2009-05-04, 17:25
Medlem
kmbalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Du tror en fighter tappar så mycket på 1.5 år?
Det är väl ändå fullt möjligt eller hur? Han kan ju ha svullat burgare i 10 månader och kommer ut som Elvis ala 1975.
Skämt och sido, 1.5 år är lång tid och mycket kan hända.
Klart som fan han inte glömmer bort att boxas men kan ha tappat den yttersta edgen.
Det återstår att se.

Det kommer att bli 2000 talets fetaste fight om den blir av iaf. PBF mot Pac.
Blir upp till bevis för BÅDA boxarna, för jag tror ingen har stött på bättre motstånd än om dom skulle möta varann innom snar framtid.
Citera
2009-05-04, 17:26
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
Behöver inte ha tappat ,det kan komma än bättre boxare
Du går ju till överdrift. Manny har inte utvecklats så enormt som du tror på bara ett par år. Visst han har gjort framsteg sedan han knockade Ledwaba, men han hade extrema problem (förlorade enligt mig) mot JMM för bara 1 år sedan. Manny har stora problem mot duktiga kontringsfighters och Floyd är en mycket bättre sådan än Marquez. Men visst. Han har säkert utvecklats kopiöst eftersom han spöade en dränerad DLH som inte hade haft en chans mot någon toppboxare den kvällen och får in en knock på en framrusande Hatton som släpper guard och ger öppet mål.
Citera
2009-05-04, 17:29
Medlem
fugus avatar
Citat:
Du verkar veta allt redan hur allt kommer att spelas ut...men trött på samma visa Jag tror Pac om det blir av KO`ar Floyd ,du tror PBF vinner ,OK.......vi kan inte mer än vänta och se ....vi kan hoppa fram o tillbaka om detta ämne.
Roach var det bästa som hänt Manny!
Och att PBF vann solklart mot DLH verkar du o några till mayweather fans tycka!!
och när till kommer till att träffa så igen så har ALDRIG PBF mött någon e så snabb som Manny det e min poäng....är den så konstig....eller om jag föstår DIG rätt tamejfan så GÅR det inte att träffa floyd det e omöjligt......låter det rimligt i dina öron så ok.

Vi tror på olika stilar o boxare så det skall vara, kommer alltid vara ett manny fan ,som boxare o person.
säkert du likaså med Floyd...peace
Zab Judah är nog minst lika snabb som Manny.
Det går att träffa Floyd, definitivt. Men han är definitivt en bättre defensiv kontringsboxare (som faktiskt också har oerhört fina offensiva kvaliteer också) än vad JMM är. Vi såg alla vad som hände mot Marquez. Lägg till att Floyd har en reach advantage på typ 10-15 cm och inte ger upp något i handspeed i stort sett så förstår du själv hur rimligt det är att han kommer plocka ner pacquiao.
Citera
2009-05-04, 17:31
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmbali
Det är väl ändå fullt möjligt eller hur? Han kan ju ha svullat burgare i 10 månader och kommer ut som Elvis ala 1975.
Skämt och sido, 1.5 år är lång tid och mycket kan hända.
Klart som fan han inte glömmer bort att boxas men kan ha tappat den yttersta edgen.
Det återstår att se.

Det kommer att bli 2000 talets fetaste fight om den blir av iaf. PBF mot Pac.
Blir upp till bevis för BÅDA boxarna, för jag tror ingen har stött på bättre motstånd än om dom skulle möta varann innom snar framtid.
Ja, men nu är Floyd i extremt bra form redan nu. Alla som följt boxning noga visste att detta bara var en stunt av Floyd. Han ville bygga upp ett tryck och en framtida superfight. Han ville inte fightas mot Margarito(fuskarhoran) för småpengar.

Det sista stycket är det vettigaste som sagts i denna debatt och är helt sann.
Citera
2009-05-04, 17:57
Medlem
camejos avatar
om du inte ens kan erkänna att floyd vann klart över floyd så tror jag inte jag orkar läsa dina inlägg eller för den skulle besvara dom.. läs en jävla bok eller nåt.. förbannade trångsynthet.
Citera
2009-05-04, 18:07
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Arum
This young man has the technique and the ability which puts him in my book ahead of such greats as Sugar Ray Leonard, Roberto Duran, Marvin Hagler and all the other great fighters that ive seen in my career. But there is NOBODY that combine all the skills like Floyd Mayweather.
Bob Arum för ett par år sedan. Frågan är om han vågar stå för det uttalandet nu?
Citera
2009-05-04, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
om du inte ens kan erkänna att floyd vann klart över floyd så tror jag inte jag orkar läsa dina inlägg eller för den skulle besvara dom.. läs en jävla bok eller nåt.. förbannade trångsynthet.
?
Citera
2009-05-04, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ja, men nu är Floyd i extremt bra form redan nu. Alla som följt boxning noga visste att detta bara var en stunt av Floyd. Han ville bygga upp ett tryck och en framtida superfight. Han ville inte fightas mot Margarito(fuskarhoran) för småpengar.

Det sista stycket är det vettigaste som sagts i denna debatt och är helt sann.
Håller med hellt om margarito ,kan fan döda med slag som sten i handskarna ,bort med skiten ,trodde inte det om han.....njöt när mosley totalt körde över han
Citera
2009-05-04, 18:18
Bannlyst
Citat:
Bob Arum för ett par år sedan. Frågan är om han vågar stå för det uttalandet nu?
Nu är det tvärtom ,han sa prcis samma sak om manny igår på länken från youtube. Inte för att tjata pac o PBF ,men samma mening på pricken nästan.....
Citera
2009-05-04, 18:23
Medlem
fugus avatar
Citat:
Nu är det tvärtom ,han sa prcis samma sak om manny igår på länken från youtube. Inte för att tjata pac o PBF ,men samma mening på pricken nästan.....
Ja precis. Därför att Bob Arum är falsk.
Citera
2009-05-04, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ja precis. Därför att Bob Arum är falsk.
Alla promotors tänker pengar ,skiter fullständigt i boxarna efteråt ,sen finns det väl bättre o sämre DLH verkar ok ,men vad vet jag bakom kulisserna ,sen aset King måste väl ta priset
Citera
2009-05-04, 19:39
Bannlyst
Citat:
Zab Judah är nog minst lika snabb som Manny.
Det går att träffa Floyd, definitivt. Men han är definitivt en bättre defensiv kontringsboxare (som faktiskt också har oerhört fina offensiva kvaliteer också) än vad JMM är. Vi såg alla vad som hände mot Marquez. Lägg till att Floyd har en reach advantage på typ 10-15 cm och inte ger upp något i handspeed i stort sett så förstår du själv hur rimligt det är att han kommer plocka ner pacquiao.
Zab judah har bra speed i vänstern ,ja! MEN igen han orkar inte slå den hela matchen han blir trött efter 8-9 ronder o blir inget mer hot. Manny har både högra o vänstra enormt snabba nu ,och håller igång dem 12 ronder 3 minuter non stop ,förstår du poängen....spelar ingen roll om du e snabb om du inte orkar hälla det tempot ,då är det bara utför som gäller ,tyckte zab vann 5 första ronderna mot PBF ,sen försvann explosiviteten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in