2012-01-25, 21:33
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Floyd-Pacman i november i Qatar, enligt Jose Sulaiman.
Och Floyd-Cotto næra før 5 maj. Man far se vad som verkligen blir av i denna cirkus. Drømscenariot ær att Cotto knockar Floyd och sen tar revansch pa Pacman i november.

The Quake in Qatar?

Hoppas bara att Pacman och Mayweather vinner sina nämaste fighter. Vilket anti-klimax det skulle bli annars.
Citera
2012-02-01, 20:05
Medlem
Mayweather-Cotto 5e Maj utan catchweight. Bara jag som utöver Pac-May verkligen ser fram emot denna?
Citera
2012-02-01, 21:27
Medlem
HeyBombays avatar
Citat:
Floyd-Pacman i november i Qatar, enligt Jose Sulaiman.
Och Floyd-Cotto næra før 5 maj. Man far se vad som verkligen blir av i denna cirkus. Drømscenariot ær att Cotto knockar Floyd och sen tar revansch pa Pacman i november.

Va?! Menar du att du inte vill se Floyd-Pac bli av till slut? Skulle kännas som ett oerhört antiklimax tycker jag, tycker egentligen bättre om Cotto (även om jag inte skulle satsa pengar på honom mot Floyd), men i en sådan situation måste jag ändå hålla på Mayweather.
Citera
2012-02-02, 20:42
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Mayweather-Cotto 5e Maj utan catchweight. Bara jag som utöver Pac-May verkligen ser fram emot denna?

Typ inte så mycket egentligen. HUR ska cotto kunna slå Floyd? Hade faktiskt hellre sett Floyd mot canelo bara för att det skulle vara aningen mer oförutsägbart. Inte för att canelo e en bättre boxare än cotto men det hade ändå varit mer intressant med frågor som hur bra är canelo egentligen? Och hur mycket ska han väga på matchdag? Nu känns det oerhört förutsägbart att Floyd vinner ett bekvämt US mot en cotto som inte gör bort sig på något sätt.

Hoppas att bradley-pac blir av dock. Jag tror bradley har en bra chans där!
Citera
2012-02-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Typ inte så mycket egentligen. HUR ska cotto kunna slå Floyd? Hade faktiskt hellre sett Floyd mot canelo bara för att det skulle vara aningen mer oförutsägbart. Inte för att canelo e en bättre boxare än cotto men det hade ändå varit mer intressant med frågor som hur bra är canelo egentligen? Och hur mycket ska han väga på matchdag? Nu känns det oerhört förutsägbart att Floyd vinner ett bekvämt US mot en cotto som inte gör bort sig på något sätt.

Hoppas att bradley-pac blir av dock. Jag tror bradley har en bra chans där!

Tycker mycket talar för att det krävs en boxare som kan boxas för att ge Mayweahter lite problem iaf. Om Cotto boxas som han brukade göra så tror jag att han har en chans även om Mayweather självklart är favoriten i denna matchen.

Om inte Canelo's promoters vill sätta honom framför Mayweather ännu så har jag verkligen svårt att tro att Canelo skulle ha några bättre chanser.
Citera
2012-02-02, 23:02
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Tycker mycket talar för att det krävs en boxare som kan boxas för att ge Mayweahter lite problem iaf. Om Cotto boxas som han brukade göra så tror jag att han har en chans även om Mayweather självklart är favoriten i denna matchen.

Om inte Canelo's promoters vill sätta honom framför Mayweather ännu så har jag verkligen svårt att tro att Canelo skulle ha några bättre chanser.

