.

Men iaf, citera mig eller sig något som inte stämmer, så får vi se.
Citera
2009-01-10, 00:53
Bannlyst
Gå och lägg dig Scisse. Behövs du inte därute i verkligheten hos "bröderna"? Du har suttit här två dygn snart nu.

Allvarligt talat, har inte sett dig nämna nåt i tråden som tyder på att du har insiderinfo eller vet nåt, egentligen. Du bara mal på "som om" du hade insiderinfo, du vet hur man "antyder" att man vet grejer utan att bevisa det, och förvånandsvärt många köper det. Lite kul hur dumma folket är. ha det!
Citera
2009-01-10, 00:53
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Visa något jag sagt som inte stämmer då,, snorig. Var inte som alla andra som bara stör sig rent allmänt men har inget att komma med.

Ptoma säger att det är fel att seriösa kontaktar advokater ? Betyder det att jag har fel bara för att han säger det ? alla som har varit med i gamet tycker jag bör veta att vissa har med bandspelare, eller har på förhand kollat papprena hos sina advokater. Det gör man för att försäkra sig som dess äkthet, att det även ska gå att driva saken juridiskt.

Detta sker inte jämt. Varför då ? Jo, för man lär sig känna igen guld mot fejk. Vem som ljuger och vilka papper som är iordning. Är det inhyrda gubbar på ett bygge som inte någon har fått betalt för, så kan man ta sig ett snack med grabbarna där och kolla deras egna tidsrapporter. Det mesta går att kolla upp om man vill, så att det blir ett bra resultat.

Men iaf, citera mig eller sig något som inte stämmer, så får vi se.

Sure, Kalle Torped kommer till sin advokat varje gång han ska verifiera en fakura som är obetald. öhhh, kan jag driva in den här mot 50%? Det håller i en rättegång va? Även om jag mörat upp han lite, höhö.

Jag viker mig liten. Du har rätt!

BTW - Du missade att svara på snorigs fråga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in