2013-07-01, 09:25
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
GGG forsätter verkligen att leva upp till sin hype. Vilket lugn och pondus han har i ringen. Gillade att han kom in till White Stripes "Seven Nation Army" med ett leende på läpparna. Han vet att han är grym och utstrålar självförtroende.....Vill se honom mot Martinez eller Quillin
Verkligen. Mycket lugn och självförtroende.
Citera
2013-07-02, 11:35
Medlem
tom-joness avatar
Undrar om Broner kommer stå för sitt ord och låta boxningsfansen bestämma vem han ska möta härnäst? Matthysse är ju upptagen så då skulle jag vilja se Keith Thurman slå in skallen på honom. Broner verkar helt blåst, en självgod, dryg, omogen, skrytande inavlad bonnjävel. Floyd kan vara irriterande men han har lite finess i det hela, Broner är bara en dålig kopia. Hela den stilen med Lil Wayne wannabees är det värsta jag vet, vill bara spy rätt ut när jag ser dem.
Citera
2013-07-03, 22:15
Medlem
GGG är en kommande stjärna. Han kan mycket väl bli p4p-kung i framtiden.
Citera
2013-07-03, 22:22
Medlem
challiss avatar
Ryktas om att Martinez säger att han gärna tar en fight mot GGG. Däremot ska hans knä opereras och kan tidigast i Mars 2014. Det skulle vara en jävligt bra fight. Tvivlar inte på att GGG tar det dock.
Citera
2013-07-03, 22:22
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Undrar om Broner kommer stå för sitt ord och låta boxningsfansen bestämma vem han ska möta härnäst? Matthysse är ju upptagen så då skulle jag vilja se Keith Thurman slå in skallen på honom. Broner verkar helt blåst, en självgod, dryg, omogen, skrytande inavlad bonnjävel. Floyd kan vara irriterande men han har lite finess i det hela, Broner är bara en dålig kopia. Hela den stilen med Lil Wayne wannabees är det värsta jag vet, vill bara spy rätt ut när jag ser dem.
Jag stör mig också på Broner! Visst att man kan vara lite kaxig innan en match och pyska sin motsåndare, men efter matchen så tycker jag ändå att man kan visa lite respekt och det gör verkligen inte Broner, utan han kör med typ "easy win" osv.. Han försöker precis att vara som mayweather.

Nä, jag hoppas verkligen att någon kan ge Broner en läxa och riktigt utklassa honom
Citera
2013-07-03, 22:27
Medlem
challiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Jag stör mig också på Broner! Visst att man kan vara lite kaxig innan en match och pyska sin motsåndare, men efter matchen så tycker jag ändå att man kan visa lite respekt och det gör verkligen inte Broner, utan han kör med typ "easy win" osv.. Han försöker precis att vara som mayweather.

Nä, jag hoppas verkligen att någon kan ge Broner en läxa och riktigt utklassa honom

Undrar om Broner kommer stanna vid 147. Gör han det är det bara en tidsfråga innan han åker på stryk.
Citera
2013-07-03, 22:33
Medlem
GGG mot Martinez vore väldigt intressant.Jag tror också att GGG skulle vinna mötet.Broner är väldigt mycket en Mayweather-kopia,dock inte lika bra.
Citera
2013-07-05, 00:08
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challis
Undrar om Broner kommer stanna vid 147. Gör han det är det bara en tidsfråga innan han åker på stryk.

Beror på vem han ställs mot. Stannar han vid 147 bör de matcha honom mot Maidana. Dock Svårt att veta hur bra hans haka är då han inte blivit testad av en banger som Maidana men Maidana är som gjord för Broner. En perfekt fight där Broner verkligen kan se bra ut i ringen och utklassa Maidana.

På lördag är det dags för returmötet mellan David Price och Tony Thompson. Blir det samma resultat igen eller kommer Price att få revanch? Helt klart en måste match för David Price. Blir han knockad igen av Thompson då blir det en låååååååååång väg tillbaka innan folk kan ta honom på allvar igen.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2013-07-05 kl. 00:13.
Citera
2013-07-05, 18:03
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
På lördag är det dags för returmötet mellan David Price och Tony Thompson. Blir det samma resultat igen eller kommer Price att få revanch? Helt klart en måste match för David Price. Blir han knockad igen av Thompson då blir det en låååååååååång väg tillbaka innan folk kan ta honom på allvar igen.
Det kommer bli samma historia. Thompson är vad jag noterat i minst lika bra form och är sugen på matchen.
Citera
2013-07-05, 21:16
Medlem
En del ifrågasätter GGGs defensiv men jag håller inte med om det, har knappt sett honom ta en enda ren träff, väldigt skicklig att lägga sig fel för motståndarna när de slår så att de inte får mycket utdelning av slagen, slippa, plocka med handskar och axlar, rulla med slagen osv, hal som en ål.

Lik Tszyu i en del, alltid trevligt
Citera
2013-07-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Det kommer bli samma historia. Thompson är vad jag noterat i minst lika bra form och är sugen på matchen.

Ja det känns som att Price blivit skyhög favorit bara sådär....
Thompsonvinst ger 3, 8 ggr pengarna, Thompson på Ko/Tko 5 ggr...

Eller har Price lärt sig en läxa och kör över Thompa?
Citera
2013-07-07, 09:21
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in