Nä, givetvis skulle även Canelo vara chanslös mot Floyd men han har i alla fall aldrig blivit testad på allvar och han är storväxt så fighten skulle på så sätt vara mer intressant. Jag håller absolut inte Canelo som en bättre boxare än Cotto, tvärtom men det känns som man vet vad Cotto kan och vad han inte kan och att slå Floyd är tyvärr det sistnämnda.
Citera
2012-02-03, 17:39
Medlem
Libérées avatar
Citat:

Appropå svenska boxare så var Oscar Ahlin i Philadelphia i veckan och tränade, inbjuden av James Ali Bashir som tränar bl.a Monte Barrett, Eddie Chambers och är hjälptränare åt bröderna Klitschko. Oscar var på träningscampen för Eddie, som ju tyvärr blev skadad, och bodde en del hos honom. Han gick loss på de hårdaste gymen i boxarstaden Philly och sparrade bl.a med IBF-utmanaren Yusaf Mack. Sen hängde han en stund med Bernard Hopkins, Nazeem Richardson och Steve Cunningham. Cool och lärorik resa för Ahlin Jr som sa att de kallade honom The White African på gymen eftersom han var den enda vita där och dessutom boxar med en "svart stil". He he....

Riktigt kul faktiskt, får hoppas att allt löser sig med skadorna för Oscar. Vet du förresten detaljerna kring hur han ådrog sig dom? Precis som du skriver så har han en mycket "osvensk" boxningsstil som är underhållande att titta på.
En annan svensk som är på g igen efter en längre tids skada är Erik Skoglund. Enligt boxrec.com är hans nästa fight i Bröndby den 18/2.
Citera
2012-02-04, 16:11
Medlem
ManilaCowboys avatar
Någon annan som har höga förväntningar på Donaire vs Vasquez? Har en känsla av att det kan bli en riktigt bra fight. Såg att Vasquez ger 9 ggr pengarna på bet365. Är han verkligen så big underdog inför denna fight?
Senast redigerad av ManilaCowboy 2012-02-04 kl. 16:13.
Citera
2012-02-04, 16:28
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManilaCowboy
Någon annan som har höga förväntningar på Donaire vs Vasquez? Har en känsla av att det kan bli en riktigt bra fight. Såg att Vasquez ger 9 ggr pengarna på bet365. Är han verkligen så big underdog inför denna fight?

O ja! Jag älskar att kolla på nonito! Jag tror han kommer visa att han e nästa etta p4p inatt! Även rubio-Chavez ska bli härlig! Tror på rubio där faktiskt även om jag baserar det mer på Chavez oförmåga än på rubios talang. Underbart oavsett med lite riktiga fighter, en skam att de första riktigt heta kommer först i februari.

Vem tror ni Ortiz får möts föresten? Canelo eller är det för kort varsel?
Citera
2012-02-04, 22:31
Medlem
tom-joness avatar
Ett rykte: Yuriorkis Gamboa vs Brandon Rios är på g till 14 april. Vore grymt, hård matchning av Gamboa att gå upp i vikt mot en killer som Rios.

Och Lamont Peterson mot Juan Manuel Marquez snackas det också om. Bra fight det också.
Senast redigerad av tom-jones 2012-02-04 kl. 22:36.
Citera
2012-02-04, 22:34
Medlem
walloftexts avatar
Citat:
Ett rykte: Yuriorkis Gamboa vs Brandon Rios är på g till 14 april. Vore grymt, hård matchning av Gamboa att gå upp i vikt mot en killer som Rios.
that's cool man! Brandon Rios is always exciting and i feel Gamboa has the skills needed to compete at lightweight!
Citera
2012-02-05, 00:03
Medlem
nickoruts avatar
Jag har ett problem som jag verkligen behöver hjälp med!

Jag har lyckats strula till mitt konto på worldboxingvideoarchive så jag kommer inte kunna ladda ner fighterna där imorrn. Var kan jag ladda ner dem? Jag ahr kollat på sosoboxing som alla snackar om men jag hittar bara fighterna på någon youtube-liknande video och det är jag inte intresserad av, mycket roligare att kolla på fighterna i bra kvalitet.

Någon som kan hjälpa mig med hur man gör på sosoboxing för att ladda ner en torrent eller tipsa om en annan sida? Jag vore oändligt tacksam!

Sen angående Gamboa-Rios så vore det underbar! Jag slår vad om att Gamboa går tillbaks till sin counterpuncher stil och vinner enkelt men får kritik av massorna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in