2009-05-18, 16:20
Medlem
tom-joness avatar
Nä, Lewis var väl ingen bråkstake direkt. Däremot så backade han aldrig för någon. Det var ju riktigt underhållande när han rök ihop med Hasim Rahman i ESPN-studion och där var det faktiskt Lennox som var eldigast tycker jag. En klassiker var ju när Rahman sa att Lennox var gay varpå Lennox replikerade nåt i stil med "-No I´m not, ask your sister". Ha ha, riktigt barnsligt men kul och ruggigt bra bränsle för en fight.

Hursomhelst, enligt mitt tycke så ska en tungviktschamp vara en hård jävel med stil som inte låter någon sätta sig på honom. Ingen huligan som typ Mayorga eller Herbie Hide utan mer en iskall snubbe. Larry Holmes var mitt exempel. Fast...Larry har ju gjort en av de kaxigaste grejerna man sett, inte så iskallt kanske och nästan huligan-varning iofs men helt rätt gjort, när han iförd en mafioso-sweatsuit sprang över taket på en bil och satte en dropkick i bröstet på Trevor Berbick. Och detta efter att han redan örfilat upp Berbick och några i hans crew för att de snackat illa om Larrys fru. Kallat henne call-girl bl.a. Rysligt kul att se. Max respect Larry, som Charlie Bronson skulle sagt.
Citera
2009-05-19, 11:17
Bannlyst
hur fan kan man tjata till sig en titel fight som Haye? han har inte med wlad o göra ,en punchers chance 3 första roderna ,sen en det japp japp höger hela kvällen tyvärr ,tycker wlad e tråkig som fan ,men han gör det han skall VINNA.......det behövs en tyson som slår wlad o jag ser inga nya kandidater till en ny tyson som kommer in snabbt slog inte bara ett slag utan kombos i varje attack.

Kommer Haye in o jabbar o inte chansar lte på insidan så har han inte en CHANS
Citera
2009-05-19, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Floyd som är en liten welterviktare lär knappast tappa så mkt på att köra 143 lbs istället för 147.
Känns som vi haft denna diskussion redan.
Och ett layoff på 1.5 år är ju knappast katastrofalt. Särskilt med tanke på att han har en tuneup fight först mot en bättre boxare än Pacquiao.

Den bättre boxaren kanske till o med läxar upp din suuper gladiator ,de e n förklaring jag skulle vilja ha då...

men hatare kommer alltid vara hatare .
Det spelar ingen roll att Manny ses som P4P i boxnings i hela världen ,för det e tydligen JMM och PBF some det enligt dig,men men man ser vad man ser
Citera
2009-05-19, 12:51
Medlem
tom-joness avatar
Det känns ju iallafall mer troligt att fighten Floyd-Manny blir av nu än vad det hade varit för några år sen då Floyd bangade på att möta både Margarito och Cotto. Nu när han är tillbaka tror jag att han enbart kommer möta de bästa och inte ödsla tid på några Henri Bruselles, direkt på JMM och Pacquiao och de andra i toppen. Det är en bra trend just nu, att de bästa möter de bästa oavsett om de får hoppa en eller två viktklasser. Money talks!
Citera
2009-05-19, 13:25
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
Den bättre boxaren kanske till o med läxar upp din suuper gladiator ,de e n förklaring jag skulle vilja ha då...

men hatare kommer alltid vara hatare .
Det spelar ingen roll att Manny ses som P4P i boxnings i hela världen ,för det e tydligen JMM och PBF some det enligt dig,men men man ser vad man ser
Kanske, men troligen inte. Det JMM gör bra gör Floyd bättre. Det handlar ju om enkel logik.

Njae, just nu är Manny p4p bäst, men det är endast för att Floyd gick inaktiv. Eller menar du att vinster mot en slagpåse Oscar och en efterblivet boxande Hatton gjort så han helt plötsligt ska räknas högre än Floyd om inte denne blivit inaktiv?
Tänk om domarna sett det de flesta andra såg, JMM vinst i andra mötet (och även 1:a enligt mig), då hade vi inte ens diskuterat detta.
Citera
2009-05-19, 13:28
Medlem
tom-joness avatar
Ja som sagt, JMM vann fler ronder i båda mötena. Nedslagningarna "räddade" Pacquiao från två förluster. Marginalerna är små. Men Pac är grym när det gäller att leverera under press, no doubt about it.
Citera
2009-05-19, 14:39
Bannlyst
Citat:
Kanske, men troligen inte. Det JMM gör bra gör Floyd bättre. Det handlar ju om enkel logik.

Njae, just nu är Manny p4p bäst, men det är endast för att Floyd gick inaktiv. Eller menar du att vinster mot en slagpåse Oscar och en efterblivet boxande Hatton gjort så han helt plötsligt ska räknas högre än Floyd om inte denne blivit inaktiv?
Tänk om domarna sett det de flesta andra såg, JMM vinst i andra mötet (och även 1:a enligt mig), då hade vi inte ens diskuterat detta.
Ändra på domarnas o de flesta i publiken??? då känner du många ,beror helt vem du höll på ,o i ditt läge inte svårt att gissa ville att JMM skulle vinna..

ja tänk att domarna såg såååååå fel

o inte P4p pga av de 2 sista fighterna ,men manny visade ju hur man tar hand om en utmanare so hatton....som PBF fundera ut först efter 9 eller så ronder
Citera
2009-05-19, 16:43
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ändra på domarnas o de flesta i publiken??? då känner du många ,beror helt vem du höll på ,o i ditt läge inte svårt att gissa ville att JMM skulle vinna..

ja tänk att domarna såg såååååå fel

o inte P4p pga av de 2 sista fighterna ,men manny visade ju hur man tar hand om en utmanare so hatton....som PBF fundera ut först efter 9 eller så ronder
Äh vad snackar du om. Publiken i arenan har ju knappast en särskilt bra inblick, de ser ju knappt vad som händer. Sen tycker jag det var mer burop än jubel när pacquiao vann 2:a fighten.

