Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Vad tror ni om maidana-alexander? Jag tror på en sjukt underhållande fight med maidana som segrare men det vore ändå lite kul om Alexander imponerar då vi har alla möjliga intressanta fighter man kan se fram emot i sånt fall.
För övrigt anser jag att Haye bör förstöras.
Jag tror faktiskt att Alexander vinner och ganska övertygande. Maidana är i mina ögon den mest överhypade och överskattade boxaren i nuläget. Nu säger jag inte att Alexander är grym, hans två senaste vinster kunde lika gärna gått åt andra hållet.....men han är en så pass mycket bättre boxare än Maidana att så länge han håller huvudet kallt och boxas en disciplinerad fight så vinner han mot sluggern Maidana. Maidana är klarfavorit och
väldigt få ger Alexander en chans. Det är för mig helt obregripligt. Måste kolla vad det finns för odds på den matchen. Tänkte vinna lite småpengar.
Jag gillar faktiskt Haye så jag hoppas han kommer tillbaka i år. Det finns en hel del intressanta matcher han kan gå.