2011-01-13, 05:06
Medlem
nickoruts avatar
Glömde fråga i förra inlägget:

Var placerar ni Donaire och Montiel p4p?
Citera
2011-01-13, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Vad är det du försöker ge mig skit för?

Om du tittar i tråden ser du att jag aldrig "bashat" dom. Jag har aldrig ifrågasat deras boxnings meriter eller tallang. Jag har tillochmed sagt att Wlads jabb är topp 5 i tungviktshistorien. Men jag tycker inte deras matcher är intressanta då jag inte ser någon som kan seriöst hota dom. Jag hatar dom inte heller, tycker snarare att Wlad är en utmärkt ambasadör för sporten.

Vill inte attackera dig men du måste kolla upp nogrannare vad som faktiskt sagts tidigare i tråden, för nu försöker du ge mig skit för något som aldrig hänt vilket knappast kommer göra stämningen bättre här i tråden.

Dessutom har jag väl rätt här att "basha" vem jag vill i boxningsvärlden så länge jag är saklig? Men om jag ville göra det är Klitschko borsorna knappast några jag kommer ge mig på.

Herregud, tagga ner... För det första så var det ju en i inlägget, dessutom är väl knappast Flashback rätt ställe att hänga på om man inte ens pallar med att folk (inte bara jag) hackar lite skämtsamt på en? Hade inte vi andra tålt sånt så hade ju Flashback varit helt tomt med tanke på jargongen här!
Citera
2011-01-13, 20:05
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamui
Herregud, tagga ner... För det första så var det ju en i inlägget, dessutom är väl knappast Flashback rätt ställe att hänga på om man inte ens pallar med att folk (inte bara jag) hackar lite skämtsamt på en? Hade inte vi andra tålt sånt så hade ju Flashback varit helt tomt med tanke på jargongen här!
Ok, då ordnar vi stämningen här i tråden igen. Hade faktiskt en jävligt dålig dag, så när någon stoppat ord i munnen på mig höll jag inte tillbaka.

Kollade ni "Ring Life" från HBO om Bradley o Alexander? Börjar bli riktigt sugen på den matchen nu. Svårt att tänka mig bättre start på året, Först denna match, sdan Donaire vs Montiel!!!!! Skulle väl vara om Floyd o Pac kom överens.
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Glömde fråga i förra inlägget:

Var placerar ni Donaire och Montiel p4p?
Ca, 5-6
Senast redigerad av AIFare 2011-01-13 kl. 20:08.
Citera
2011-01-13, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Ok, då ordnar vi stämningen här i tråden igen. Hade faktiskt en jävligt dålig dag, så när någon stoppat ord i munnen på mig höll jag inte tillbaka.

Kollade ni "Ring Life" från HBO om Bradley o Alexander? Börjar bli riktigt sugen på den matchen nu. Svårt att tänka mig bättre start på året, Först denna match, sdan Donaire vs Montiel!!!!! Skulle väl vara om Floyd o Pac kom överens.

Ca, 5-6

Ok, då var det utrett!

Tänkte kolla den nu, HBO är ju helt jäkla outstanding på att få en taggad på fighter. Tror till och med de skulle kunna vinna över en boxningshatare som Bosse Ringholm på rätt sida om han bara tittade
Citera
2011-01-13, 23:05
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamui
Ok, då var det utrett!

Tänkte kolla den nu, HBO är ju helt jäkla outstanding på att få en taggad på fighter. Tror till och med de skulle kunna vinna över en boxningshatare som Bosse Ringholm på rätt sida om han bara tittade
Allt HBO rör blir ju till guld, deras kommentatorer gör också matcherna mycket bättre än andra kanalers kommentatorer. Showtime tycker jag iofs gör ett bra jobb.

Ringholm har Asberger, han har ju mindre personlighet än ett träd. Sånt som boxning funkar inte för honom.
Citera
2011-01-15, 13:52
Medlem
AIFares avatar
Wow, det ser inte bra ut för Alexander vs Bradley galan. 339 biljetter sålda!
http://www.examiner.com/boxing-in-national...ey-hbo-showdown

Fattar inte varför dom har matchen på neutral mark i Detroit. Ingen av killarna är ju någon nationel storstjärna.
Synd på en så grymt bra match i övrigt.
Citera
2011-01-15, 16:44
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Bara 339 Biljetter sålda???????????? Va fan, men byter de efternamn illa snabbt till Lopez och Rodriguez lär det bli slutsålt fort som bara den.

Hur som helst, jag blir mer och mer oviss om vem jag tror tar hem segern....det gör iofs bara att matchen blir ännu mer intressant. Jag hoppas dock på Bradley.
Citera
2011-01-16, 00:04
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Bara 339 Biljetter sålda???????????? Va fan, men byter de efternamn illa snabbt till Lopez och Rodriguez lär det bli slutsålt fort som bara den.

