2013-01-31, 22:13
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Blir inte förvånad om Thompson skräller mot Price. Nån som ska betta på matchen?

Aldrig! Price ska ju rädda tungviktsboxningeb är britterna överens om!
Citera
2013-01-31, 22:44
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Aldrig! Price ska ju rädda tungviktsboxningeb är britterna överens om!
Jag tycker Thompson är rätt så vass faktiskt och tycker han är en farlig opponent.
Citera
2013-02-01, 04:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Man kan få det intrycket när man läser svensk media, men så är verkligen inte fallet. Det är fortfarande den överlägset största kampsporten. Faktum är att de två idrottsmän som tjänade mest under perioden juni 2011 - juni 2012 var boxare: Floyd Mayweather & Manny Pacquiao. Och det säger en hel del...

Visst är det duktiga boxare men intresset har alltid varit tungviktsboxning och där känns det dött.
Citera
2013-02-01, 09:19
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Kimbo Slice tycker jag passa bättre i MMA. Han har egentligen för dålig kondition för boxning, det är därför han får möta massa dåliga boxare. Han skulle ju aldrig ha chans i mot nån som Alexander Povetkin eller David Haye. Men han kämpar iallafall och gör en rätt underhållande match.

Jag tycker han inte passar i MMA heller =) men han har väl lite klipp i nävarna om man ska ge han kredd för nåt så ni får nog behålla han i boxningen
Citera
2013-02-01, 09:30
Medlem
mishimas avatar
Bara för att det inte är några amerikaner eller britter som är världsmästare, så är tungviktsboxningen död, eller? Själv är jag stor beundrare av bröderna Klitsjko. De tillhör de största idrottsmännen i vår tid.
Citera
2013-02-01, 17:56
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Bara för att det inte är några amerikaner eller britter som är världsmästare, så är tungviktsboxningen död, eller? Själv är jag stor beundrare av bröderna Klitsjko. De tillhör de största idrottsmännen i vår tid.
Håller med helt och hållet!
Citera
2013-02-01, 18:00
Medlem
jirlows avatar
Omar Henry dör bara dagar innan sin 26e födelsedag.

http://sports.yahoo.com/blogs/boxing/boxer-omar-henry-dies-25-not-long-writing-155942182--box.html

rip
Citera
2013-02-04, 16:09
Medlem
tatans avatar
Kom nyss hem ifrån jobbet och biljetterna till Froch Kessler har vart till salu i 2 timmar och är slut.
Skitliv,trodde inte att det skulle sälja så fort.
Någon som har tipps hur man kan köpa på ett säkert sätt.
Citera
2013-02-04, 20:38
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Kom nyss hem ifrån jobbet och biljetterna till Froch Kessler har vart till salu i 2 timmar och är slut.
Skitliv,trodde inte att det skulle sälja så fort.

Någon som har tipps hur man kan köpa på ett säkert sätt.

Inte förvånad. Detta är en riktigt stor match i England. Såg nyss en intervju med Kessler och Froch i studion på Sky News. Redan nu så har hypen börjat.

Citat:
Blir inte förvånad om Thompson skräller mot Price. Nån som ska betta på matchen?

Det skulle dock inte vara en stor skräll då vi inte vet allt om price. Han har fortfarande mycket kvar att bevisa. hur är det med hans haka? hjärta uthållighet osv. Thompson har jag aldrig blivit särskilt imponerad av men han är en bra kontringsboxare bra rak vänster hyfsat bra försvar och erfarenhet. Price är sugen på att avsluta Thompson snabbare än vad Wlad gjorde förra året. Det skulle verkligen hjälpa honom att få möta Wlad senare i år. Tror vi äntligen kommer få svar på en del frågor om Price efter den här fighten. Betta på matchen? Lägg pengarna på en Thompson vinst då han med all sannolikhet kommer vara en betydligt större underdog än vad han borde vara.
Citera
2013-02-05, 18:47
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Det skulle dock inte vara en stor skräll då vi inte vet allt om price. Han har fortfarande mycket kvar att bevisa. hur är det med hans haka? hjärta uthållighet osv. Thompson har jag aldrig blivit särskilt imponerad av men han är en bra kontringsboxare bra rak vänster hyfsat bra försvar och erfarenhet. Price är sugen på att avsluta Thompson snabbare än vad Wlad gjorde förra året. Det skulle verkligen hjälpa honom att få möta Wlad senare i år. Tror vi äntligen kommer få svar på en del frågor om Price efter den här fighten. Betta på matchen? Lägg pengarna på en Thompson vinst då han med all sannolikhet kommer vara en betydligt större underdog än vad han borde vara.
Tror det är en ganska stor skräll då många håller hårt på Price och Thompson är mera en föredetting och inte har samma fan-skara mig veterligen.
Citera
2013-02-05, 21:05
Medlem
tatans avatar
Fick tag i 4st biljetter igår strax efter jag skrev inlägget,
jävlar vilken lättnad.
Citera
2013-02-06, 11:48
Medlem
nickoruts avatar
Floyd vs Devon Alexander i maj.

Vafan...