AAAARRRGGGHHHH!!!!
Hade suttit o skrivit i över en timma, så försvann allt då jag loggats ut under tiden!!!!
Aja, här kommer en förkortad version.
Letar man ursäkter till boxares segrar kan man hitta dom i det oändliga. Corrales var dränerad, DLH var "past it" även när Floyd mötte honom, Hatton var i fel klass, osv.
Roy Jones o Mayweather har liknande problem, båda är fantastiska boxare men har inte mött motståndet som visar deras fulla kapacitet, därför kan dom inte rankas lika högt som Pac.
Pac förtjänar numera att vara top 10 all time med tanke på allt han gjort i så många viktklasser över så många år.
Robinson var underdog mot tex Fullmer i deras retur då han knockade Fullmer med en vänsterkrok (tidernas snyggaste enligt experterna)
http://www.youtube.com/watch?v=J-EWPlSHxek.
Återigen, så jävla förbannad, hade suttit o skrivit så jävla länge o svarat på alla påståenden