Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Håller faktiskt helt med. Mår fan lite dåligt av allt skit man gjort genom åren mot andra personer. Fy skämmes på mig själv.
Skoja inte

fyfan vilket svin man va. Fast det går inte att ändra på, så de är bara blicka framåt. En gång gick jag runt och tejpade fast häftstift på baksidan av dörrhandtagen. Många skadade sig den dagen
Ibland satt vi och klippte sönder flera sudd var tillmillimeterstora bitar och när lektionen var över så var det alltid den som blev tgagen på bar gärning som fick städa, och det var en
hel del att städa. Vår klass blev fråntagen suddugummi-privilegierna. Men pennor, avbrutna pennor och kritor går också bra att kasta. För att inte tala om våta "svarta-tavlan-sudd-svampar". Penn- och kritkastning blev inte populart förrän en lärare kastade en krita i huvudet på en intet ont anande elev. En annan rolig grej var när hela klassen(utan undantag) dunkar i bänkarna i takt och kör någon "hejarramsa" som självklart går ut på att dissa någon.
Annars så har man ju fuskat på tusentals olika roliga sätt. Det skadar ju inte direkt någon annan iaf. På spanskan så brukade eleverna samla in prov och jag och en polare brukade alltid låna ut klasspluggisens prov lite snabbt innan vi samlade färdigt. En annan gång så fuskades det öppet i klassrummet för att läraren givit upp hoppet för klassen. Eller som när läraren särade på bänkarna för att undvika fusk inför Afrika-provet och jag hamnade med en Afrikakarta en meter framför näsan

Till ett annat geografiprov så hade vi just fått egna fickformat-kalendrar med inbyggd kartbok som det bläddrades för fullt i. Men det var ju MP3:n som fullständigt revulotionerade fuskandet.