2013-04-25, 17:04
  #4849
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Bradley vs. Marquez vill jag jättegärna se, förloraren kan få en rematch med Manny.
Citera
2013-04-25, 18:44
  #4850
Medlem
Dubbelfels avatar
Har någon av er sponsrat Sosoboxing? För 40$ får man tillgång till matcherna i HD. Funkar det? Är det värt pengarna? Eller tar de stålarna och springer? Om man gratis-tittar visas matcherna i någon slags 2/3-dels skärm. Får man full skärm om man betalar?
Citera
2013-04-25, 21:33
  #4851
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Har någon av er sponsrat Sosoboxing? För 40$ får man tillgång till matcherna i HD. Funkar det? Är det värt pengarna? Eller tar de stålarna och springer? Om man gratis-tittar visas matcherna i någon slags 2/3-dels skärm. Får man full skärm om man betalar?

Det är grymt prisvärt och Chris, killen bakom sosoboxing, håller vad han lovar! Oftast ligger fighterna uppe på eftermiddagen om de gått under natten. Dessutom kan du få fullskärm även utan att betala (dock inte HD-kvalitet), om du zoomar in genom att trycka ctrl + så kommer du se en youtube-logo i nedre högra hörnet. Klicka på den så ska det funka.
Citera
2013-04-25, 21:55
  #4852
Medlem
Dubbelfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Det är grymt prisvärt och Chris, killen bakom sosoboxing, håller vad han lovar! Oftast ligger fighterna uppe på eftermiddagen om de gått under natten. Dessutom kan du få fullskärm även utan att betala (dock inte HD-kvalitet), om du zoomar in genom att trycka ctrl + så kommer du se en youtube-logo i nedre högra hörnet. Klicka på den så ska det funka.
Okej. Det låter lovande. Funderar på att skickas in 40$. Egentligen mest för att jag tycker det är så kanonbra att kunna se matcherna i efterhand, betalar ingen så lär han väl sluta.

Om jag för över pengar, hur funkar det sedan? Man ska tydligen registrera sig. Hur kan han koppla ihop min insättning med mitt användarnamn?

P.s
Det där ctrl +tipset begrep jag inte. Det enda som händer är att hela sidan blir större för varje gång man trycker på +:et.
Citera
2013-04-25, 22:03
  #4853
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Har någon av er sponsrat Sosoboxing? För 40$ får man tillgång till matcherna i HD. Funkar det? Är det värt pengarna? Eller tar de stålarna och springer? Om man gratis-tittar visas matcherna i någon slags 2/3-dels skärm. Får man full skärm om man betalar?
jag tycker det är värt för och efter intervjuer man får en youtube länk ex
http://www.youtube.com/watch?v=uPgyXNwPg00&feature=player_embedded
Ja jävlar nu är Super Judah back,inga konstigheter alltid samma visa
Angående Jones så måste det vart grymt kul att följa hans karriär i prime själv började jag kolla boxning när han mötte Omar Sheika och Jeff Lacy sen fick det va bra,
jävla plåga att se en legend som han ta stryk men hans highlights kan man inte se för många gånger cool låt me som han dessutom rappar själv.
Citera
2013-04-26, 07:26
  #4854
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Okej. Det låter lovande. Funderar på att skickas in 40$. Egentligen mest för att jag tycker det är så kanonbra att kunna se matcherna i efterhand, betalar ingen så lär han väl sluta.

Om jag för över pengar, hur funkar det sedan? Man ska tydligen registrera sig. Hur kan han koppla ihop min insättning med mitt användarnamn?

P.s
Det där ctrl +tipset begrep jag inte. Det enda som händer är att hela sidan blir större för varje gång man trycker på +:et.

Det finns en chat på forumsidan där du kan skriva att du betalat in pengar, alternativt kan du skriva till honom via sosoboxings facebook-sida.


När du väl börjat titta på en video så trycker ctrl + , gör det en eller två gånger så bör det dyka upp en youtube-logo i nedre högra hörnet av video-fönstret. Pröva igen!
Citera
2013-04-26, 07:33
  #4855
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel

P.s
Det där ctrl +tipset begrep jag inte. Det enda som händer är att hela sidan blir större för varje gång man trycker på +:et.
http://sosoboxing.com/boxing-video-watch-online/austin-trout-vs-saul-canelo-alvarez/
Tryck på ctrl +, sen scrolla till höger, till du ser youtube-loggan i videon. Tryck på den så öppnas en "hemlig" länk till youtube, där kan du köra fullskärm.
Citera
2013-04-26, 14:23
  #4856
Medlem
challiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Bradley vs. Marquez vill jag jättegärna se, förloraren kan få en rematch med Manny.


JMM vill inte möta Pacman igen. Han säger att det inte finns någon anledning till att ha en femte fight, för att det redan är bevisat vem som är bäst.
Citera
2013-04-26, 20:42
  #4857
Medlem
Dubbelfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
När du väl börjat titta på en video så trycker ctrl + , gör det en eller två gånger så bör det dyka upp en youtube-logo i nedre högra hörnet av video-fönstret. Pröva igen!
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
om du zoomar in genom att trycka ctrl + så kommer du se en youtube-logo i nedre högra hörnet. Klicka på den så ska det funka.
Nu fattar jag vad ni menar, det funkade på en video som jag testade. Tack!

Men vad säger ni om den här:
http://sosoboxing.com/boxing-video-watch-online/amir-imam-vs-jeremy-bryan/

Får ni det att fungera på den också?
Citera
2013-04-27, 12:11
  #4858
Medlem
Dubbelfels avatar
Det är nu klart vem Badou Jack ska möta den 4 maj, på förmatchprogrammet när Maywearher möter Guerro. Han möter Michael Gbenga från Ghana som har gått 23 matcher och vunnit 16 varav samtliga på knock. Wow!

Men kollar man statistiken, så ser man att 14 av 16 motståndare som Gbenga har besegrat hade vunnit noll matcher då de mötte honom.
Citera
2013-04-27, 12:38
  #4859
Medlem
Garcia vs Judah, Garcia storfavorit, vinst för Judah ger runt 5 ggr pengarna.

Bör Garcia verkligen vara så stor favorit? Jag är inte så imponerad av hans skills, och Zab är erfaren...

Skrällvarning?
Citera
2013-04-27, 18:15
  #4860
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Garcia vs Judah, Garcia storfavorit, vinst för Judah ger runt 5 ggr pengarna.

Bör Garcia verkligen vara så stor favorit? Jag är inte så imponerad av hans skills, och Zab är erfaren...

Skrällvarning?

Jag tycker Garcia har blivit något överhypead efter ett imponerande 2012 med vinster mot Morales*2 samt Khan. Man ska komma ihåg att Morales kunde landa en hel del mot honom i deras första fight och att Khan utboxade honom i tre ronder innan hans left hook ändrade spelreglerna. Men sen har Judah gång på gång misslyckats i stora fighter förutom fighten mot Matthysse där han vann ett kontroversiellt dombeslut, kommer han lyckas denna gång? Jag tror på Judah faktiskt, han kommer helt klart ha ett stort övertag i snabbhet och lär säkert vinna majoriteten av 4-5 första ronderna. Sen tror jag Garcia kommer komma in i fighten mer men om Judah kan neutralisera hans left hook och använder sitt fotarbete istället för reflexer för att undvika slag då kan det här bli en väldigt jämn fight. Jag tror det går till beslut, vem som vinner är svårare men jag tror på en jämn vinst till Judah.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in