Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Vad tror ni om Danny Garcia-Zab Judah? Jag måste säga att jag lutar åt Judah. Tycker han ser väldigt vass ut i träningsvideor jag sett inför den här fighten. Han vill nog verkligen få Angel Garcia att hålla tyst och tränar sitt allra hårdaste. Jag vet inte var jag har Garcia, imponerande vinst mot Khan sen två vinster mot en Morales som verkligen sett sina bästa dagar i ringen. Hans left hook är grym, men Judah är inte o leka med. Southpaw och kan vara en väldigt krånglig motståndare framförallt i början av en fight. Kan han hålla fokus och leverera såsom vi vet att han har alla redskap att göra?
Svår fight att bedöma. Zab har ju en histora av "Meltdowns". Till exempel när han slog Mayweather i pungen, och sedan i bakhuvudet av ren frustration. Hur hårt slår Garcia? Han knockade ju Khan, men det sägs ju att han har en rejäl glaskäke. Zab har en bra högerkrok dock.
Han sa senast idag "I'm gonna knock Danny Garcia out, and watch Angel come in there and pick him up".
Tror inte på KO av Judah dock. Vinner han, är det på decision. Kan han röra sig, boxas och hålla sig till sin game plan tar han det.
Låter helt sjukt att Bradley ska ha vägt så mycket mellan fighterna. Det måste varit sjukt slitigt att gå ner så mycket innan fighten. Det är däremot risk för en trist fight mellan dessa två. Tror precis som du att Bradley inte kommer brawla igen, utan hålla sig till boxning. Tror Marquez kommer vara för stor för Bradley dock.