2012-02-19, 16:13
Medlem
bravehs avatar
Lite komiskt att mitt i kaoset så är David Hayes tränare argast på Klitschkos manager (för att han tidigare i veckan sagt att Hayes aldrig kommer vara värdig en titelfight).
Citera
2012-02-23, 15:20
Medlem
nickoruts avatar
Vad tror ni om maidana-alexander? Jag tror på en sjukt underhållande fight med maidana som segrare men det vore ändå lite kul om Alexander imponerar då vi har alla möjliga intressanta fighter man kan se fram emot i sånt fall.

För övrigt anser jag att Haye bör förstöras.
Citera
2012-02-23, 19:20
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Vad tror ni om maidana-alexander? Jag tror på en sjukt underhållande fight med maidana som segrare men det vore ändå lite kul om Alexander imponerar då vi har alla möjliga intressanta fighter man kan se fram emot i sånt fall.

För övrigt anser jag att Haye bör förstöras.

Jag tror faktiskt att Alexander vinner och ganska övertygande. Maidana är i mina ögon den mest överhypade och överskattade boxaren i nuläget. Nu säger jag inte att Alexander är grym, hans två senaste vinster kunde lika gärna gått åt andra hållet.....men han är en så pass mycket bättre boxare än Maidana att så länge han håller huvudet kallt och boxas en disciplinerad fight så vinner han mot sluggern Maidana. Maidana är klarfavorit och väldigt få ger Alexander en chans. Det är för mig helt obregripligt. Måste kolla vad det finns för odds på den matchen. Tänkte vinna lite småpengar.

Jag gillar faktiskt Haye så jag hoppas han kommer tillbaka i år. Det finns en hel del intressanta matcher han kan gå.
Citera
2012-02-23, 21:21
Medlem
tatans avatar
Maidana underhåller alltid tror och hoppas han kan få stopp på Alexander,men varför är det 12ronder?
Matthysse lyckades ju golva han och Maidanas stil är väl snarlik.
Maidana kan ju knappt boxas det är ju ingen nyhet men jävlar va tuff han är,
om det är någon som är överhypad så är det enligt mig Alexander jag är trött på hans gnäll och bortförklaringar.
Citera
2012-02-23, 21:36
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Tycker inte alls att Alexander är överhypad längre. I början av karriären snackades det mycket om honom men nu är läget helt annorlunda. Nu underskattas han istället.
Citera
2012-02-24, 16:16
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Jag tror faktiskt att Alexander vinner och ganska övertygande. Maidana är i mina ögon den mest överhypade och överskattade boxaren i nuläget. Nu säger jag inte att Alexander är grym, hans två senaste vinster kunde lika gärna gått åt andra hållet.....men han är en så pass mycket bättre boxare än Maidana att så länge han håller huvudet kallt och boxas en disciplinerad fight så vinner han mot sluggern Maidana. Maidana är klarfavorit och väldigt få ger Alexander en chans. Det är för mig helt obregripligt. Måste kolla vad det finns för odds på den matchen. Tänkte vinna lite småpengar.

Jag gillar faktiskt Haye så jag hoppas han kommer tillbaka i år. Det finns en hel del intressanta matcher han kan gå.
Ska du satsa pengar på Alexander blir det just småpengar,han är favoriten.
Citera
2012-02-25, 11:49
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Ska du satsa pengar på Alexander blir det just småpengar,han är favoriten.
Mmm han gynnas nog av att det är en 10-rondare dessutom.
Citera
2012-02-25, 22:42
Medlem
bravehs avatar
Där kom Roger Peterssons Atlanta OS!!!!! Lördagen är inte komplett utan Atlanta OS och Armand Krajnc.
Citera
2012-02-25, 23:13
Medlem
Godzilla3s avatar
Huck kan fan klara det här! Kämpa!
Citera
2012-02-25, 23:33
Medlem
Godzilla3s avatar
Vilken jävla fight! Så härligt att se i tungviktsdivisionen.
Citera
2012-02-25, 23:33
Medlem
Sufferstreams avatar
Riktigt skön fight
Citera
2012-02-25, 23:46
Medlem
bravehs avatar
Var det korrekt av domaren att bryta varje gång Povetkin duckade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in