2012-03-03, 23:25
Medlem
mormeck har inte mycket att sätta emot...
Citera
2012-03-03, 23:29
Medlem
Sufferstreams avatar
Kan dom inte visa lite mer reklam?
Citera
2012-03-03, 23:31
Medlem
Sufferstreams avatar
O där var det slut.

Grym match.... not.
Citera
2012-03-03, 23:35
Medlem
Godzilla3s avatar
Jag vill inte ens veta hur mycket Wladimir tjänade på den matchen, det är fan dags för Klitschkos att möta en riktig motståndare om det finns någon (Povetkin imponerade inte förra matchen, lite för tidigt för Helenius). Så himla tråkigt med tungvikten nu alltså.
Citera
2012-03-03, 23:45
Medlem
thatis7tisshows avatar
Haha Mormeck hade verkligen INGEN chans.

Enlight Hayes twitter har Vitali sagt att han nästa fighter blir David Haye.

edit: Vitalis manager gav Vitali en annan match. Bra för Vitali då han bör dra sig tillbaka.

edit: Vitali sa i en ring intervju att Haye är hans nästa motståndare.
Senast redigerad av thatis7tisshow 2012-03-04 kl. 00:05.
Citera
2012-03-04, 10:38
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Ne, vad ska Froch göra? Hade helst sett Bute mot nån annan. Men ingen lyssnar på mig...
Man kan inte tycka illa om Froch han vill ju alltid möta dom bästa.
Är Bute så bra?har knappt sett några av hans matcher men det får vi väl åtminstone svar på efter han mött Froch.
Citera
2012-03-04, 14:15
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Kan dom inte visa lite mer reklam?
Såg på matchen efteråt, men antar att det var reklam i varje rondpaus?

Rondpauserna är ju halva matchen!! Man vill höra vad de säger och titta på boxarna.
Citera
2012-03-04, 14:18
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Man kan inte tycka illa om Froch han vill ju alltid möta dom bästa.
Är Bute så bra?har knappt sett några av hans matcher men det får vi väl åtminstone svar på efter han mött Froch.
Näe verkligen, där en Froch verkligen en riktig tuffing. Se på hans senaste match mot Ward, tror inte en match mot Bute blir nått bra alls.
Citera
2012-03-04, 14:22
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Du har säkert rätt, men jag har en äcklig känsla att det kommer gå tolv ronder! Knockas Mormeck innan 7:e så ska jag ha en Mormeckavatar i ett halvår.
I första ronden ser man tydligt Klits brister. Mormeck som inte är tillräckligt snabbt, kommer lätt in på Klit men slår inget, Klit kramar honom. Om Mormeck slog kroppsslag där Klit var öppen för dem, ex vänster mot kroppen. Plus att Mormeck skulle rört på huvudet när han var inne på Klit och kanske klappat till med uppercuts.
Citera
2012-03-05, 13:58
Medlem
nickoruts avatar
Fyfan vad trött jag blir! Kahn har fått tillbaks sin mästartitel han förlorade mot Peterson efter påtryckningar. Det är verkligen en ära att titulera sig mästare i dagens boxning.

Angående Rios-gamboa så är det, förstås, som någon sa årets fight! Jag tror dock inte Rios har en chans. Gamboa kan ju liksom allt. Han kan kontra, han kan stå på utsidan o om han tvingas stå nära Rios så har han lätt snabbare händer. Jag tycker fighten är som gjord för att gamboa ska se bra ut!

Men lyckas Rios göra det till ett krig så är det plötsligt 50-50. Vad tror ni?
Citera
2012-03-05, 15:14
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Fyfan vad trött jag blir! Kahn har fått tillbaks sin mästartitel han förlorade mot Peterson efter påtryckningar. Det är verkligen en ära att titulera sig mästare i dagens boxning.

Khan sa så men enligt en artikel på boxingscene.com stämmer det inte:
Citat:
The WBA has since denied the information circulated by Khan, and stand firm that Peterson is still the WBA's super champion at 140-pounds.

Sen går det snack om att De La Hoya är på väg tillbaka. Också från boxingscene.com
Citat:
The boxing industry wheels are turning. A few days ago, Golden Boy Promotions President Oscar De La Hoya announced on his personal Twitter page - "major announcement soon to come that will shake the boxing industry in a major way." De La Hoya plans to make the announcement on Tuesday.
Vad tycker ni om detta?
Citera
2012-03-05, 16:32
Medlem
nickoruts avatar
Varför skulle kahn säga så om det inte stämmer? Märkligt.

Om de la hoya gör comeback e det inte så lite narcissistiskt att anse att det ska "shake the boxing industry in a major way". Han var ju en skugga av sitt forna jag mot may och pac så vad skulle han ha att ge idag? Han borde ju ha nog med stålar med sitt golden boy promotion dessutom.

Det kanske e nåt annat? Typ att man numera kan slåss om "golden boy-bältet" i alla viktklasser : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in