Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
Ändra på domarnas o de flesta i publiken??? då känner du många ,beror helt vem du höll på ,o i ditt läge inte svårt att gissa ville att JMM skulle vinna..
ja tänk att domarna såg såååååå fel
o inte P4p pga av de 2 sista fighterna ,men manny visade ju hur man tar hand om en utmanare so hatton....som PBF fundera ut först efter 9 eller så ronder
Äh vad snackar du om. Publiken i arenan har ju knappast en särskilt bra inblick, de ser ju knappt vad som händer. Sen tycker jag det var mer burop än jubel när pacquiao vann 2:a fighten.
Ja att domare dömt fel är ju inte så ovanligt. Kolla bara på De La Hoya vs Trinidad. Eller fel och fel, det är ju baserat på tycke och vad man dömer för. JAG och väldigt väldigt många "experter" och fans tycker Marquez vann 2:a fighten och väldigt många tycker också att han vann den första. Det är ju bara att se på hur domarna satt poängen för att se hur olika folk kan se på det.
John Stewart 110-115
Guy Jutras 115-110
Jag tycker Marquez var rättmätig vinnare, och jag höll på Pacquiao. Tro det eller ej, man kan tycka om en fighter och ändå inte bli totalt färgad av sina egna förhoppningar. Skulle de mötas igen håller jag på Marquez, jag tycker han förtjänar det.
Jo men för 50elfte gången så är Pacquiao och Floyd helt OLIKA SOM BOXARE. Den Oscar och den Ricky som Floyd mötte var helt olika fighters mot vilka Pacquiao mötte. Ser du inte det själv är du totalt efterbliven och ärligt talat skrämmande korkad.
Men visst. Vi fortsätter tycka att Pacquiao ska vara favorit mot Floyd. Inget tyder på det men vi är ju efterblivna fanboys som inte kan argumentera för sin sak så varför inte?
JAG TROR MANNY VINNER KO 2:A RONDER HAN SLÅR HÅRT O ÄR SNABB JAG TYCKER HAN DUKTIG VIVA MANNY