Oj, jämfört med många här har man ju inte gjort ett piss

Men några saker som hände var i alla fall:
I sjuan då en polare skulle se om han kunde få plats i ett skåp i korridoren(ett ytterst litet sådant). Vi andra lovade såklart att öppna så fort han sa till. Killen fick plats i skåpet, men istället för att öppna låste vi det istället och gick ner till en annan våning. En kort stund senare kommer vi tillbaka och ser att några tjejer i nian står samlade runt skåpet, varpå vi hör saker som "Men herregud, det är ju någon i skåpet". Hur fan tänkte vi? Vi snackar alltså ett såpass litet skåp där killen var tvungen att ha huvudet i ett bokfack för att få plats. Helvete vad förbannad jag hade blivit om nån gjort så mot mig
På en bildlektion, också i högstadiet, satt killarna vid ena bordet och tjejerna vid det andra, som vanligt. Vi grabbar bestämde oss för att sula suddgummin på vår vikarie när han stod lutad mot tjejernas bord med ryggen mot oss. Vi gjorde det, varpå vikarien blev sjukt arg och pekade på tre st(jag var en) och skrek att vi skulle lämna klassrummet.. Helt obegripligt hur han gjorde sina val med tanke på att han inte såg vilka det var och att han dessutom borde ha sett att det fullständigt regnade sudd på honom
På dagis så beslutade jag och en kamrat oss för att rymma för att på så vis kunna ta oss till lekparken en bit bort och se om den "nya klätterställningen" hade kommit. Vi spenderade några raster den dagen med att gräva oss ut, under staketet bakom dagiset. Vi lyckades, men någon ny klätterställning hade inte kommit. Faktum är att det inte hade gjort det ens 15 år efter händelsen. Frågan är varför vi i helvete fick för oss att det överhuvudtaget skulle komma en ny klätterställning.. Några veckor senare bytte man ut det gamla staketet mot ett nytt, mycket högre. Idioterna fattade väl inte att vi grävde oss ut under.
Fan, man kommer ju inte på mer! Men rolig tråd