Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 18:16
  #8485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Följer UFC mycket och besöker oftast Kimura för nyheter. Då jag får upp ögonen mer och mer för Boxning så undrar jag om det finns någon aktiv sida för nyheter inom Boxning. Försökt googla men hittar ingen bra, kanske inte finns?
Kolla in Boxningsnytt.se. Svensk sida med bra fart på updates faktiskt.
Citera
2017-05-23, 18:17
  #8486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Hittade klippet.. Alien Grant hette han som fick en jävla smäll. Vilken idiot.. Herre min skapare.
HBO Kellerman?

Sant..Richard Grant var det nog.
HBO Kellermans brorsa hade Butler som inneboende ett tag,och när han inte ville att han skulle snyltbo kvar längre så slog Butler ihjäl honom med något sorts tillhygge.
Helt sjuk i huvudet.
Citera
2017-05-23, 18:52
  #8487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Sant..Richard Grant var det nog.
HBO Kellermans brorsa hade Butler som inneboende ett tag,och när han inte ville att han skulle snyltbo kvar längre så slog Butler ihjäl honom med något sorts tillhygge.
Helt sjuk i huvudet.
Hammare.
Citera
2017-05-23, 19:21
  #8488
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Butler satt väl ett halvår i fängelse efter den där smällen han delade ut i ringen. Pinsamt att han inte blev avstängd från boxningen på livstid. När han släpptes fick han boxas igen.

Butlers smeknamn var "Harlem Hammer" och han slog ihjäl Kellernans brorsa med just en hammare. Konstigt att psykopaten inte fick livstid fängelse för det där mordet.
Citera
2017-05-24, 13:45
  #8489
Medlem
Viaplay sänder lördagens gala ifrån Sheffield! Blir en höjdare tror jag.
Citera
2017-05-27, 20:27
  #8490
Medlem
Härliga fighter så här långt. 👊
Är det någon som vet varför Connor Benn håller sig ifrån ringen?? Verkar inte skadad iaf, bad jag vet.
Citera
2017-05-28, 01:38
  #8491
Medlem
Såsom helväntat så plockade Errol Spence upp Welterviktstiteln.
Personligen så hade jag amerikanen tre poäng upp innan Brook gav upp...inget snyggt slut att bara ge sig sådär på hemmaplan och allting.
Nåväl,viktigast var att bäste fighter vann och det kan det inte råda några tvivel om.
Citera
2017-05-28, 09:36
  #8492
Medlem
Hade han före med 2 tror jag. Tråkigt med ögonskadan. Frågan är om han kommer igen. Andra matchen i rad och vipps så har Earn whit Hearn tappat sin PPV kalv.
Den typen av fakturera är inte att skoja med.
Citera
2017-05-29, 21:45
  #8493
Medlem
Ward vs Kovalev ll den 17 juni på Viaplay 🥊
Citera
2017-05-29, 22:10
  #8494
Medlem
Naturlig returfight.
Kovalev borde vunnit redan första matchen.
Nu blir det revansch.
Citera
2017-05-30, 07:08
  #8495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Naturlig returfight.
Kovalev borde vunnit redan första matchen.
Nu blir det revansch.
Absolut. Kul att den sänds. Och jag håller med dej till 100%, Kova blev bestulen på den matchen. Nu ska han vara bättre än mästaren helt plötsligt. Vilket inte Ward var i första matchen. Hoppas Kova KOar Ward. Typ i tredje ronden.
Citera
2017-06-01, 00:34
  #8496
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Absolut. Kul att den sänds. Och jag håller med dej till 100%, Kova blev bestulen på den matchen. Nu ska han vara bättre än mästaren helt plötsligt. Vilket inte Ward var i första matchen. Hoppas Kova KOar Ward. Typ i tredje ronden.

Det ska mycket till om Kovalev ska knocka Ward i tredje ronden. Blir med all sannolikhet ännu en tät fight som går tiden ut. Tror Ward tar hem matchen.

Returmatchen mellan Stevenson och Fonfara i helgen kan bli en mycket bra fight.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback