Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Vavava?!?!?.......Gay.
Nä nu får du ge dig. Varför skulle han vara gay? För att han blev antastad av sin tränare? Vafan, även om han var homo så skulle han ju kunna vara tidernas bäste. Leonard hade allt; snabbhet, fotarbete, uthållighet, KO-punch, bra haka och ett såinihelvetes stort fighterhjärta.
Tidernas bästa, det står mellan SRR och SRL. Jag håller på Sugar Ray...
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
tankar om Ismayl Sillakh? framtida champ?
Ismayl Sillakh är en garanterad champ. Ruggig potential, jag tror han kan dominera sin viktklass framöver. Boxar moget och disciplinerat, har egentligen inga större svagheter.
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Jag har svårt för Pavlik, tycker inte han är något vidare, men jag har inte sett så mycket av honom (så lyssna inte på mig). Däremot är Bute jäkla vass, han kommer avsluta detta innan tolv ronder är slut. Förresten ser det ut som att Pavlik ska gå mot Cunningham?
Det verkar så ja, Top Rank annonserar ut Pavlik mot Darryl Cunningham. Skit samma, Pavlik såg ganska shot ut senast. Tyvärr kan han nog ha brunnit ut.