2010-05-09, 13:52
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetsnaz_85
Det höll på att bli som jag ville, men läkaren ville inte att han skulle fortsätta. Som sagt, Williams var redo att plockas, var bara en tidsfråga innan Cintron skulle landat flera höger slag och släckt honom.
Svårt att bedömma hur det skulle slutat men visst, Cintron fick in de bästa slagen i fighten. Speciellt högern där i fjärde, där skakade det till i knäna på Williams helt klart. Jag hade Cintron 2-1 efter 3 ronder.
Citera
2010-05-09, 14:56
Medlem
pludos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
http://www.dailymotion.com/video/xd8l19_williams-vs-cintron_sport
Undvik att lyssna på den inavlade jäveln som pratar i klippet.
Tack!
Ser helt sjukt ut!
Citera
2010-05-09, 17:51
Medlem
camejos avatar
Cintron bitchade ur, något är ju snett i karlns huvud. Hade rollerna varit ombytta och Williams flugit ur ringen hade han borstat av sig och klättrat upp i ringen och fortsatt.

Williams ser bara mänskligare och mänskligare ut, tror Pavlik hade knockat honom.
Senast redigerad av camejo 2010-05-09 kl. 18:04.
Citera
2010-05-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Svårt att bedömma hur det skulle slutat men visst, Cintron fick in de bästa slagen i fighten. Speciellt högern där i fjärde, där skakade det till i knäna på Williams helt klart. Jag hade Cintron 2-1 efter 3 ronder.

Ja han hade initiativet. Så de som säger att han "bitchade" ur är väldigt fel ute. Om man har en uppåtsving, varför ska man då fega ur? Williams har alltid sett lidande ut, tror inte hans sinnelag är helt i fas med hans boxning. En förlust skulle väcka upp honom, så han får till någon jävla killer instinct.
Citera
2010-05-10, 08:39
Medlem
camejos avatar
Han föll 30 cm ner på ett bord och tappade luften, det var allt. Han betedde sig som om han vore paralyserad från nacked neråt.

Jävla kvinna.
Citera
2010-05-10, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Han föll 30 cm ner på ett bord och tappade luften, det var allt. Han betedde sig som om han vore paralyserad från nacked neråt.

Jävla kvinna.

Och så var det läkaren som bedömde att han inte skulle fortsätta. Bättre att skylla på vårdteamet.

http://www.badlefthook.com/ Intervju med honom på sidan.
Senast redigerad av Spetsnaz_85 2010-05-10 kl. 10:47.
Citera
2010-05-10, 11:16
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo

Jävla kvinna.
Han sa själv flera gånger till doktorn att han bara tappat luften på grund av en smäll i ryggen. Han ville bara ha 5 minuter (som han har tillåtelse till) för återhämtning.
Doktorn påstod då att det fanns risk för punkterad lunga och att han inte får fortsätta.

Cintron är skum, men tycker det är lite väl mycket att påstå att han är kärring för detta.
Citera
2010-05-10, 17:26
Medlem
camejos avatar
Han borde ha betett sig som om han ville fortsätta inte bara sagt att han ville fortsätta. Han rörde inte på sig på flera minuter, vad ska doktorn tro?

Jag kan såklart ha fel men det känns så typiskt Cintron.
Citera
2010-05-11, 00:28
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Vilken bizarr avslutning. Hur i helvete lyckas man hoppa ut ur ringen på det där sättet? Såg jävligt skumt ut och påminde en hel del om WWE....och detta händer såklart precis när matchen började hetta till också. Att Cintron har ett rykte av att vara psykiskt instabil gör ju inte saken bättre heller. Om det inte går att fixa en returmatch relativt fort bör de gå vidare och leta nya motståndare.
Citera
2010-05-11, 01:23
Medlem
fugus avatar
Enligt Ellerbe är ppv-resultatet mellan Mayweather vs Mosley 1.4 miljoner.

Bra sämre än jag hade hoppats på men samtidigt klart bättre än Pacquiao vs Cotto. Och då har Cotto ett bra mycket större följe än Shane.

Nåja. Positivt för både boxning som sport och Pacquiao vs Mayweather.
Med 2 miljoner köp hade Floyd krävt minst 60% och fighten hade troligen aldrig blivit av på grund av männens ego.
Citera
2010-05-11, 13:51
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Enligt Ellerbe är ppv-resultatet mellan Mayweather vs Mosley 1.4 miljoner.

Bra sämre än jag hade hoppats på men samtidigt klart bättre än Pacquiao vs Cotto. Och då har Cotto ett bra mycket större följe än Shane.

Nåja. Positivt för både boxning som sport och Pacquiao vs Mayweather.
Med 2 miljoner köp hade Floyd krävt minst 60% och fighten hade troligen aldrig blivit av på grund av männens ego.
Jag litar nog mindre på Ellerbe än Iole, men det vore ju lite bättre.

Skulle nog ändå inte säga att det var bra jämfört med Pac-Cotto. Cotto kom från en förlust o en... ah, knappast någon seger men iaf. Medans Mosley var den regerande mästaren i klassen o det var den dyrast promotade fighten genom tiderna.

Är fortfarande tveksam till att Pac-May skulle slå DLH-Floyd i PPV. En latino som också lockar tjejer att kolla på boxning är svårt att överträffa. Dock skulle ju vi boxningsfans vara i himmlen.

Är faktiskt fortfarande skeptisk till att matchen någonsin blir av.

Den här helgens matcher är inge vidare, men nästa helg är det Marquez-Vazquez III + Mares-Perez. Kommer garanterat bli bra fighter.
Citera
2010-05-11, 14:19
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Jag litar nog mindre på Ellerbe än Iole, men det vore ju lite bättre.

Skulle nog ändå inte säga att det var bra jämfört med Pac-Cotto. Cotto kom från en förlust o en... ah, knappast någon seger men iaf. Medans Mosley var den regerande mästaren i klassen o det var den dyrast promotade fighten genom tiderna.

Är fortfarande tveksam till att Pac-May skulle slå DLH-Floyd i PPV. En latino som också lockar tjejer att kolla på boxning är svårt att överträffa. Dock skulle ju vi boxningsfans vara i himmlen.

Är faktiskt fortfarande skeptisk till att matchen någonsin blir av.

Den här helgens matcher är inge vidare, men nästa helg är det Marquez-Vazquez III + Mares-Perez. Kommer garanterat bli bra fighter.
Cotto har en avsevärt högre fanbase än Mosley. Klart resultatet är bra i jämförelse.

Kan nämnas att Floyd vs Mosley gav lika mycket antal köp som Mosley vs De la Hoya x 2.

Edit: Detta enligt min egen lilla åsikt såklart.
Senast redigerad av fugu 2010-05-11 kl. 14:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in