2018-04-08, 06:41
Medlem
Kom upp till sista ronden i Degale fighten. Och nog fan vann han 117-110,114-113,114-113.
Verkade som om publiken köpte siffrorna men en domare såg nog en annan match, eller 2.
Nu är fighterna Lara vs Hurd i ringen. Blir mogen spännande fight. 3 bälten på spel, IBF, WBA och IBO .
Senast redigerad av AntiFlag 2018-04-08 kl. 07:35.
Citera
2018-04-08, 07:37
Medlem
Hurd vann en underhållande fight på SD, 114-113,113-114,114-113.
Och det som avgjorde det hela var medslagningen av Lara med ca 35 sek kvar av matchen.
Lär nog bli en rematch dessa 2 emellan.
Citera
2018-04-08, 22:17
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Riktigt bra fight. Hurd såg dock ut som en lätt tungviktare. Lara hade probelm med Hurds sinnesjuka press och viktövertag. Väldigt jämn fight men ändå en rättvis seger. En del kanske till och med tycker att det här var Laras första ritkiga förlust. Tro inte på ett returmöte. Hurd mot en av Charlo bröderna i mellanvikt lär vi nog se inom en snar framtid.
Citera
2018-04-10, 23:59
Medlem
mr.demons avatar
Det verkar som att Floyd helt plötsligt vill att Davis ska möta Loma. Vilket vore underbart. Tror ni Floyd bara trollar? Eller har Davis gjort nåt som Floyd inte gillar? Typa åka på Camp med Broner som just nu inte verkar ha allt för mycket övers för Floyd.
Citera
2018-04-12, 14:56
Medlem
Frank Warren meddelade idag att Tyson Fury är tillbaka. Första fighten den 9 juni i Manchester!
Good he´s back!
Citera
2018-04-12, 15:00
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Frank Warren meddelade idag att Tyson Fury är tillbaka. Första fighten den 9 juni i Manchester!
Good he´s back!

Så jävla gott! Fury är ju, för att citera honom själv, fortfarande "the man who beat the man"!
Om zigenarkungen får ett par matcher på sig att komma i toppform tror jag absolut att han kan ta Joshua!
Citera
2018-04-15, 22:40
Medlem
Härlig fight nu till helgen med Carl Frampton mot Nonito Donaries. Ser fram emot en härlig holmgång.
Citera
2018-04-18, 23:15
Medlem
Vem vinner slaget om hela kungariket på lördag i Sundsvall. Sätter en slant på Otto på poäng över 12 ronder. Gäddans chans är att slå ut Sundsvallsonen inom 2-3 ronder.
Kommer dock att välja att Carl Frampton vs Nonit Dinares. En riktigt bra gala i Belfast av FW.
Citera
2018-04-19, 17:08
Medlem
mr.demons avatar
Broner VS Vargas den 21. Vad tror ni? Vinna eller försvinna för båda va?
Citera
2018-04-19, 18:01
Medlem
paras0nics avatar
https://twitter.com/bokamotoespn/status/986642747636330497?s=21

Canelo Alvarez avstängd i 6 månader.. vet inte ens vad jag tror på i den här soppan.

Förövrigt framförallt tre fina matcher på lördag, med Broner vs. Vargas, Frampton vs. Donaire samt Otto Wallin vs. Adrian Granat, även om jag inte lär se den sista då det är en PPV-match som inte lär gå på min IPTV-box och då är det inte värt. Kanske man kan streama på nätet, den lär ju ändå gå cirka en timma innan Frampton vs. Donaire som är en högintressant batalj som jag på förhand kan rekommendera samtliga boxningsfantaster
Citera
2018-04-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
https://twitter.com/bokamotoespn/status/986642747636330497?s=21

Canelo Alvarez avstängd i 6 månader.. vet inte ens vad jag tror på i den här soppan.

Förövrigt framförallt tre fina matcher på lördag, med Broner vs. Vargas, Frampton vs. Donaire samt Otto Wallin vs. Adrian Granat, även om jag inte lär se den sista då det är en PPV-match som inte lär gå på min IPTV-box och då är det inte värt. Kanske man kan streama på nätet, den lär ju ändå gå cirka en timma innan Frampton vs. Donaire som är en högintressant batalj som jag på förhand kan rekommendera samtliga boxningsfantaster
Helt rätt. Matchroom galan känns så given på förhand. Att Amir Khan vinner och ser fantastisk ut tar jag för givet. Klent undercard dessutom.
Tycker helt klart Frank Warren och hans Boxnation med BT Sport i ryggen kommit starkt det senaste året. Blir mitt val.
Citera
2018-04-19, 22:16
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Helt rätt. Matchroom galan känns så given på förhand. Att Amir Khan vinner och ser fantastisk ut tar jag för givet. Klent undercard dessutom.
Tycker helt klart Frank Warren och hans Boxnation med BT Sport i ryggen kommit starkt det senaste året. Blir mitt val.

Jag är enig. Med Tyson Fury till Warren-stallet skulle jag säga att de är överlägnsa Matchroom. Hur som haver, glömde jag påtala att en av Charlo-tvillingarna (Jermall?) också skall fightas nu på lördagens underkort (Broner vs. Vargas, samt Gervonta Davis. Blir en intressant gala. Förövrigt så fick Mayweather Promotions CEO Leonard Ellerbe motta glåpord från Broner som kallade honom ”bitch ass nigger” mitt under presskonferensen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in