2017-09-13, 11:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Anthony Joshua vs Pulev har redan sålt 70 000 biljetter i Cardiff. Det tog bara en dag att slå rekordet för en inomhus match. Muhammed Ali vs Spinks 1978 hade det tidigare rekordet med 63 000 i publiken. Helt sjukt vilken stor stjärna AJ har blivit när han tar sig an en boxare som nog de flesta inte vet särskilt mycket om och 70 000 biljetter säljs på en dag.

Fanns de i den här tråden som inte trodde att Joshua-Klytjko skulle sälja ut Wembley.

Joshua är en av Storbritanniens största idrottsstjärnor. OS-guldet på hemmaplan var en fin start för populariteten. Han är där uppe med Andy Murray, Mo Farrah, Lewis Hamilton och några till...
Citera
2017-09-13, 17:01
Medlem
bravehs avatar
11 gånger pengarna på pulev på unibet!!! Vem blir inte sugen att satsa några hundralappar med sådana odds? Jag tror på en jämn match där pulev KAN vinna. Det känns som att Joshua är något vassare men pulev klarade sig trots allt helt ok mot prime-klitscko (joshua mötte inte prime-klitscko imo).

Det som oroar mig mest, som gör att jag inte satsar tusenlappar, är dels bortaplan/domare, dels att pulev inte lyckades bättre mot chisora som är en riktig sopa. Chisora är en pajas medans joshua är en riktig, talangfull boxare.
Senast redigerad av braveh 2017-09-13 kl. 17:15.
Citera
2017-09-14, 20:10
Medlem
Otroligt vad tyst det är om Skoglunds fight nu på Lördag.
Knappt ett pip...någonstans.
Det är synd eftersom det för en svensk borde vara en fight med klart större intresse än larvet Mayweather vs vem som helst.

Vet inte vad det beror på,men oanständigt är det.
Citera
2017-09-14, 22:24
Medlem
Kan bara hålla med. Svagt av svensk sportmedia att inte uppmärksamma det mer. Vi håller alla våra tummar för en rejäl skräll i Liverpool nu på lördag kväll. Kämpa Erik!! 👊 🥊 🥊
Citera
2017-09-14, 22:44
Medlem
mr.demons avatar
Nån som vet nån youtube stream i morgon så man kan se invägning osv mellan GGG och Canelo?
Citera
2017-09-15, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nån som vet nån youtube stream i morgon så man kan se invägning osv mellan GGG och Canelo?
Tror, utan att vara 100, på att de kör ut den live via Twitter. PKn i onsdags kördes live där. Via Golden Boy Pr. konto.
Citera
2017-09-15, 08:52
Medlem
Helsingborg1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Tror, utan att vara 100, på att de kör ut den live via Twitter. PKn i onsdags kördes live där. Via Golden Boy Pr. konto.
Intressant om detta stämmer! En ppv match som sänd gratis, live på nätet låter som en jäkligt dum idé från ett "tjäna pengar" perspektiv, så därför väljer jag att inte tro på det. Oavsett vad, så är det ju absolut den bästa (potentiella) matcher på rätt många år. Glad för att vi slipper fördel med "viktdoping"
Om man tittar på färdighet för färdighet så har jag väldigt svårt att se att detta kan sluta på något annat sätt en att triple g vinner på knock direkt när Canelo börjar bli lite trött. Då är han totalt skoningslös.
Citera
2017-09-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg1
Intressant om detta stämmer! En ppv match som sänd gratis, live på nätet låter som en jäkligt dum idé från ett "tjäna pengar" perspektiv, så därför väljer jag att inte tro på det. Oavsett vad, så är det ju absolut den bästa (potentiella) matcher på rätt många år. Glad för att vi slipper fördel med "viktdoping"
Om man tittar på färdighet för färdighet så har jag väldigt svårt att se att detta kan sluta på något annat sätt en att triple g vinner på knock direkt när Canelo börjar bli lite trött. Då är han totalt skoningslös.
Nu var det invägningen det gällde, inte matchen. PKn såg jag själv på deras Twitterkonto
Citera
2017-09-15, 16:13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Kan bara hålla med. Svagt av svensk sportmedia att inte uppmärksamma det mer. Vi håller alla våra tummar för en rejäl skräll i Liverpool nu på lördag kväll. Kämpa Erik!! 👊 🥊 🥊
Hoppas han kan utnyttja ett, troligt, övertag i storlek och kraft tidigt i matchen. Krävs mycket om han ska ta ett domslut mot Smith i en ny viktklass och på motståndarens hemmaplan..
Stor underdog, förhoppningsvis stor skräll!
Citera
2017-09-15, 19:19
Medlem
chran508s avatar
Visst är det natten till söndag som GGG - Canelo är?
Någon som vet klockslag?
Citera
2017-09-15, 21:38
Medlem
Runt 04.50..
Citera
2017-09-15, 21:53
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
TV10 skall ha något nu klockan tio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in