Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Det är grymt prisvärt och Chris, killen bakom sosoboxing, håller vad han lovar! Oftast ligger fighterna uppe på eftermiddagen om de gått under natten. Dessutom kan du få fullskärm även utan att betala (dock inte HD-kvalitet), om du zoomar in genom att trycka ctrl + så kommer du se en youtube-logo i nedre högra hörnet. Klicka på den så ska det funka.

Okej. Det låter lovande. Funderar på att skickas in 40$. Egentligen mest för att jag tycker det är så kanonbra att kunna se matcherna i efterhand, betalar ingen så lär han väl sluta.
Om jag för över pengar, hur funkar det sedan? Man ska tydligen registrera sig. Hur kan han koppla ihop min insättning med mitt användarnamn?
P.s
Det där ctrl +tipset begrep jag inte. Det enda som händer är att hela sidan blir större för varje gång man trycker på +:et.