Jag är enig. Med Tyson Fury till Warren-stallet skulle jag säga att de är överlägnsa Matchroom. Hur som haver, glömde jag påtala att en av Charlo-tvillingarna (Jermall?) också skall fightas nu på lördagens underkort (Broner vs. Vargas, samt Gervonta Davis. Blir en intressant gala. Förövrigt så fick Mayweather Promotions CEO Leonard Ellerbe motta glåpord från Broner som kallade honom ”bitch ass nigger” mitt under presskonferensen.
Den gossen alltså.. Blir mer och mer galen och heltokig.
fan vill inte att någon av Wallin eller Granat ska förlora hoppas bara att vinnaren boxas riktigt bra och ser ut att kunna tävla mot toppen i divisionen
Såg invägningen mellan The Jackal och vs Nonito Donaries. Grym och väldigt hjärtligt respekt för varandra. Känns nästan som de är sjukt goda kompisar.. Men tror det kan bli en grym fight inför en fullpackad arena i Belfast.
Frampton vinner på poäng över tolv hårda ronder. 3-4 ronder övervikt till hemmsonen.
Hoppas Otto vinner detta... vore roligt är lite biased dock då jag också är från Sundsvall.
Jag håller på Otto också han är det mer taktiskt skolade boxaren av dem två, Sedan har ju Gäddan en glaskäke så hittar Otto in med ngt så sänker han gäddan!
Tycker Adrian ser pinsamt mjuk ut i kroppen, otränad helt enkelt. Särskilt med tanke på att han inte är särskilt stor för en tungviktare...Fury kommer ju undan med att va lite fläskig.