Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Wilder va Harrison var ett skämt. Harrison vek ner sig helt. Wilder kom svingandes och fick vinsten.
Verkligen, Harrison bör sluta nu. Som Reggie Hamond skrev i inlägget ovanför så klarar han inte av ta ett slag. Och vad tänkte han i den här fighten? Vad var hans syfte med att efter typ en minut låta sig bli pressad mot ringhörnan och i stort be om att bli träffad av en de hårdaste högerslag som finns i boxningen idag. Löjlig insats av Harrison. Den här fighten vann ingen på, vi lärde oss absolut ingenting om Wilder förutom att hans höger är väldigt bra - och det visste vi ju redan.
På tal om boxare som bör sluta. James Toney hade en fight i helgen mot någon clubfighter och fick tydligen ta en hel del stryk. Så jäkla synd att se boxare fortsätta för länge. Hoppas det var Toneys sista fight.