2015-08-04, 06:46
Medlem
fredrik1995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
Anthony Joshua får fint beröm av ingen mindre än Vladimir Klitjko: Han har den största potential jag sett (http://espn.go.com/boxing/story/_/id/13344813/wladimir-klitschko-says-anthony-joshua-biggest-potential-ever-seen)

Tyvärr tror jag inte att vi någonsin får se dem mötas. Klit kommer att hinna lägga av eller få stryk dessförinnan. (Känner på mig att Fury har något på lur ...).

Men med en kille som Joshua ser framtiden ljusare ut. Det finns några bra matchups som väntar på oss om något år eller två: Fury, Wilder, Jennings ... och lite längre fram, kanske Andy Ruiz och Dominic Breazeale ...

Anser man att Joshua ska börja med att bli "the man" i Europa först, så har vi Erkan Teper, Kubrat Pulev, Carlos Takam, Artur Szpilka, Vjatjeslav Glazkov, Robert Helenius ...

Baske mig om inte det ser ut som om tungvikten är på bättringsvägen!

Inte en dag för tidigt!

helt aout of the blue har ni hört om Aldo colliander?
15 matcher i tungvikt 2 förluster vad tror ni han på väg tillbaks i ringen med ett nytt smek namn som han fick i England det e Tyson Green.
Ett gammalt artikel men ändå so e han på väg tillbaks han har ju slagit en ex världsmästare vid namn av robert Daniel's.
http://boxrec.com/boxer/783

här e artikel jag hitta på Aldo Colliander en av dom skrev på han i England
http://www.nottinghampost.com/Colliander-set-comeback/story-12186986-detail/story.html

jag vet många tror att det e kört för aldo efter han åkte in men jag såg han igår och jag säger att ni har helt fel Aldo e på G igen med beslutsamhet tungviktaren når inte sin topp för än sent i ålder och boxningen kryper upp i åldrar nu för tiden.säg vad ni tror
Citera
2015-08-04, 23:32
Medlem
challiss avatar
Officiellt nu. Mayweather möter Berto 12 september på PPV. Herregud.
Citera
2015-08-05, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av challis
Haha PPV?! Jag hade nästan kunnat acceptera matchen om den gick gratis som ett sista hejdå från Floyd, men PPV?
Citera
2015-08-05, 00:34
Medlem
OilersFans avatar
Citat:

Lycka till med att sälja den fighten. Fast Floyd och teamet runt omkring honom är ju bra på just det, och de lär väl dra ytterligare några tröttsamma valser om "TBE" och att det är hans sista fight för att promota. Floyd är en fantastiskt boxare men det ska bli underbart skönt när han läggar av så vi slipper tramset. Har ju ryktats lite smått om förlängning med PBC/Showtime, så vi lär kanske ändå få dras med honom ett tag till.
Citera
2015-08-05, 02:09
Medlem
challiss avatar
Ja, det är väl egentligen ingen jättestor grej att ta en enkel fight det sista man gör. Men han måste vara helt verklighetsfrånvänd om han tror att någon kommer vilja hosta upp deg för att se honom boxa cirklar runt Berto i 12 ronder.

Rätt kul tweet från De La Hoya:

https://twitter.com/OscarDeLaHoya/status/628712768066207744

Citera
2015-08-05, 12:32
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Haha PPV?! Jag hade nästan kunnat acceptera matchen om den gick gratis som ett sista hejdå från Floyd, men PPV?

Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Lycka till med att sälja den fighten. Fast Floyd och teamet runt omkring honom är ju bra på just det, och de lär väl dra ytterligare några tröttsamma valser om "TBE" och att det är hans sista fight för att promota. Floyd är en fantastiskt boxare men det ska bli underbart skönt när han läggar av så vi slipper tramset. Har ju ryktats lite smått om förlängning med PBC/Showtime, så vi lär kanske ändå få dras med honom ett tag till.

Citat:
Ja, det är väl egentligen ingen jättestor grej att ta en enkel fight det sista man gör. Men han måste vara helt verklighetsfrånvänd om han tror att någon kommer vilja hosta upp deg för att se honom boxa cirklar runt Berto i 12 ronder.

Rätt kul tweet från De La Hoya:

https://twitter.com/OscarDeLaHoya/status/628712768066207744

Han kallar sig inte Money för ingenting ... man kan bara hoppas att snålheten bedrar visheten. Ni minns Larry Holmes mot Michel Spinks?

Herregud är verkligen ordet.

Jag föreslår att vi bojkottar skiten så att han får så lite deg som möjligt. Vad sägs?

P.S. +1 på de la Hoya! D.S.
Citera
2015-08-05, 21:44
Medlem
Ibiza80s avatar
Floyd vinner enkelt, tackar för sig, lipar en skvätt, kramar frun, Showtime avtackar honom, konfetti och skit, tack och adjö till "världens genom tiderna bästa boxare".

Om ett år kallar han till presskonferens och säger att han gör comeback för en allra sista match, för att komma upp i 50 segrar utan förlust, en bättre än Marciano, och bli odödlig. Om ingen annan har sagt det förut: Minns var ni hörde det först.
Citera
2015-08-05, 21:57
Medlem
challiss avatar
Är också helt övertygad om att detta inte är Floyds sista match.
Citera
2015-08-05, 23:56
Medlem
OilersFans avatar
En rematch mot en ännu mera shot Manny känns given under nästa år. Floyd kommer inte att kunna motstå pengarna.
Citera
2015-08-09, 17:37
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
Anthony Joshua får fint beröm av ingen mindre än Vladimir Klitjko: Han har den största potential jag sett (http://espn.go.com/boxing/story/_/id/13344813/wladimir-klitschko-says-anthony-joshua-biggest-potential-ever-seen)

Tyvärr tror jag inte att vi någonsin får se dem mötas. Klit kommer att hinna lägga av eller få stryk dessförinnan. (Känner på mig att Fury har något på lur ...).

Men med en kille som Joshua ser framtiden ljusare ut. Det finns några bra matchups som väntar på oss om något år eller två: Fury, Wilder, Jennings ... och lite längre fram, kanske Andy Ruiz och Dominic Breazeale ...

Anser man att Joshua ska börja med att bli "the man" i Europa först, så har vi Erkan Teper, Kubrat Pulev, Carlos Takam, Artur Szpilka, Vjatjeslav Glazkov, Robert Helenius ...

Baske mig om inte det ser ut som om tungvikten är på bättringsvägen!

Inte en dag för tidigt!
+
Dillian Whyte
Joseph Parker
Hughie Fury
Oscar Rivas
Taishan Dong
(Erislandy Savon)
(Oleksander Usyk)
Lucas Browne
(David Haye)
Eddie Chambers
Dereck Chisora
Luiz Ortis

Gillar alla namn vi nämnt maestro!
Vissa kan gå hela vägen, andra kommer stå för showen!

Bra peppfilm för framtiden: https://www.youtube.com/watch?v=FvgndQ2NEjE
Citera
2015-08-14, 01:16
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Klart med Cotto--Canelo 21/11.

Mitt förhandstips går till Cotto.
Citera
2015-08-14, 13:09
Medlem
jirlows avatar
jag tror på canelo, tror han är större, slår hårdare och har åldern på sin sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in