2019-11-17, 21:52
Medlem
DjPuttes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=DPRXnzOjggA
Rätt intressant denna interjuv!
Citera
2019-11-18, 12:46
Medlem
Callum Smith på lördag mot Ryder. Lär inte bli några problem. Tar slut någonstans mellan 4-6.
Citera
2019-11-18, 13:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Callum Smith på lördag mot Ryder. Lär inte bli några problem. Tar slut någonstans mellan 4-6.
Vilken kanal sänder det då??
Citera
2019-11-18, 13:43
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ställde frågan ang boxning på CMORE åt dem via deras frågelåda så få se vad svaret blir!

Svaret man fick var:
För nuvarande är det inte tillräckligt hög efterfrågan på boxning men om det blir större så kommer vi nog att börja sända det.
Jag ska iallafall ta det vidare att det finns ett aktivt intresse inom boxning.

Verkar som att det kan bli boxning på CMORE igen!
Senast redigerad av DjPutte 2019-11-18 kl. 14:07.
Citera
2019-11-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ställde frågan ang boxning på CMORE åt dem via deras frågelåda så få se vad svaret blir!

Svaret man fick var:
För nuvarande är det inte tillräckligt hög efterfrågan på boxning men om det blir större så kommer vi nog att börja sända det.
Jag ska iallafall ta det vidare att det finns ett aktivt intresse inom boxning.

Verkar som att det kan bli boxning på CMORE igen!
Ok. Vi får se vart de landar. Gillar ju dock viasats övriga sportutbud men så klart inget är för evigt.
Finns ingen kanal mig veterligen ännu Viaplay, njet.
Fulstream blir det nog
Citera
2019-11-18, 18:54
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ok. Vi får se vart de landar. Gillar ju dock viasats övriga sportutbud men så klart inget är för evigt.
Finns ingen kanal mig veterligen ännu Viaplay, njet.
Fulstream blir det nog
Går köra båda numera så......
Citera
2019-11-18, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Går köra båda numera så......
Sponsra du 😉
Citera
2019-11-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Funkade ju tydligen på dig som blev alldeles kissnödig.

Och nej, jag tycker fortfarande INTE man är en världsstjärna(hahaha) för att kids som du sitter på pojkrummet och runkar åt andra kids som sitter framför sina datorer.
Men det kanske är jag som är för gammal, och du som är för häftig🤷‍♂️😂

Vad du tycker är helt irrelevant. Jag gillar inte Tom Hanks, men det innebär inte att han är en C-kändis för det.
Du skriver helt klart som en vuxen och mogen människa. All respekt till dig!
Citera
2019-11-21, 23:21
Medlem
Verkar inte bli någon Deontay Wilder vs Luiz Ortiz på Viaplay på lördag. Synd!

Har hört att Luiz valt att tappa vikt inför rematchen, troligtvis för att vara beredd att gå alla 12 ronder. Tror inte det kommer hjälpa utan jag tippar att Wilders mäktiga slagkraft kommer att ge honom segern igen. Ortiz är ändå 40, det borde börja märkas snart. Men vem vet, han gav verkligen Wilder problem i första fighten.
Citera
2019-11-22, 23:46
Medlem
En månads DAZN kostar tydligen bara 20$. Med en VPN kommer man undan billigare (än Viaplays PPV pris) om man vill se Joshua vs Ruiz om 2 veckor. Och då får man dessutom en månads DAZN.
Citera
2019-11-23, 23:30
Medlem
Tycker inte callum Smith imponera efter de 4 första ronderna. Trodde han skulle köra över Ryder.
Citera
2019-11-24, 00:00
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joelhenry
Verkar inte bli någon Deontay Wilder vs Luiz Ortiz på Viaplay på lördag. Synd!

Har hört att Luiz valt att tappa vikt inför rematchen, troligtvis för att vara beredd att gå alla 12 ronder. Tror inte det kommer hjälpa utan jag tippar att Wilders mäktiga slagkraft kommer att ge honom segern igen. Ortiz är ändå 40, det borde börja märkas snart. Men vem vet, han gav verkligen Wilder problem i första fighten.

Wilder har oddsen på sin sida men han blev räddad av domaren förra matchen.. Domaren förlänger pausen när rond 8 börjar. (Ronden innan Wilder var nära på att bli knockad) utan legitim anledning.

Vilken hjälte om Ortiz besegrar honom. Ryssarna streamat live så ska kika när matchen börjar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in