2010-11-02, 16:37
Medlem
Reggie Hamonds avatar
En del sköna matcher i helgen. Kan inte säga att jag vet mycket om Judahs motståndare men jag hoppas på Judah....skulle vara kul om han kunde boxa sig till några nya toppmatcher. Bara Johnson kommer upp i ganska hög nivå så stoppar han Green. Han kommer helt enkelt att mala ner Green. Förresten vart har "FUGU" tagit vägen? (Jag har blivit van att läsa hans inlägg på det här forumet).
Citera
2010-11-02, 21:54
Medlem
tatans avatar
http://www.boxingscene.com/forums/showthread.php?t=434195
24/7 Pacquiao - Margarito : Episode 2
Fight Camp 360 ep8
Jag tror inte Lopez får det så lätt som dom flesta tror,han verkar ju inte tåla smällar allt för bra.
Citera
2010-11-02, 22:13
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
24/7 Pacquiao - Margarito : Episode 2
Fight Camp 360 ep8
Jag tror inte Lopez får det så lätt som dom flesta tror,han verkar ju inte tåla smällar allt för bra.
Ingen tror väl att det kommer bli en lätt match, men jag tror han kommer gå segrande ur striden. I senaste matchen när han var i golvet slarvade han med guarden då han försökte avsluta sin motståndare lite för snabbt, kom sedan direkt tillbaka och avslutade jobbet. Det är inget fel på Lopez haka, dock har han kämpat med super bantamviktsgränsen en hel del innan han lämnade klassen. Marquez har defenitivt inte den bättre hakan av dom 2, och om jag ska vara ärlig tror jag inte han slår hårdare heller, men han är betydligt mer erfaren och har en del ess bak i armen.
Grym match kommer det iaf bli.

Tror dom försöker lägga fram det som om Pacquiao har haft ett dåligt camp för att på något sätt få fram det till att Margarito har en chans/sälja matchen ingen frågade efter. Även om Pac har ett dåligt camp ska han kunna slå en begränsad motståndare som Margarito. Har jag fel ska Margarito iaf ha en hel del credit.
Tycker annars det var ett ganska tråkigt 24/7 avsnitt. Roligaste var att se Brandon Rios snacka, den killen förtjänar också att få en hel del uppmärksamhet.
Citera
2010-11-02, 22:20
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
En del sköna matcher i helgen. Kan inte säga att jag vet mycket om Judahs motståndare men jag hoppas på Judah....skulle vara kul om han kunde boxa sig till några nya toppmatcher. Bara Johnson kommer upp i ganska hög nivå så stoppar han Green. Han kommer helt enkelt att mala ner Green. Förresten vart har "FUGU" tagit vägen? (Jag har blivit van att läsa hans inlägg på det här forumet).

Jag kanske missat något men det känns som att det var längesen man såg en riktigt bra boxningsmatch, visserligen tittar jag på långt ifrån allt. Hur som helst, håller tummarna för att det blir lyckade matcher.

Oft: Det sägs att fugu sitter inne (?).
Senast redigerad av gbajern 2010-11-02 kl. 22:25.
Citera
2010-11-03, 18:48
Medlem
ranare88ps avatar
Finns det någon bra "kanal" som Judahs match går på skulle vilja se den. Eller är det att leta på boxingscen.com?
Citera
2010-11-03, 18:56
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ranare88p
Finns det någon bra "kanal" som Judahs match går på skulle vilja se den. Eller är det att leta på boxingscen.com?

www.flashsportstreams.com jag kollar alla fighter där. Kostar 3 pund per dygn
Citera
2010-11-03, 20:27
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbajern
Jag kanske missat något men det känns som att det var längesen man såg en riktigt bra boxningsmatch, visserligen tittar jag på långt ifrån allt. Hur som helst, håller tummarna för att det blir lyckade matcher.

Oft: Det sägs att fugu sitter inne (?).

Jag tror vi får se en hel del bra matcher i november. Den match man ser fram mest emot är givetvis Pacuiao vs Margarito....Williams vs Martinez och Froch vs Abraham är två andra höjdpunkter.

Sitter Fugu inne? Vad har han hittat på?
Citera
2010-11-04, 05:52
Medlem
nickoruts avatar
Vad tror ni om David Lemieux? Ska man ta honom på riktigt allvar efter slakten på (medelmåttiga) Camacho jr?
Citera
2010-11-05, 13:02
Medlem
liarsenics avatar
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/boxing/8977706.stm

Go Harrison!
Citera
2010-11-05, 15:15
Medlem
AIFares avatar
Lucien Bute verkar ha signat med Showtime. Detta innebär att han säkerligen kommer att möta grabbarna i "Super Six" turneringen. Detta inebär också att vi kanske visar dom matcherna på Eurosport.
Great fucking news!

Jag tror Bute spöar alla i super six. Inga lätta matcher dock.
Citera
2010-11-05, 23:01
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Vad tror ni om David Lemieux? Ska man ta honom på riktigt allvar efter slakten på (medelmåttiga) Camacho jr?
Ja han gör ju sitt namn allafall.
Citera
2010-11-05, 23:11
Medlem
AIFares avatar
Lemieux är en bra boxare, dock behöver han möta lite klass boxare innan man kan göra ett ordentligt utlåtande om honom. Det är lätt för killar som slaktar allt motstånd att börja lita för mycket på sin slagstyrka och sedan blir dom totalt chockade när dom måste anpassa sin boxning mot bättre motstånd.
Jag tycker Lemieux ser lite liten ut i mellanvikten, dessutom är han inte helt rippad. Jag tror han kan få det svårt mot dom större mellanviktarna. Lätt mellan är dessutom en bättre viktklass (fler stor namn).

Btw, jag är så jävla hype'ad för helgen/månaden, fan vad härligt det ska bli med lite bra boxning igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in