2020-10-11, 21:27
Medlem
Ko rond ett.. Motståndet tveksamt men ändå..
Liam lär ha en wm titel fight inom nått år.
Citera
2020-10-15, 18:20
Medlem
På lördag natt smäller det mellan Loma och Lopez. Äntligen. Vad tror folk? Jag tyckte Lopez såg nervös ut under presskonferensen. Mindre trashtalk nu när Loma var i rummet
Citera
2020-10-16, 19:42
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha ja då kan man officiellt säga VIAPLAY/VIASAT skiter i boxningen Loma Vs Lopez den största fighten i år och man skiter i den, Man hoppas att DAZN öppnar upp för Norden snart så man får se boxning!
Citera
2020-10-17, 16:20
Medlem
20Qs avatar
Någon som vet något lagligt sett att se Loma vs Lopez i natt? Hittar ingen ppv eller stream alls när jag söker. Det verkar som det går om man har comhem-utbud, men det har jag inte.
Citera
2020-10-17, 20:34
Medlem
Jag kommer köra VPN och direkt från ESPN+. VPN kostar runt en hundring i månaden och ESPN+ är bara 5$ för en månad, så jag tycker definitivt det är värt det. Dock har jag fattat det som att ESPN ser igenom vissa VPN:er (jag kör ExpressVPN) och iaf för mig var det väldigt masigt att betala för ESPN+ då man egentligen behöver ett amerikanskt betalkort. Jag lekte runt en del med olika postnr och betalningsmetoder (PayPal funkade inte men direktbetalning med kort gick igenom, till slut) och fick det att funka.
Citera
2020-10-17, 21:31
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20Q
Någon som vet något lagligt sett att se Loma vs Lopez i natt? Hittar ingen ppv eller stream alls när jag söker. Det verkar som det går om man har comhem-utbud, men det har jag inte.

Varför inte bara fulstreama?? Vem vinner i natt??? Loma är ju klar favorit men Lopez blir hans största hot hittills i karriären. Lopez är större och starkare och hans tränare/pappa har förutspått en vinst på knock innan sjätte ronden är slut. Lopez pappa sätter en hel del press på honom. Frågan är om han kan hitta ett sätt att bryta Lomas rytm. När Loma kommer igång och hans boxning flyter på då är han svårstoppad. Det är vackert att skåda. Hoppas på en riktigt bra fight.
Citera
2020-10-17, 22:36
Medlem
20Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Varför inte bara fulstreama?? Vem vinner i natt??? Loma är ju klar favorit men Lopez blir hans största hot hittills i karriären. Lopez är större och starkare och hans tränare/pappa har förutspått en vinst på knock innan sjätte ronden är slut. Lopez pappa sätter en hel del press på honom. Frågan är om han kan hitta ett sätt att bryta Lomas rytm. När Loma kommer igång och hans boxning flyter på då är han svårstoppad. Det är vackert att skåda. Hoppas på en riktigt bra fight.

Loma tar det på poäng skulle jag tro. Lopez känns lite hetsig och förhållandevis orutinerad. Lomas mentala övertag blir avgörande. Lopez har ju gjort en stor grej av att han inte är rädd för Loma, men när han väl står där i ringen, konstant bombarderad av Lomas jabb och själv mest svingar mot luft, då träffar situationens allvar honom.

Men allt kan hända, och Lopez slår hårt.
Citera
2020-10-18, 11:39
Medlem
Diskuterarns avatar
Någon som vet hur man hittar torrent för Loma vs Teofimo? Har tittat överallt. Brukar enkelt gå att hitta UFC matcher men inte denna boxningsmatch av någon anledning.
Citera
2020-10-18, 12:03
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Någon som vet hur man hittar torrent för Loma vs Teofimo? Har tittat överallt. Brukar enkelt gå att hitta UFC matcher men inte denna boxningsmatch av någon anledning.

Ligger uppe på Youtube i bra kvalite: https://youtu.be/aX9ci7NAPT0
Citera
2020-10-18, 12:17
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Ligger uppe på Youtube i bra kvalite: https://youtu.be/aX9ci7NAPT0

Tusen tack!!
Citera
2020-10-18, 12:17
Medlem
Lopez var bara bättre.. Sen var nog domarna inte helt rätt på i sin bedömning.. Men Loma såg oerhört passiv ut de 6-7 ronderna. Kom tillbaka i slutet men det räckte helt enkelt inte till..
En retur är nog att vänta.
Riktigt trist att det ska vara så jävla svårt att kunna köpa streams härifrån Sverige... Tror tv-bolagen "över there" att det inte finns intresse att andra än yeenkeys skulle vara intresserade att se stora fighter, när våra egna bolag(Viasat mf.) skiter i att köpa rättigheterna...
Citera
2020-10-18, 12:47
Medlem
20Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Lopez var bara bättre.. Sen var nog domarna inte helt rätt på i sin bedömning.. Men Loma såg oerhört passiv ut de 6-7 ronderna. Kom tillbaka i slutet men det räckte helt enkelt inte till..
En retur är nog att vänta.
Riktigt trist att det ska vara så jävla svårt att kunna köpa streams härifrån Sverige... Tror tv-bolagen "över there" att det inte finns intresse att andra än yeenkeys skulle vara intresserade att se stora fighter, när våra egna bolag(Viasat mf.) skiter i att köpa rättigheterna...

Ja, Lopez fightades oerhört mycket mer vuxet och intelligent än vad han visat i tidigare matcher, och det var imponerande. I min mening är Loma fortfarande den bättre boxaren, men det tog honom för lång tid att anpassa sig till Lopez nya strategi, och domarna valde helt rätt i att ge vinsten till Lopez. Det läskiga är att Lopez bara är 23 och fortfarande utvecklas i sådan här takt, så när de möts igen är det inte alls säkert att Loma kommer ha en chans.

Jag hoppades verkligen Loma skulle ta det, men Lopez ska ha all ära för en väldigt väl utförd fight.

Vad tror ni? En eller två matcher för vardera innan de möts igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in