2013-04-27, 20:06
Medlem
nickoruts avatar
Jag tycker också garcia är överhypad, men detsamma gäller ju även judah så kraftverk ändå på garcia. Jag tycker garcia tar dumma beslut i sina val av motståndare. Jag fattar ju också att han vill ha några namnkunniga boxare på sin vinst-lista men judah och morales är alldeles för svaga kort förben regerande mästare att möta. Ok om man är ett prospekt men inte som mästare.

I övrigt massor av boxning ikväll/inatt.

Amir Khan (27-3) vs Julio Diaz (40-7-1)
Peter Quillin (28-0) vs Fernando Guerrero (25-1)
Chris Arreola (35-2) vs Bermane Stiverne (22-1-1)
Sergio Martinez (50-2-2) vs Martin Murray (25-0-1)

Tyvärr lär väl samtliga fighter bli ensidiga, men kul hur som helst!
Citera
2013-04-27, 20:21
Medlem
jirlows avatar
Deontay Wilder vs Audley Harrison ikväll också, gissar på att Wilder plockar hem sin 28e raka knock.
Citera
2013-04-27, 20:24
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
Deontay Wilder vs Audley Harrison ikväll också, gissar på att Wilder plockar hem sin 28e raka knock.

Det hade jag missat!har aldrig sett nån hel fight med wilder men jan verkar ju kunna slå hår i alla fall.
Citera
2013-04-27, 20:41
Medlem
blackfaces avatar
när tror ni Wilder mot Audley sparkar igång? 10? 11?
Citera
2013-04-27, 21:20
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Jag kanske är helt ute och cyklar men jag ser ingenting imponerande med Wilder. Det är bara en tidsfråga innan han blir knockad. Har sett flera matcher med honom nu och det finns ingenting som får mig att tro att han är en blivande toppboxare. Visst Han är stor och stark och slår hårt men mer än så är det inte. Slår vilda slag dålig balans skyddar sig dåligt osv. Att Audley av alla boxare blir hans tuffaste motstånd efter 27 raka segrar på knock säger det mesta. Hans team har verkligen inte vågat ta några risker utan låtit honom möta massa C level boxare. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om Wilder får stryk ikväll. Inte för att Audley är mycket att hänga i julgran utan för att Wilder inte är särskilt bra. Audleys stora problem har ju alltid varit att han viker ner sig mentalt när han blir träffad hårt annars är 40 åringen en bra boxare. Gillar hans jab och slår riktigt hårt med vänstern.

Amir kan bara inte förlora mot Diaz. Ännu en match för att Amir ska få lite självförtroende...Amir på knock i en ensidig ganska kort fight.

Martinez mot Murray kan bli en riktigt bra match som Martinez bör vinna. Gillar Murrays aggressiva stil och hoppas han lyckas pressa Martinez. Risken är dock att han går rakt in i en kontring och så är det godnatt.

Chris Arreola vs Bermane Stiverne = KRIG. En kort actionfylld fight

Zab Judah vs Danny Garcia. Hoppas på Zab. Snabbheten och slagstyrkan finns kvar. Tror han måste avgöra tidigt för att vinna....annars blir det med all sannolikhet Garcia på knock. Kan inte se att denna fight går tiden ut.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2013-04-27 kl. 21:58.
Citera
2013-04-27, 23:13
Medlem
jirlows avatar
walk in till khan vs diaz är nu, trodde matchen skulle vara 04.00 då den sänds på tv10.
Citera
2013-04-28, 01:06
Medlem
blackfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
walk in till khan vs diaz är nu, trodde matchen skulle vara 04.00 då den sänds på tv10.
garcia judah som sänds på tv10.
Citera
2013-04-28, 01:10
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
garcia judah som sänds på tv10.

haha oopsie, vet inte varför jag fick för mig att jag läste khan vs diaz på tv.nu
Citera
2013-04-28, 14:29
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Wilder va Harrison var ett skämt. Harrison vek ner sig helt. Wilder kom svingandes och fick vinsten.

Arreola vs Stiverne var bra. Fin smäll i 3e. Stiverne påminner om Shannon Briggs. Tror kommer få problem mot långa fighters och hoppas han inte möter nån lång härnäst. Han verkar trevlig och önskar honom lycka till. Arreola betedde sig som en kossa och rapade vid "touch of gloves" i början av fighten. Lite kul se Don king hetsa upp sig efter matchen (precis när journalist intevjuar Stiverna).. hehe nån som vet vad det handla om? En kvinnlig ringvakt brottades med Don som snubblade och slog i sig. Haahaha
Citera
2013-04-28, 16:57
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Wilder va Harrison var ett skämt. Harrison vek ner sig helt. Wilder kom svingandes och fick vinsten.

Verkligen, Harrison bör sluta nu. Som Reggie Hamond skrev i inlägget ovanför så klarar han inte av ta ett slag. Och vad tänkte han i den här fighten? Vad var hans syfte med att efter typ en minut låta sig bli pressad mot ringhörnan och i stort be om att bli träffad av en de hårdaste högerslag som finns i boxningen idag. Löjlig insats av Harrison. Den här fighten vann ingen på, vi lärde oss absolut ingenting om Wilder förutom att hans höger är väldigt bra - och det visste vi ju redan.

På tal om boxare som bör sluta. James Toney hade en fight i helgen mot någon clubfighter och fick tydligen ta en hel del stryk. Så jäkla synd att se boxare fortsätta för länge. Hoppas det var Toneys sista fight.
Citera
2013-04-28, 23:40
Medlem
challiss avatar
Fy fan. Någon som sett Martinez - Murray?

Citera
2013-04-28, 23:58
Medlem
blackfaces avatar
Jag tycker Martinez vann matchen. Överlag tycker jag domarna var duktiga på att plita ner rätt score denna helg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in