Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-14, 19:00
  #6889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
Klart med Cotto--Canelo 21/11.


Fanimig helt omöjligt att det skulle bli en dålig fight!
Citera
2015-08-14, 21:45
  #6890
Medlem
Lubrixs avatar
Cotto mot Canelo, kan det kanske bli årets match? Svårt att säga vem som vinner faktiskt.
Citera
2015-08-15, 14:01
  #6891
Medlem
rex144s avatar
Huck brutalt knockad av polacken Glowacki

såg matchen inatt, den bästa matchen i år, Glowacki blev knockad i 6 runden men överlevde och i 11 runden knockade han Huck, först en knockdown, och sedan sju tunga slag, Huck var som en trasdocka
Citera
2015-08-15, 14:02
  #6892
Medlem
rex144s avatar
ny WBO mästare i cruiser är Glowacki
Citera
2015-08-15, 15:00
  #6893
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
Komiskt hur olika vi ser på det här.

Själv tycker jag att Furys största chans/övertag ligger i att han rör sig mycket bättre (rent sensationellt med tanke på hans storlek), med rytm. Om han vill.

Robo-Klit kan inte improvisera och kan därför bli ställd inför någon som är så oförutsägbar. Och Fury är, som du skriver, inte rädd. Hade han bara bättre punch, så skulle vi med sannolikhet kunna sikta in oss på tronskifte.

(OT: Fury påminner mig för resten lite om Riddick Bowe, när denne var i samma skede i karriären. En kille med potential, som han dock bara levde upp till ibland. Klassisk fat cat efter första segern mot Holyfield, sabbade sitt eftermäle totalt genom att ducka Lewis och sedan kröna det verket med två bleka matcher mot Andrzej Golota.

Bowe kommer väl aldrig att rankas särskilt högt i historien, men han förlorade faktiskt bara en match, returen mot Holyfield, som han sen stoppade i deras rubber match. Ettan är en klassiker och finns på YouTube, rekommenderas).

Haha...jo, jag ser verkligen inte hur Fury som jag inte håller särskilt högt ska kunna rubba Wladimir Klitsckho. Jag hoppas dock att du har rätt och jag har fel för det vore väldigt bra och roligt för tungviktsboxningen om det blir ett tronskifte då Wlad har fullständigt dominerat tungvikten i typ 10 år nu. Det behövs nytt blod helt enkelt så jag håller på Fury med hjärnan säger Wlad på knock i en ny relativt enkel match.
Citera
2015-08-15, 15:05
  #6894
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Huck brutalt knockad av polacken Glowacki

såg matchen inatt, den bästa matchen i år, Glowacki blev knockad i 6 runden men överlevde och i 11 runden knockade han Huck, först en knockdown, och sedan sju tunga slag, Huck var som en trasdocka

Grym knock! Huck har sparat ihop till det där, många hemmadomslut har gått hans väg genom åren. Första matchen mot Firat Arslan, t.e.x. Nu skulle han bli stjärna i USA och casha in, var det tänkt ... å då gick det som det gick. *skadeglad*

Ska väl i rättvisans namn dock tillägga att Huck oftast varit inblandad i underhållande matcher, så jag kan inte hata honom.

Bra insats av Glowacki, han boxades avspänt med fint flyt i rörelserna, särskilt i början. Å mycket starkt av honom att komma igen som han gjorde, han såg fan helt färdig ut i sjätte när han låg på golvet ...

Hur var Cunningham--Tarver? Somnade ...
Citera
2015-08-15, 15:08
  #6895
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Haha...jo, jag ser verkligen inte hur Fury som jag inte håller särskilt högt ska kunna rubba Wladimir Klitsckho. Jag hoppas dock att du har rätt och jag har fel för det vore väldigt bra och roligt för tungviktsboxningen om det blir ett tronskifte då Wlad har fullständigt dominerat tungvikten i typ 10 år nu. Det behövs nytt blod helt enkelt så jag håller på Fury med hjärnan säger Wlad på knock i en ny relativt enkel match.

Citat:
Cotto mot Canelo, kan det kanske bli årets match? Svårt att säga vem som vinner faktiskt.

Absolut. Oavsett hur det går så är det här är en fight som bara inte kan bli dålig. Håller Canelo som ganska klar favorit....Canelo är både större och starkare och jag tror att det är det som kommer fälla avgörande. I slutändan blir Canelo för mycket för Cotto..
Citera
2015-08-16, 15:22
  #6896
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Absolut. Oavsett hur det går så är det här är en fight som bara inte kan bli dålig. Håller Canelo som ganska klar favorit....Canelo är både större och starkare och jag tror att det är det som kommer fälla avgörande. I slutändan blir Canelo för mycket för Cotto..

Visst, men Cotto har sett otroligt bra ut efter matchen mot Trout. Motståndet kan så klart diskuteras, men instinkten säger mig att han mentalt nu är tillbaka där han var före förlusten mot Margacheato.

Låt oss hur som helst hoppas på en bra fight! Alla förutsättningar finns, å inte minst: Mexico vs. Puerto Rico!
Citera
2015-08-16, 15:25
  #6897
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
+
Dillian Whyte
Joseph Parker
Hughie Fury
Oscar Rivas
Taishan Dong
(Erislandy Savon)
(Oleksander Usyk)
Lucas Browne
(David Haye)
Eddie Chambers
Dereck Chisora
Luiz Ortis

Gillar alla namn vi nämnt maestro!
Vissa kan gå hela vägen, andra kommer stå för showen!

Bra peppfilm för framtiden: https://www.youtube.com/watch?v=FvgndQ2NEjE

Tack för videon, intressant, många jag såg för första gången. Tungviktsshow, kan det bli bättre?

Om så bara hälften av alla uppräknade löften når topp tio har vi show i flera år framåt!
Citera
2015-08-17, 08:47
  #6898
Medlem
No_fears avatar
Angående Cotto vs Canelo så tror jag Canelo tar detta, en del av mig hoppas att jag har fel men tycker inte Cotto har sett så vass ut som vissa vill få det till, Martinez som är matchen då han ska hittat tillbaka till sitt forna "jag" var en fight mot en väldigt dålig Martinez som egentligen inte hade nåt i ringen att göra. Så detta borde Canelo ta.

Men hänger även med i kören att detta kommer nog bli en riktigt bra fight.
Citera
2015-08-25, 19:59
  #6899
Medlem
DjPuttes avatar
Verkar ut som att VIAPLAY blitt den stora boxningskanalen via webben för VIASAT, 499:- Nästa stora gala vad fan händer eg???

Jaha ytterligare en gala man får tanka hem på ngt ställe morgonen efter!
Citera
2015-09-09, 23:45
  #6900
Medlem
Vad tror ni om Mayweathers sista match? Tror ni han lägger sig eller kommer han bjuda på en stor show ?

Angående Klitchko vs Fury , vem tror ni vinner ? Själv tror jag att Fury kommer bli knockad tidigt, eller så kommer Klitchsko vinna på Teknisk knockout.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback