2018-04-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Hävdar fortfarande att en PRIME Tyson Fury boxar ut honom...
Instämmer till 100. Wilder är nog inte dödsförskräckt iaf.
Citera
2018-04-01, 00:44
Medlem
paras0nics avatar
Kan fan inte mer än njuta av faktumet att Parker pratade såååå mycket skit innan matchen och han var så självsäker på att han skulle vinna, medans Joshua var ödmjuk och höll sig kvar vid sin ståndpunkt. Vad kommer vara Parker samt hans promoter Higgins ursäkt till denna patetiska insats?
Citera
2018-04-01, 00:47
Medlem
mr.demons avatar
Om han boxas så mot Wilder så lär han nog få spö så det räcker. Ska bli kul och höra Wilders syn på fighten. Kommer väl på tuben om några dagar. Ganska så tråkig match.
Citera
2018-04-01, 01:06
Avslutad
Orkar egentligen inte skriva men kände att jag var tvungen.

Man märker på era kommentarer att ni inte vet ett skit om boxning, Joshua gjorde en taktiskt insats med brutal defensiv. Vi kommer även att få se detta när han möter Wilder. Förvänta er ingen Mike Tyson match, utan en ännu bättre defensiv med vinst till Joshua. Parker var/är en mästare som är extremt farlig och oberäknelig och då måste man spela säkert, tyvärr.
Citera
2018-04-01, 01:07
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly

Man märker på era kommentarer att ni inte vet ett skit om boxning, Joshua gjorde en taktiskt insats med brutal defensiv. Vi kommer även att få se detta när han möter Wilder. Förvänta er ingen Mike Tyson match, utan en ännu bättre defensiv med vinst till Joshua.

Och du tror verkligen att det räcker för att slå Wilder?
Citera
2018-04-01, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Och du tror verkligen att det räcker för att slå Wilder?

Nej absolut inte, men det kommer säkerligen bli en ganska tråkig match ur ett "flashbackperspektiv".
Citera
2018-04-01, 01:38
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Nej absolut inte, men det kommer säkerligen bli en ganska tråkig match ur ett "flashbackperspektiv".

Och vad är ett "flashbacksperspektiv" en Tyson fight? Ingen HW fightas som han. Jag tror Wilder tar det på att han är mer orädd och bombar på. Vilket också öppnar upp för att han ska torska givetvis. Kommer förhoppningsvis bli en kul fight vi får se i slutet av detta år, eller början av nästa.
Citera
2018-04-01, 09:37
Medlem
Riktigt usel gala faktiskt, förutom Povetkin fighten. Nä Hearn har lite fundera på. Tycker faktiskt Frank Warren har ett stall med mer potential i sina fighters. Hade inte varit speciellt nöjd med en 100£ biljett igår faktiskt.
Citera
2018-04-01, 10:44
Medlem
Rust-Lees avatar
Citat:

Man märker på era kommentarer att ni inte vet ett skit om boxning, Joshua gjorde en taktiskt insats med brutal defensiv. Vi kommer även att få se detta när han möter Wilder. Förvänta er ingen Mike Tyson match, utan en ännu bättre defensiv med vinst till Joshua. Parker var/är en mästare som är extremt farlig och oberäknelig och då måste man spela säkert, tyvärr.

Mmm, men ställer du inte upp en falsk dikotomi nu?

Finns ju fler alternativ än "tråkig boxning" och Mike Tyson.

Hur vi än vrider och vänder på det var detta extremt tråkig boxning.
Och det har inget med Mike Tyson att göra.

Jag tittar hellre på en gammal match med Holyfield, Holmes, Bowe, eller Morrisson än denna snark-fest.

Denna matchen påvisade varför så få människor tittar på boxning idag. Varför ingen bryr sig längre om vem som har ett bälte.

Två tråkmånsar som turas om att jabba tills någon av dem blir trött och väljer att hålla istället.
Det är mycket möjligt att det var taktiskt - spelar mindre roll då det är fruktansvärt tråkigt att titta på. Inga konstigheter varför folk väljer MMA framför detta.