Hur som helst, jag blir mer och mer oviss om vem jag tror tar hem segern....det gör iofs bara att matchen blir ännu mer intressant. Jag hoppas dock på Bradley.
Jag skulle säga att det beror på en idiotisk promotion. Alexander säljer bra i St Louis och Alexander har en del fans i Californien, men i Detroit som är en ekonomisk ganska fattig arbetar stad är det ingen höjdare att lägga en sådan match mellan 2 boxare som bara fans känner till.

Men oavsett hur många som kommer och tittar kommer detta bli en grym match.
Citera
2011-01-17, 14:04
Medlem
nickoruts avatar
Skumt med så lågt intresse för Bradley-Alexander. Tycker fighten blivit ganska hype:ad i och med snacket om att pac ska möta vinnaren.

Kan någon berätta lite om Sergei Dzinziruk? Har aldrig sett honom men är, vad jag förstått en fruktad boxare utan amerikans fanbase. Så frågan är hur Martinez, knockout of the year och enligt de allra flesta fighter och the year 2010 och högt upp på p4p rankingen åker på en sån nitlott? Vill han ha en sportslig utmaning eller är han i stort sett okänd för jänkarna?

Vad tror ni om Cotto-Mayorga? Har Mayorga överhuvudtaget någon chans eller är det rena tune-up fighten för Cotto?

Vet nån om det blir en Hopkins-Pascal II? Jag är betydligt mer taggad på rematchen än vad jag var inför deras första fight. Hopkins var så sjukt jävla bra i första fighten men frågan är hur stark Pascal egentligen är. Jag skulle hålla Hopkins som favorit. Hur resonerar ni?

Och till sist, igen. Vad tror ni om superfighten Donaire-Montiel?
Citera
2011-01-17, 16:33
Medlem
Citat:
Kan någon berätta lite om Sergei Dzinziruk? Har aldrig sett honom men är, vad jag förstått en fruktad boxare utan amerikans fanbase. Så frågan är hur Martinez, knockout of the year och enligt de allra flesta fighter och the year 2010 och högt upp på p4p rankingen åker på en sån nitlott? Vill han ha en sportslig utmaning eller är han i stort sett okänd för jänkarna?

obesegrad ukrainare som tog en paus på två år innan han mötte Daniel Dawson. Får hoppas någon mer kunnig än mej kan berätta mer
Citera
2011-01-17, 16:42
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Skumt med så lågt intresse för Bradley-Alexander. Tycker fighten blivit ganska hype:ad i och med snacket om att pac ska möta vinnaren.

Vad tror ni om Cotto-Mayorga? Har Mayorga överhuvudtaget någon chans eller är det rena tune-up fighten för Cotto?

Vet nån om det blir en Hopkins-Pascal II? Jag är betydligt mer taggad på rematchen än vad jag var inför deras första fight. Hopkins var så sjukt jävla bra i första fighten men frågan är hur stark Pascal egentligen är. Jag skulle hålla Hopkins som favorit. Hur resonerar ni?

Och till sist, igen. Vad tror ni om superfighten Donaire-Montiel?
Dom har lagt matchen i Detroit som är en fattig stad och som är långt från boxarnas hemstäder.

Dzinzyuk är en lång och svår boxad herre. Väldigt tekniskt skicklig med hyffsad snabbhet. Jag kommer ta o titta en del på hans gamla matcher innan jag vågar sätta en vinnare, men något som jag tror kan spela in är att Martinez har problem med kondisen, någon ukrainaren inte har.

Mayorga har ingen chans, men oddsen att Mayorga börjar snacka om Cottos döda farsa osv är ju ganska stor, så jag räknar med nbågra spektakulära presskonferanser, även om Cotto är lugnet själv, förutom när han har intärna familjegräl, i ringen.

Jag är också ganska laddad inför Hopkins vs Pascall II. Tror Hopkins fixar det den här gången, annars kommer jag sätta huset på att Dawson slår Pascall i returen.

Donaire vs Montiel kan bara bli en grym match. Jag tror Donaire är för snabb o skicklig, men han kommer att gå på en del smällar, o Monteil slår hårt, fråga bara Hasegawa.

Jag känner mig lite distansierad till boxningsvärlden just nu, behöver lite bra matcher för att komma igång igen, tur att vi har det framför oss dock.
Citera
2011-01-17, 16:46
Medlem
Såg förut att Yuriorkis Gamboa ska möta Jorge Solis i slutet av mars. Känner inte till Solis något vidare så jag undrar om han har någon chans mot Gamboa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in