2010-10-23, 12:01
Medlem
Stålverks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sygnotive
Satt och tittade på en usel streaming av V.Klitschko vs Shannon Briggs med polska kommentatorer. Har ej nog snabb uppkoppling så det var hackigt samt frös helt i 10-15s emellanåt. Dessutom var det mycket kornigt även om man hade litet fönster.

Dagen efter fick jag reda på att matchhelvetet hade gått på just TV10...

Visade de verkligen matchen? Tycke att jag kollade upp det men att de inte skulle visa den. Satt själv och såg den utdragna misshandeln på stream. En sak är säker, Briggs är en hård jävel. Kul annars om TV10 börjar visa boxning på allvar, det är på tiden.

En annan fråga. Hörde tidigare under året att Vitali skulle gå sin sista match i slutet av 2010. Ligger det någon sanning bakom det? Skulle det här ha varit hans sista match?
Citera
2010-10-23, 16:47
Medlem
Sygnotives avatar
Jag fick reda på det av en av mina elever (är lärare) som hävdade att han och hans farsa minsann sett den på TV10. Hade ingen anledning att misstro honom, men nu när du sa så där så kollade jag upp.

Nej, de hade INTE visat den. Tyckte själv att den borde varit dyr för en ny liten kanal, men litade på honom. Nu ska jag aldrig lita på en elev igen hehe.

Men, då behöver jag i alla fall inte vara lika sur för den dåliga streamingen jag såg!
Citera
2010-10-23, 17:59
Medlem
AIFares avatar
Jag ska ta och snacka med Roger (han är ju deras röst för fightingen) nästa gång jag träffar honom och kolla vilka boxningssändingar dom kommer köra, så slänger jag ut det här. Han får nog reda på det ett bra tag i förväg.

BTW, det verkar inte som om Pacs "camp" har gått som det ska.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/boxing/9116227.stm
Det skulle ju kunna göra matchen betydligt mer intressant. Dock tror jag en halvtränad Pac slår den Margarito vi såg senast.
Citera
2010-10-23, 19:12
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Det är kul att någon kanal äntligen har tagit upp boxningen igen. Efter att Stenbeck dog har inte viasat varit specielt intresserade av boxning, och Eurosport kämpar på men har knappast råd med den bästa boxningen (även om dom köper in nästan all Showtimes boxning).

Så jag hoppas att TV10 satsar lite på boxningen, vore ju underbart om dom skulle köpa in Floyd/Pac (om den blir av) för att boosta intresset för boxning i Sverige, vilket jag tror en sådan match skulle kunna göra (trodde aldrig jag skulle kunna säga att en Floyd match kan boosta någons intresse för boxning ).

BTW, det snackas om att Pac ska möta Mosley om han vinner över Margarito. Shane har ingen chans i helvetet, men vem ska Pac annars möta då Floyd inte vill?

Sjælvklart ska han møta Paul Williams då. Kanske ær æven Andre Berto værd en chans.
Citera
2010-10-23, 21:20
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Sjælvklart ska han møta Paul Williams då. Kanske ær æven Andre Berto værd en chans.
Det är matcher jag gärna skulle se, men P-Wil är ju mellanviktare numera. Vinner han matchen mot Martinez kanske det kan bli av (vem tror du vinner?). Berto är väl ingen specielt intreserad av just nu. Han har daltats med från dag ett och har inte boxats på länge. Jag vill se hur bra han egentligen är först mot någon från toppen av WW eller LM, typ Alvares/Angulo mfl.

Personligen skulle jag nog hellst se honom mot Bradley-Alexander vinnaren. Pac tror jag inte har några problem att ta sig till 140, o har han det kommer nog gärna vinnaren av den matchen upp till WW.

BTW. Såg du att han tillslut gått med på blodprover rakt igenom?
Citera
2010-10-24, 08:35
Medlem
tatans avatar
24/7 Pacquiao - Margarito : Episode 1 http://www.boxingscene.com/forums/showthread.php?t=432583
Massor av bra boxning att se i november.
Juan Manuel Lopez vs Rafael Marquez 6 nov
Manny Pacquiao vs Antonio Margarito 13 nov
Paul Williams vs Sergio Martinez 20 nov
Carl Froch vs Arthur Abraham 27 nov
Juan Manuel Marquez vs Machael Katsidis 27 nov
Citera
2010-10-24, 19:49
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
24/7 Pacquiao - Margarito : Episode 1 http://www.boxingscene.com/forums/showthread.php?t=432583

Hur får man det där att funka? Länkar till tre filer och ingen av dem går att ladda ner. Kanske bara är tillfälligt krångel?

Nevermind, hittade på YT
Senast redigerad av Bellybusterr 2010-10-24 kl. 19:54.
Citera
2010-10-24, 20:48
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Hur får man det där att funka? Länkar till tre filer och ingen av dem går att ladda ner. Kanske bara är tillfälligt krångel?

Nevermind, hittade på YT
Du måste välja standard definition om du ska ladda ner gratis.
Citera
2010-10-24, 21:16
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Snart är den långa väntan över. Mexiko vs Puerto Rico går ju aldrig fel, inte heller Philipinerna vs Mexiko, o USA vs Mexiko, o Mexiko vs Mexiko. Viva Mexico! Fast Lopez kommer avsluta Rafa's karriär.
Citera
2010-10-31, 18:16
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Bra att TV10 kommer sända boxning mer och mer. David Haye vs Audley Harrison visas på TV10.
Citera
2010-11-01, 08:37
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Bra att TV10 kommer sända boxning mer och mer. David Haye vs Audley Harrison visas på TV10.
Wowwowowo.. bra av TV10!
Citera
2010-11-01, 15:54
Medlem
AIFares avatar
Fan vilken boxningshelg vi har framför oss. Lopez-Marquez, Green-Johnson, Mathysse-Judah, Guerrero-Escobedo, börjar bli hype'ad.
Lopez ko7.
Johnson UD.
Mathysse UD (måste kolla lite mer med honom dock)
Guerrero ko10.

Vilken jävla månad, det här kommer väga upp för nästan ett halvårs frånvaro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in