2009-05-04, 15:14
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
Att pac e min lilla favorit har du alldeles rätt i ,Du nämner Morales ,då va Manny en fighter med bara vänstern som arsenal ,utvecklingen på Manny från morales 1 och nu, Om du tror det e samma pac så har du riktigt fel. Han börjar bli komplett nu. Och du får älska PBF hur mycket du vill o hans boxnings stil. Nämn en fighter som kommer i närheten av Mannys klass som PBF mött??? Gatti haha va fan va det för nåt ,varför tar då världens bästa boxare en sån fight. cheery picking bitch......skakad av en jabb av hatton som bara går rakt fram ,split decision med de la hoya som inte orkar boxas mer 6 ronder samma med judah orkar inte hålla i mer 8-9 ronder ,det e perfekt för Floyd då han kan börja jobba med sina precisa kontra punches,finns flertal saker man inte vill se med sin favorit.......Så tills PBF nu kommer förbi JMM på poäng såklart så är det bara tyvärr att erkänna att det finns bara en KUNG tils han nu blir poängbesegrad......för snälla kom inte o säg att PBF kommer KO Manny om det blir av ,Manny slutar inte efter 9 ronder 12 ronder konstant krig. Och Pacman vinner inom 10...tills det P4P Manny
lol ... bara lol tamigfan.
Vilken fighter har pacquiao mött som håller Floyds kaliber??????????? (notera att man måste ha flera frågetecken för att få fram sin poäng)
Har Manny mött så mycket bättre fighters än Floyd? Svaret är nej.
Split decision mot De La Hoya. Ptja, för det första är det bara split decision pga det är just mo DLH. Vemsomhelst kunde se att Floyd vann den fighten solklart.
Att DLH bara orkar boxas 6 ronder är ett jävla skämt. Lätt att vara kaxig antar jag då ens fighter mött en totalt dränerad dlh, något som till och med Freddie Roach erkänt. Den Oscar som Pac mötte kunde lika gärna hetat Stefan Stefansson och kommit från säffle, det är inte samma person som fightades mot Trinidad eller ens Mayweather.

Skakad av jab, du måste ju tamigfan skämta..
Pressa och pressa, manny får väl tamigfan pressa hela natten lång om han vill, han ska ju träffa också och se till att själv inte bli träffad. Får hoppas att Roach kommer med en bättre gameplan än den du verkar tycka är optimal.
Citera
2009-05-04, 15:28
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Vilken fighter har pacquiao mött som håller Floyds kaliber??????????? (notera att man måste ha flera frågetecken för att få fram sin poäng)
Split decision mot De La Hoya. Ptja, för det första är det bara split decision pga det är just mo DLH. Vemsomhelst kunde se att Floyd vann den fighten solklart.
Att DLH bara orkar boxas 6 ronder är ett jävla skämt. Lätt att vara kaxig antar jag då ens fighter mött en totalt dränerad dlh, något som till och med Freddie Roach erkänt. Den Oscar som Pac mötte kunde lika gärna hetat Stefan Stefansson och kommit från säffle, det är inte samma person som fightades mot Trinidad eller ens Mayweather.

Pressa och pressa, manny får väl tamigfan pressa hela natten lång om han vill, han ska ju träffa också och se till att själv inte bli träffad. Får hoppas att Roach kommer med en bättre gameplan än den du verkar tycka är optimal.

jag vet inte, tycker du går väl hårt åt paqcuiao, även fast du i mångt och mycket delar mina åsikter om floyd (verkar det som iaf)..

ge pac att han är ett monster med en jävla massa vilja iaf, och som har förmåga att klättra i vikt och slå fighters som han egentligen inte ska borda slå.. började han inte vid 120~ pounds?

nåja, vi är iaf ganska överens om ganska mkt, gott så. du verkar ha varit med i gemet bra mkt längre än mig.
Citera
2009-05-04, 15:36
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
jag vet inte, tycker du går väl hårt åt paqcuiao, även fast du i mångt och mycket delar mina åsikter om floyd (verkar det som iaf)..

ge pac att han är ett monster med en jävla massa vilja iaf, och som har förmåga att klättra i vikt och slå fighters som han egentligen inte ska borda slå.. började han inte vid 120~ pounds?

nåja, vi är iaf ganska överens om ganska mkt, gott så. du verkar ha varit med i gemet bra mkt längre än mig.
Pacquiao är bra. Han är sagolikt jävla bra. Däremot tror jag inte han kommer vinna mot Floyd. Det finns inget som tyder på det. Jag kan säga att jag "hejat" på pac fler fighter än jag gjort dito med Floyd, så jag är inte direkt förblindad av nåt fanboysyndrom. Däremot tycker jag Pacquiaos hardcore fans blivit totalt jävla efterblivna nu efter hans två vinster mot kända men helt värdelöst fightande motståndare.

