2010-05-01, 22:55
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
E det någon som vill se den live pma mig
Tydligen får jag inte lägga upp den 21kr kostar den live.

Du känner inte till någon gratisstream?
Citera
2010-05-01, 23:19
Medlem
MegaHeads avatar
Floyd var in his prime när han boxade ett split decision med en Oscar De La Hoya i utförsbacke. Floyd har mött aldrig mött någon som Mosley. Sugar Shane kan mycket väl vinna den här fighten. Han kommer störa Floyd som aldrig har blivit testad.
Citera
2010-05-01, 23:25
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaHead
Floyd var in his prime när han boxade ett split decision med en Oscar De La Hoya i utförsbacke. Floyd har mött aldrig mött någon som Mosley. Sugar Shane kan mycket väl vinna den här fighten. Han kommer störa Floyd som aldrig har blivit testad.
Nej Floyd var i sin prime som 130lbs'are.

Angående split decision om Oscar. Såg du fighten? Mayweather vann KLART.

Nej Floyd har inte mött någon som Mosley och Mosley har inte mött någon som Floyd.

Shane kan vinna ja. Det är det som gör fighten så bra. Bäst/störst/vackrast på flera flera år.
Citera
2010-05-01, 23:27
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Oerhört taggad på kvällens match, visas den på någon kanal här i Sverige eller måste man köpa den? Vill inte missa denna för allt i världen!

Jag tror floyd vinner, mosley har passerat sitt bäst före datum, tror på komfortabelt domslut till Floyd. Mycket intressant diskussion för övrigt mellan fugu och AIFare!
Går inte att se i sverige nej. Osäker angående att köpa ppv-stream på nätet. Det kanske funkar.

Men denna fight vill man se i soffan. High def!
Citera
2010-05-01, 23:53
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Går inte att se i sverige nej. Osäker angående att köpa ppv-stream på nätet. Det kanske funkar.

Men denna fight vill man se i soffan. High def!

Brukar man kunna streama matcherna dagen efter på någon sida?
Citera
2010-05-02, 00:03
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Brukar man kunna streama matcherna dagen efter på någon sida?
Möjligt, men jag brukar ladda ner på www.worldboxingvideoarchive.com
Öppen signup.
Citera
2010-05-02, 00:11
Medlem
MegaHeads avatar
Hoppas Mosley vinner på knock. Det vore underbart att se.
Citera
2010-05-02, 00:13
Medlem
ryamattas avatar
Går matchen 04.00 i natt?
Citera
2010-05-02, 02:11
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryamatta
Går matchen 04.00 i natt?

03.00
Citera
2010-05-02, 02:24
Medlem
fugus avatar
Sanning med modifikation.
Matchen går inte 03.00. PPV-delen av galan startar då.

Gissar att Mayweather vs Mosley startar kring 05.00 (för att vara säker, möjligen närmare 06.00)

Dock är det en del roliga fighter före. Bland annat den rödhårige mexikanen Saul Alvarez mot Miguel Cottos brorsa Jose.

Själv håller jag mig borta från tråden tills jag sett galan. Ha en trevlig natt och missa förfan inte årtiondets fight!
Citera
2010-05-02, 02:35
Medlem
fugus avatar
Tänkte tipsa på ppv mot betalning online.

På amerikanska boxningsforum brukar folk tipsa om en streamingtjänst om tydligen håller hög kvalite för väldigt billig peng.

http://www.xmeforums.com/forums/index.php

Regga er där, sedan får ni betala $3 och 50 cent (typ 25:-) så får ni se Mayweather vs Mosley i "hög kvalite".

Själv har jag inte testat och kan inte garantera något. Dock går en hel del respekterade postare i godo för att det är en bra sida.

Själv vågar jag inte chansa utan laddar somsagt ner imorgon då jag vaknar.
Citera
2010-05-02, 03:18
Medlem
T.B.s avatar
Verkar för tillfället gå att kolla galan på http://www.atdhe.net/, klicka på Mayweather vs Mosley.

Vet inte hur det blir senare kanske måste betala efter ett tag. Har kollat i en kvart. Ingen kanonkvalle heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in