Ja att domare dömt fel är ju inte så ovanligt. Kolla bara på De La Hoya vs Trinidad. Eller fel och fel, det är ju baserat på tycke och vad man dömer för. JAG och väldigt väldigt många "experter" och fans tycker Marquez vann 2:a fighten och väldigt många tycker också att han vann den första. Det är ju bara att se på hur domarna satt poängen för att se hur olika folk kan se på det.

John Stewart 110-115
Guy Jutras 115-110

Jag tycker Marquez var rättmätig vinnare, och jag höll på Pacquiao. Tro det eller ej, man kan tycka om en fighter och ändå inte bli totalt färgad av sina egna förhoppningar. Skulle de mötas igen håller jag på Marquez, jag tycker han förtjänar det.

Jo men för 50elfte gången så är Pacquiao och Floyd helt OLIKA SOM BOXARE. Den Oscar och den Ricky som Floyd mötte var helt olika fighters mot vilka Pacquiao mötte. Ser du inte det själv är du totalt efterbliven och ärligt talat skrämmande korkad.

Men visst. Vi fortsätter tycka att Pacquiao ska vara favorit mot Floyd. Inget tyder på det men vi är ju efterblivna fanboys som inte kan argumentera för sin sak så varför inte?

JAG TROR MANNY VINNER KO 2:A RONDER HAN SLÅR HÅRT O ÄR SNABB JAG TYCKER HAN DUKTIG VIVA MANNY
Citera
2009-05-19, 16:53
Medlem
fugus avatar
Zab Judav vs MATTHEW Hatton
Lol. Känns som en missmatch, även om Zab är väldigt ojämn.
Undercard till JMM vs Floyd.
Citera
2009-05-19, 18:39
Bannlyst
Citat:
Äh vad snackar du om. Publiken i arenan har ju knappast en särskilt bra inblick, de ser ju knappt vad som händer. Sen tycker jag det var mer burop än jubel när pacquiao vann 2:a fighten.

Ja att domare dömt fel är ju inte så ovanligt. Kolla bara på De La Hoya vs Trinidad. Eller fel och fel, det är ju baserat på tycke och vad man dömer för. JAG och väldigt väldigt många "experter" och fans tycker Marquez vann 2:a fighten och väldigt många tycker också att han vann den första. Det är ju bara att se på hur domarna satt poängen för att se hur olika folk kan se på det.

John Stewart 110-115
Guy Jutras 115-110

Jag tycker Marquez var rättmätig vinnare, och jag höll på Pacquiao. Tro det eller ej, man kan tycka om en fighter och ändå inte bli totalt färgad av sina egna förhoppningar. Skulle de mötas igen håller jag på Marquez, jag tycker han förtjänar det.

Jo men för 50elfte gången så är Pacquiao och Floyd helt OLIKA SOM BOXARE. Den Oscar och den Ricky som Floyd mötte var helt olika fighters mot vilka Pacquiao mötte. Ser du inte det själv är du totalt efterbliven och ärligt talat skrämmande korkad.

Men visst. Vi fortsätter tycka att Pacquiao ska vara favorit mot Floyd. Inget tyder på det men vi är ju efterblivna fanboys som inte kan argumentera för sin sak så varför inte?

JAG TROR MANNY VINNER KO 2:A RONDER HAN SLÅR HÅRT O ÄR SNABB JAG TYCKER HAN DUKTIG VIVA MANNY
Fan snackar du om expertpanelen

Eftersom du verkar vara helt jävla fuckad i huvudet när det kommer till gayweather ,så håll hårt om hans kulor han kommer behöva det och när fan tjatar jag om mannys vinster över ODH o hatton förutom snygg KO,......och du e en jävla poser som leker med din lillia nutida boxnings kunskap /allvetare inom pro box ,att domare dömt fel har hänt ,men inte i Dom fighterna, så det skrämmande....Boxare skall stå upp inte sitta på röven i matchen......Boxning /Fight stor skillnad lär dig det.
Men det e lätt att vara 14 tuff bakom tangent bordet
och kan du inte hålla det rent så Håll käft istället
Citera
2009-05-19, 18:54
Medlem
fugus avatar
Citat:
Fan snackar du om expertpanelen

Eftersom du verkar vara helt jävla fuckad i huvudet när det kommer till gayweather ,så håll hårt om hans kulor han kommer behöva det och när fan tjatar jag om mannys vinster över ODH o hatton förutom snygg KO,......och du e en jävla poser som leker med din lillia nutida boxnings kunskap /allvetare inom pro box ,att domare dömt fel har hänt ,men inte i Dom fighterna, så det skrämmande....Boxare skall stå upp inte sitta på röven i matchen......Boxning /Fight stor skillnad lär dig det.
Men det e lätt att vara 14 tuff bakom tangent bordet
och kan du inte hålla det rent så Håll käft istället
Du gör ju bort dig så fruktansvärt själv så jag behöver inte ens bemöta ditt svammel.

Tuff bakom tangentbordet? Jisses hur gammal är du egentligen?
Citera
2009-05-19, 19:36
Bannlyst
Citat:
Du gör ju bort dig så fruktansvärt själv så jag behöver inte ens bemöta ditt svammel.

Tuff bakom tangentbordet? Jisses hur gammal är du egentligen?

tillräckligt för att stänga din käft 7 eleven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in