Sen på tal om att ducka. Varför möta Valero eller Guzman då man kan köra rematches med Morales?
Anledningen? Samma som varför Floyd valde att fightas mot x istället för y. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Men men, vi får se om Bob Arum tillåter en Mayweather fight. Det är trots allt han som styr manny som sin lilla nickedocka. Blir troligen mot Cotto vilket är en ologisk matchup. Men Bob Arum kommer tjäna multum.
Citera
2009-05-04, 15:42
Medlem
fugus avatar
Problemet blir nu bara att jag måste sitta och hoppas på PBF mot JMM som är en av mina absoluta favoriter, endast för att bevisa att jag har rätt.
Citera
2009-05-04, 16:03
Medlem
kmbalis avatar
Citat:
Men men, vi får se om Bob Arum tillåter en Mayweather fight. Det är trots allt han som styr manny som sin lilla nickedocka. Blir troligen mot Cotto vilket är en ologisk matchup. Men Bob Arum kommer tjäna multum.

Vilken promotor styr INTE sina fighters som nickedockor?
PBF, Pacman, DLH and you name it. Alla blir dom styrda.
Citera
2009-05-04, 16:09
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmbali
Vilken promotor styr INTE sina fighters som nickedockor?
PBF, Pacman, DLH and you name it. Alla blir dom styrda.
My point exactly. Eller ptja, DLH styr nog sig själv rätt bra. Det jag menar är att det som ger mest bäst ratio mellan dollar: publicitet:risk är det val man kommer göra. Därför mötte inte Pacquiao Valero och därför mötte inte Floyd fuskarmargarito.

Edit: Och snälla, jag ber dig. Byt avatar. Jag får fan rysningar av sånt där.
Citera
2009-05-04, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
du pacfanet förresten. du får gärna upplysa mig om vilken jabb som skakade floyd i deras match.. han kom lite ur balans, han var inte skakad. hatton blev dock skakad flera gånger innan han åkte in i RINGSTOLPEN. jag blir lite irriterad när folk skriver saker som dom inte har nån aning om, därför är min ton ganska barsk.

jag menar inget illa.
Titta på floyds min när jabben träffar ,såg ut att tappa sin cool bekymrad för en kort stund innan han snabbt löste Hattons stil. Du brukar inte se PBF gå på en sån jabb /slag han trodde nog det skulle bli tuffare ,det var allt. PBF såklart den bäste när han var aktiv ,men JAG tror ej det nu
Citera
2009-05-04, 17:00
Medlem
camejos avatar
Citat:
Pacquiao är bra. Han är sagolikt jävla bra. Däremot tror jag inte han kommer vinna mot Floyd. Det finns inget som tyder på det. Jag kan säga att jag "hejat" på pac fler fighter än jag gjort dito med Floyd, så jag är inte direkt förblindad av nåt fanboysyndrom. Däremot tycker jag Pacquiaos hardcore fans blivit totalt jävla efterblivna nu efter hans två vinster mot kända men helt värdelöst fightande motståndare.

Sen på tal om att ducka. Varför möta Valero eller Guzman då man kan köra rematches med Morales?
Anledningen? Samma som varför Floyd valde att fightas mot x istället för y. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

okej då förstår jag dig mkt bättre. jo jag håller verkligen med om att pacs fan har blivit grottmänniskor, jag menar läs den senaste svaret i denna tråd t ex.. "oj floyd gick in i en jab och kom ur balans, halleluja Pac skulle jab-KOA floyd!"... väldigt väldigt utvecklingsstört som du säger..

stort av dig att kunna se förbi fanboy-symptomet och ändå uppskatta floyds skicklighet, flera borde kunna göra det tycker jag. nåå.. haha dilemma att du måste hålla på PBF förresten, jag kommer nog hålla på honom ändå men jag diggar ju förstås marquez för det..

Och pbf bör ju vinna den komfortabelt utan att marquez för den skull kommer behöva skämmas.
Citera
2009-05-04, 17:01
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
Titta på floyds min när jabben träffar ,såg ut att tappa sin cool bekymrad för en kort stund innan han snabbt löste Hattons stil. Du brukar inte se PBF gå på en sån jabb /slag han trodde nog det skulle bli tuffare ,det var allt. PBF såklart den bäste när han var aktiv ,men JAG tror ej det nu
Du tror en fighter tappar så mycket på 1.5 år?
Citera
2009-05-04, 17:02
Bannlyst
Citat:

Du verkar veta allt redan hur allt kommer att spelas ut...men trött på samma visa Jag tror Pac om det blir av KO`ar Floyd ,du tror PBF vinner ,OK.......vi kan inte mer än vänta och se ....vi kan hoppa fram o tillbaka om detta ämne.
Roach var det bästa som hänt Manny!
Och att PBF vann solklart mot DLH verkar du o några till mayweather fans tycka!!
och när till kommer till att träffa så igen så har ALDRIG PBF mött någon e så snabb som Manny det e min poäng....är den så konstig....eller om jag föstår DIG rätt tamejfan så GÅR det inte att träffa floyd det e omöjligt......låter det rimligt i dina öron så ok.

Vi tror på olika stilar o boxare så det skall vara, kommer alltid vara ett manny fan ,som boxare o person.
säkert du likaså med Floyd...peace
Citera
2009-05-04, 17:04
Bannlyst
Citat:
Du tror en fighter tappar så mycket på 1.5 år?
Behöver inte ha tappat ,det kan komma än bättre boxare
Citera
2009-05-04, 17:25
Medlem
Daevass avatar
Jag tycker det borde fixas en fight mellan Paul Williams och Pacman/Floyd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem