2016-05-22, 03:11
Medlem
Faptistens avatar
Catfishade min lärare på en dejtingsida.

Kastade ut schack spel ifrån högsta våningen.

Vrålade "SEIG HEIL" utanför den judiska klassens klassrum (Var inte nazist bara ung och dum)

Smiskade min snygga lärare på arslet.

Satte på lemonparty under en redovisning i aulan (100 elever var där).

Hoppade in i en glasdörr så hela skiten sprack.

Fyllde kondomer med vatten och kastade på bilar.

Tog en axe-spray och tändare och lekte pyroman, brände upp flera nya matte och NO böcker.

Blev jagad flertalet gånger av våran galna vaktmästare.

Jag och mina polare snattade så mycket vid butiken vid våran skola så att butiksägaren kom till skolan utrustad med en kedja som han skulle spöa oss med.

Startade inbördeskrig mellan de populära tjejerna i klassen.

Bröt mig in i hemkunskaps-salen och tog min Skateboard som läraren hade tagit ifrån mig.

Fick även ett gäng som gick i femman att spöa på en sjua.

Typ det jag kommer på nu, orkar inte berätta hela historierna nu men återkommer kanske senare.
Citera
2016-05-22, 09:49
Bannlyst
Vad rena Ängla barnet i skolan jämför med andra i tråden.

.. Det värsta man gjorde var elda salpeter och socker inomhus ( Förut kunde man köpa saltpeter på Konsum, så bladade man det med socker, så fick man riktig kul rökutveckling. )

.. Snattade som fan en butik i centrumet som skulle läggas ner.

.. Vi stoppade plastmynt i tuggummiautomater. Tro den typen av automater är borta idag, men förr fanns det tuggummiautomater man stoppa en krona i och så fick man ett tuggummi. Dessa kunde man lura med skolan läromaterial i form av platspengar.

.. Ringde BBS:er i Australien via PBX i Japan. Man bröt samtalet med en ton på 2600 hz, sedan kunde man ringa gratis.

.. Var på ett copy party i en skola i södra Stockholm ( Copy party = Då tidens LAN ) , klottrade MUCK + datum överallt i hela skola. ( Låg inne i lumpen då :-) )

.. Lånade skolan login till diverse dyra betaltjänster. På den här tiden hade televerket en tjänst som hette Videotex ( Typ textv men över telefon modem, en slags föregångare till dagens internet ) , varje sidvisning kostade typ 1 krona, där lekte man hej vilt med en sommaren.

Man var kung av OBS Klassen, då måste man leva upp till de ryktet.
Citera
2016-05-22, 10:06
Medlem
Vi skulle ha Svenska lektion (Det här är nog en av anledningarna till om det uppstår några grammatiska fel i denna post, haha )

Halva klassen var tidiga till lektionen, läraren hade öppnat dörren och skulle återkomma inom 5 minuter. Jag fick en snilleblixt och skulle röja så mycket jag bara kunde under dem 5 minuterna. Bad klasskamraterna silvertejpa ett bord till varsitt ben samt två stolar till varsina armar på mig. När läraren kom tillbaks så hade jag röjt omkring i klassrummet och gjort en sörja av den organiserade inredningen. När läraren kom tillbaks vart hon såklart förbannad och bad mig lämna omedelbart. Självklart så lydde jag. Möblerna som satt fast mina armar och med kom med. LÄNGE höll jag på att banka mot dörröppningen med alla möbler för att komma ut. Det tog arbete för att komma ut och alla gapskrattade såklart. Mitt uppdrag var avklarat.
Citera
2016-05-22, 16:58
Medlem
Andersdamaans avatar
Det mest extrema som jag gjorde när jag gick på gymnasiet var att pippa min forna ärkefiendes flickvän i skolans pianorum. Vi blev påkomna av en pianolärare och hennes kanske fjortonåriga elev precis när det gick för mig. Ytterst genant för alla inblandade!
Citera
2016-05-22, 22:22
Medlem
wearesexualperverts avatar
börnade med min trimmade puch dakota genom hela skolans nedervåning och några veckor senare drog jag å polarna ut en soffa som sjuorna satt på från skolans övervåning med a-traktorn och 20 meter spännband. Som tur är hoppa dom av innan dom fick sig en flygtur.
Citera
2016-05-25, 13:57
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wearesexualpervert
börnade med min trimmade puch dakota genom hela skolans nedervåning och några veckor senare drog jag å polarna ut en soffa som sjuorna satt på från skolans övervåning med a-traktorn och 20 meter spännband. Som tur är hoppa dom av innan dom fick sig en flygtur.
Aldrig har ett inlägg passat så bra ihop med en användaravatar! Hatten av!
Citera
2016-05-25, 14:32
Medlem
Ghastens avatar
Det sjukaste är väl att man ens gick dit.

Blev lite hyss sköt sönder lampa i korridoren. Man skulle pissa underlektion. Vågade bara göra en gång.

Gjorde kaststjärnor och kastade på olika ställen i skolan.

Gick omkring med kniv. Inte för att hugga utan vi lekte med våra butterfly knivar på rasterna.

Tände på pingisbollar.
Citera
2016-05-25, 20:06
Medlem
Dr3s avatar
Blev inlåst i ett rum på andra våningen på skolan för att jag kastat suddigum på läraren under lektionen. Dum som jag var så öppnade jag fönstret i rummet och hoppade ut detta slutade i ett brutet ben .

Slängde en potatis i huvudet på en Matkärring.

Snodde saker från kemisalen för att göra en bong

Pissade i en soptunna under ett prov

Knäckte bildlärarens laptop.

sköt in en raket i ett skåp

Jag och en vän till mig fick för oss att röka på under skoltid så vi gick och tog en 0.5a. Den dagen också hade vår engelska lärare en vit tröja precis genomskinlig nog så man såg hans brösvårtor. Skrattade non stop hela lektionen.

Allt detta hände i Åttonde klass då man i sjuan var en riktig nörd.
Senast redigerad av Dr3 2016-05-25 kl. 20:23.
Citera
2016-06-01, 20:10
Medlem
Bajenjeppes avatar
Oj, jämfört med många här har man ju inte gjort ett piss Men några saker som hände var i alla fall:

I sjuan då en polare skulle se om han kunde få plats i ett skåp i korridoren(ett ytterst litet sådant). Vi andra lovade såklart att öppna så fort han sa till. Killen fick plats i skåpet, men istället för att öppna låste vi det istället och gick ner till en annan våning. En kort stund senare kommer vi tillbaka och ser att några tjejer i nian står samlade runt skåpet, varpå vi hör saker som "Men herregud, det är ju någon i skåpet". Hur fan tänkte vi? Vi snackar alltså ett såpass litet skåp där killen var tvungen att ha huvudet i ett bokfack för att få plats. Helvete vad förbannad jag hade blivit om nån gjort så mot mig

På en bildlektion, också i högstadiet, satt killarna vid ena bordet och tjejerna vid det andra, som vanligt. Vi grabbar bestämde oss för att sula suddgummin på vår vikarie när han stod lutad mot tjejernas bord med ryggen mot oss. Vi gjorde det, varpå vikarien blev sjukt arg och pekade på tre st(jag var en) och skrek att vi skulle lämna klassrummet.. Helt obegripligt hur han gjorde sina val med tanke på att han inte såg vilka det var och att han dessutom borde ha sett att det fullständigt regnade sudd på honom

På dagis så beslutade jag och en kamrat oss för att rymma för att på så vis kunna ta oss till lekparken en bit bort och se om den "nya klätterställningen" hade kommit. Vi spenderade några raster den dagen med att gräva oss ut, under staketet bakom dagiset. Vi lyckades, men någon ny klätterställning hade inte kommit. Faktum är att det inte hade gjort det ens 15 år efter händelsen. Frågan är varför vi i helvete fick för oss att det överhuvudtaget skulle komma en ny klätterställning.. Några veckor senare bytte man ut det gamla staketet mot ett nytt, mycket högre. Idioterna fattade väl inte att vi grävde oss ut under.

Fan, man kommer ju inte på mer! Men rolig tråd
Senast redigerad av Bajenjeppe 2016-06-01 kl. 20:12.
Citera
2016-06-01, 20:20
Medlem
- Rökt inne på skolans toaletter.
- Kallade en lärare horjävel, kommer inte ihåg varför.
- Slagit sönder en jävla massa prylar, som bord & bänkar.
- La en raket i skolans toalett.
- Rökte med mat-tanten.
- Eldade upp några papper, varav polisen kom, & jag kastade en tidning i huvudet på polisen, var dock inte helt meningen.
- Fällde läraren med kvast.

Finns en jävlar massa mer man inte kommer på nu, var ju ett tag sen.

Ung & dum.
Citera
2016-08-21, 22:49
Medlem
Högstadie Historierna:

Gjorde 12 Brandlarm på en dag. 1100 elever evakuerade var 30 minut

Jag och mina dåvarande polare röjde som fan i matkön och på nått sätt så råkar en av dom headbutta en glasbehållare för en gigantisk pulversläckare som vi sedan andvände för att stöka ner skolgården och omklädningsrum.

Kastade bangers i korridoren så det lät som skolskjutning och då kom polis men det var lugnt och sedan monterade dom upp en kamera där. (Torska ej)

Sen så snattade jag och 4 andra utrustning för att kaosa i skolan (silvertejp, tårtor, ägg, mjöl, socker, you name it. För att kaosa i klassrum o korredår.

Gymnasie Historier:
Skjöt biträdande rektorn med en tigerraket i ansiktet. *som tur var så stog jag i en folkmassa, så kunde ej bli utpekad för det var typ 100 elever*

Gick tillbaka till min gamla skola och klättra upp på taket o krossade 12 rutor och en sån där jättestor ruta, förstörde också luftkonditoneringen medans jag plöjde på taket.

Har mer men orkar ej exponera mig för mycket!
Citera
2016-08-21, 23:06
Avslutad
Okej. Det här hände när jag gick i trean, om jag inte minns helt fel. Så hur gammal kan jag ha varit då, åtta? Iallafall så var det rast och jag fick för mig att gå runt på skolgården och skrika ''sieg heil''. Jag ristade även in hakkors i väggen på utsidan av skolbyggnaden. Sen fick jag även två gamla barndomskompisar att göra detsamma, så vi gick runt och heilade tills vi fick hemringning. Ganska sjukt om man tänker efter, speciellt då jag var i den åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in