Jag har följt boxning sedan 80-talet och man får fan kämpa idag för att orka sig igenom en hel match.

Säg vad man vill om Wilder - men han bjuder i alla fall på underhållning till skillnad från Joshua.
Han beter sig som Frank Bruno - en precis lika tråkig boxare.
Citera
2018-04-01, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rust-Lee
Mmm, men ställer du inte upp en falsk dikotomi nu?

Finns ju fler alternativ än "tråkig boxning" och Mike Tyson.

Hur vi än vrider och vänder på det var detta extremt tråkig boxning.
Och det har inget med Mike Tyson att göra.

Jag tittar hellre på en gammal match med Holyfield, Holmes, Bowe, eller Morrisson än denna snark-fest.

Denna matchen påvisade varför så få människor tittar på boxning idag. Varför ingen bryr sig längre om vem som har ett bälte.

Två tråkmånsar som turas om att jabba tills någon av dem blir trött och väljer att hålla istället.
Det är mycket möjligt att det var taktiskt - spelar mindre roll då det är fruktansvärt tråkigt att titta på. Inga konstigheter varför folk väljer MMA framför detta.

Jag har följt boxning sedan 80-talet och man får fan kämpa idag för att orka sig igenom en hel match.

Säg vad man vill om Wilder - men han bjuder i alla fall på underhållning till skillnad från Joshua.
Han beter sig som Frank Bruno - en precis lika tråkig boxare.
Kan bara sätta ett fett WORD på det du skriver.
Citera
2018-04-01, 12:29
Medlem
Rust-Lees avatar
Citat:

Och jag kan tillägga, om nu Parker var så mästerlig och farlig - varför kunde han inte för 1 jäkla sekund ställa om bete sig mästerligt eller farligt? Nämn 1 sak han gjorde i denna match som var farligt!

Efter några ronder av gubb-jabbande fick han helt slut på gas. När en boxare så tidigt börjar andas med öppen mun vet man att det snart är över.
Hur löste han detta?! Det enda han (och hans team?!) kunde komma på var att att dyka in och hålla.
Är det så man är en mästare eller farlig? Pinsamt.
Jag kan nämna 10 boxare som skulle plocka isär honom under ett par ronder.

Tyvärr är tungvikts-boxning som sport just nu över.
Det finns ingen där ute som kan lyfta denna fantastiska sport och få människor exalterade igen.
Ingen vill ta någon chans. Ingen verkar ens intresserad av att vara underhållande - förutom Wilder (som självklart saknar grundläggande kunskaper - så som balans).

Eftersom du tog upp Tyson - Jag tittar hellre på McBride matchen 5 gånger (vilket är en sorglig match) än denna tråk-fest.
Citera
2018-04-01, 13:53
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rust-Lee
Och jag kan tillägga, om nu Parker var så mästerlig och farlig - varför kunde han inte för 1 jäkla sekund ställa om bete sig mästerligt eller farligt? Nämn 1 sak han gjorde i denna match som var farligt!

Efter några ronder av gubb-jabbande fick han helt slut på gas. När en boxare så tidigt börjar andas med öppen mun vet man att det snart är över.
Hur löste han detta?! Det enda han (och hans team?!) kunde komma på var att att dyka in och hålla.
Är det så man är en mästare eller farlig? Pinsamt.
Jag kan nämna 10 boxare som skulle plocka isär honom under ett par ronder.

Tyvärr är tungvikts-boxning som sport just nu över.
Det finns ingen där ute som kan lyfta denna fantastiska sport och få människor exalterade igen.
Ingen vill ta någon chans. Ingen verkar ens intresserad av att vara underhållande - förutom Wilder (som självklart saknar grundläggande kunskaper - så som balans).

Eftersom du tog upp Tyson - Jag tittar hellre på McBride matchen 5 gånger (vilket är en sorglig match) än denna tråk-fest.

Du torde titta på någon annan sport än boxning. Jag förstår att det är en pinsamt superdålig skitmatch när det inte är någon slugfest enligt dig. Bare knuckle kanske är något för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in