2009-02-23, 21:42
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Ja fyfan vad dumma saker man har gjort.

När jag nu läser tråden och minns vad jag själv har gjort så är det inte utan att jag skäms grovt, jag säger inför aga i skolan igen.

Fy helvete vad deprimerad jag blir av det här.

Håller faktiskt helt med. Mår fan lite dåligt av allt skit man gjort genom åren mot andra personer. Fy skämmes på mig själv.
Citera
2009-02-23, 21:59
Medlem
Tryckte in en träpinne i dörrlåset till klassrummet, sen "råkade" den gå av Vikarien var inte det minsta arg, utan konstaterade bara att det inte blir någon lektion
Vid ett annat tillfälle med samma vikarie skrek hon att hon föder sitt barn om vi inte lugnar ner oss, hon skulle snart få barn. Då sa ja: Skit ut ungen, så kastar ja ut det genom fönstret. De blev ett citat som ingen i klassen glömmer Mycket galet har hänt genom åren, men bara dehär jag kommer ihåg för tillfället
Citera
2009-02-23, 22:32
Medlem
gick i den stökigaste 9an på skolan... iallafall vi hade gjort nått så rektorn (en subba på 60år(?)) började skälla på oss, efter ett tag tar hon en and paus varvid jag vänder mig åt min kompis o säger med lite högre röst

-"Flörtar inte hon med mig".

satan va arg hon vart, lätt värt de.

hon slutade året efter tror jag
Citera
2009-02-24, 03:08
Moderator
Semesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inhed
gick i den stökigaste 9an på skolan... iallafall vi hade gjort nått så rektorn (en subba på 60år(?)) började skälla på oss, efter ett tag tar hon en and paus varvid jag vänder mig åt min kompis o säger med lite högre röst

-"Flörtar inte hon med mig".

satan va arg hon vart, lätt värt de.

hon slutade året efter tror jag

Haha, den där typen av kommentarer är så underbart respektlösa. Man minns hur lärarna bröstat upp sig och verkligen tänkt att nu fan ska hela klassen lyssna. Ja, och så kommer den där kommentaren som avväpnar honom fullständigt
Citera
2009-02-24, 04:40
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Håller faktiskt helt med. Mår fan lite dåligt av allt skit man gjort genom åren mot andra personer. Fy skämmes på mig själv.
Skoja inte fyfan vilket svin man va. Fast det går inte att ändra på, så de är bara blicka framåt. En gång gick jag runt och tejpade fast häftstift på baksidan av dörrhandtagen. Många skadade sig den dagen

Ibland satt vi och klippte sönder flera sudd var tillmillimeterstora bitar och när lektionen var över så var det alltid den som blev tgagen på bar gärning som fick städa, och det var en hel del att städa. Vår klass blev fråntagen suddugummi-privilegierna. Men pennor, avbrutna pennor och kritor går också bra att kasta. För att inte tala om våta "svarta-tavlan-sudd-svampar". Penn- och kritkastning blev inte populart förrän en lärare kastade en krita i huvudet på en intet ont anande elev. En annan rolig grej var när hela klassen(utan undantag) dunkar i bänkarna i takt och kör någon "hejarramsa" som självklart går ut på att dissa någon.

Annars så har man ju fuskat på tusentals olika roliga sätt. Det skadar ju inte direkt någon annan iaf. På spanskan så brukade eleverna samla in prov och jag och en polare brukade alltid låna ut klasspluggisens prov lite snabbt innan vi samlade färdigt. En annan gång så fuskades det öppet i klassrummet för att läraren givit upp hoppet för klassen. Eller som när läraren särade på bänkarna för att undvika fusk inför Afrika-provet och jag hamnade med en Afrikakarta en meter framför näsan Till ett annat geografiprov så hade vi just fått egna fickformat-kalendrar med inbyggd kartbok som det bläddrades för fullt i. Men det var ju MP3:n som fullständigt revulotionerade fuskandet.
Citera
2009-02-24, 16:35
Medlem
h.s.ts avatar
Finns det nånn tråd där man kan snacka om sjuka/roliga/pinsamma saker LÄRARNA gjort i klassrummet?

Har en i alla fall(kommer kanske låta som jag trollar, men icke)

Gick ett tag på en hotell/restauranglinje då vi hade ergonomi som ämne.
Den som hade det var idrottsläraren.

Mannen i fråga hade på sig svarta pumashorts och satte sig på katedern.

Och efter ett tag märker jag att han har hål i skrevet och hans pung hänger ut!!!!!

Höll fan på att dö.
Citera
2009-02-24, 16:45
Bannlyst
Min brorsa hade en svensklärare vars man hade blivit mördad och sen hade liket styckats och dumpats i hamnen.

Så detta ledde självklart till att min bror ställde frågan till sin lärarinna:

"Så.... du känner din man delvis?"

Han har fortfarande problem med samvetet efter det...
Citera
2009-02-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QKN123
Min brorsa hade en svensklärare vars man hade blivit mördad och sen hade liket styckats och dumpats i hamnen.

Så detta ledde självklart till att min bror ställde frågan till sin lärarinna:

"Så.... du känner din man delvis?"

Han har fortfarande problem med samvetet efter det...

HAHAH

har ochså med nåra polare ställt upp oss i korridoren och "blockat" lärarna från att komma fram =D det resulterade i en blåtira och en bula i bakhuvet..
välförtjänt

den läraren var för övrigt den bästa jag haft..
Citera
2009-02-24, 16:53
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskfitta
Jag har haft slagsmål och sex i ett och samma klassrum. Inte med samma person dock
Säääääkert. Du slog ner henne och hade sedan sex med henne?
Citera
2009-02-24, 18:17
Medlem
rass avatar
Detta skedde dock inte i ett klassrum men sjukt är det.
Sjukt kul. Jag och en kompis i lågstadiet smetade in ALLA dörrhandtag i skolans korridor med bajs en sen eftermiddag då ingen var där.
jag bajsade på golvet och plockade upp skiten med toapapper och sen gick med raska steg igenom korridoren med korven och varje handtag fick ta del av kakan. Det luktade bajs/någon slags rengöringsmedel dagen efter.
Citera
2009-02-24, 18:20
Medlem
Kastat av bitna pennbitar, suddgummin och pappersflygplan

Oj,oj oj vilka tider det var när man tänker tillbaka till högstadietiden.
Citera
2009-02-25, 00:04
Medlem
nasris avatar
Panik

Fick stånd en gång när jag satt ner och redovisade längst fram i klassrummet.
Fy fan va sjukt det såg ut när jag satt där och försökte sätta kuken mellan bältet och magen så att bältet trycker den mot huden.
Men när jag vä'l gick gled ju kuken ur och det såg ut som att jag hade en gurka i byxan och cirka 40%av klassen märkte ju detta.
Det var jobbigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in