Citat:
Ursprungligen postat av
Godzilla3
Helt ofattbart att de inte hade en sån där end swell ja, speciellt med tanke på att hans öga svullnade riktigt illa mot Harris också så de borde ha räknat med att det kunde ske igen. Påminde mig om Tyson - Douglas där Tysons corner försökte ta bort svullnaden med en ballong fylld med kallt vatten. Ödesdigert misstag från Matthysses corner helt klart.
Hahaha ja, det ser ju ännu löjligare ut. De står bara och säger "GO AFTER HIM MIKE" och trycker den där jävla ballongen i ansiktet på honom, haha.
Det verkar som att Maidana och Broner är bokade för den 14 december. Guerrero har gått ut och sagt att han vill ha vinnaren av den matchen. Det låter logiskt på ett sätt. Samtidigt som jag tycker att Guerrero kommer från en loss, så han kanske borde ta en tune-up match innan och få tillbaka lite självförtroende i och med att han blev skolad av Floyd. Tror ärligt talat Guerrero skulle vinna över både Maidana och Broner.
Vi har ett jävligt bra HBO card den 28 september med Chavez JR - Vera, Stevenson - Cloud och sist men absolut inte minst Fury - Haye.
Golovkin har signat för att gå en match mot Curtis Stevens, som jag ärligt ska säga att jag har noll koll på. Tittade lite närmre och verkade ju faktiskt ha en sämre meritlista än Macklin.
EDIT: Nu läser jag att det snackas om ett GBP/Showtime PPV med Maidana-Broner som main event den 9 november? Fattar nada. Kan Broner verkligen headlina en PPV?