2009-08-10, 11:10
Medlem
Cataclysmics avatar
En klasskompis slängde ut en stol från tredje våningen ner på ett tak till ingången till en tunnelbanestation.
Citera
2009-08-10, 12:34
Medlem
the_mechanixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Ja herregud, vilka drägg det finns...
Som sagt, jag är knappast stolt över något av det, men meningen med den här tråden var ju att dela med sig av såna minnen eller hur?
Har du verkligen ingen liknande historia så tvivlar jag på att du hade speciellt kul i skolan, ALLA har någon rolig historia att berätta från högstadiet
Citera
2009-08-10, 13:35
Medlem
Stod utanför jumpa salen i nian och hade blivit utelåst. Så jag började knacka, dock med huvudet, för jag hade armarna runt mig efter som det var svinkallt ute. Hur som helst, rutan spricker och det blir som en rund oval som glider inåt långsamt och kraschar mot golvet samtidigt som det lämnar ett stort hål i rutan. Jag sprang som fan..
Citera
2009-08-10, 13:35
Medlem
laggaballes avatar
När jag gick i 8an så stringade en ett år mindre kille en av mina kompisar.
En timme senare skulle vi hämnas så vi va 5 äldre kille som låste in honom på en toallet med oss sen tog alla tag i kalsongerna på honom och lyfte haha.
Han började gråta och och hade typ en tråd av kalsongerna kvar Sen kom lärarna och stog utanför och trodde typ att vi slog ihjäl han.
Efter ett tag så öppna vi och sprang iväg, en timme efter det så kom en lärare och hämtade oss och sa att vi inte fick vara kvar på skolan, så vi fick en kort och rolig skoldag
Citera
2009-08-10, 14:21
Medlem
copyguys avatar
I min gamla skola så hatade alla syslöjdsläraren för hon var så jävla sur hon hatade verkligen barn så vi mobbade alltid henne på lektionerna och en gång blev hon så arg/ledsen så sprang iväg och vi bara skrattade efter den lektionen hade så fick våran vanliga lärare vara med och vakta oss detta var i sexan
Citera
2009-08-10, 15:16
Medlem
spleendids avatar
Jag lyckades dra en runk i gymnasiet medan läraren föreläste. Hon var så het så det räckte med att att stöta kuken (i byxorna) mot kanten på bänken en stund för att komma. Jag satt givetvis längst in till väggen.
Citera
2009-08-10, 15:19
Medlem
radiolukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copyguy
I min gamla skola så hatade alla syslöjdsläraren för hon var så jävla sur hon hatade verkligen barn så vi mobbade alltid henne på lektionerna och en gång blev hon så arg/ledsen så sprang iväg och vi bara skrattade efter den lektionen hade så fick våran vanliga lärare vara med och vakta oss detta var i sexan
Jag har svårt att förstå vad du skriver. Jag har läst några av dina andra inlägg och du kan varken formulera dig bra eller använda punkt, komma och t.o.m. frågetecken

Är du verkligen över 18?
Citera
2009-08-10, 16:03
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radioluke
Jag har svårt att förstå vad du skriver. Jag har läst några av dina andra inlägg och du kan varken formulera dig bra eller använda punkt, komma och t.o.m. frågetecken

Är du verkligen över 18?
Måste man vara 18+ för att kunna grammatik? Visste inte att det fanns en åldersgräns på grammatik

Tycker du det var jobbigt så har du en redigerad version här:
Citat:
När jag gick i skolan så hade vi en syslöjdslärare som alla hatade. Hon var alltid sur och verkligen hatade barn, så vi mobbade henne på lektionerna. En gång började hon gråta och spranf iväg, medans vi satt och skrattade. Efter den lektionen fick en lärare sitta på lektionen och vakta oss.

No offence.
Senast redigerad av The Crash 2009-08-10 kl. 16:07.
Citera
2009-08-10, 17:16
Medlem
Nu har jag tyvärr inte gått i särskolan så mina historier är väl ingenting i jämförelse.

Vi hade en kille i vår klass som är otroligt rolig att hetsa. Efter en mattelektion satt han kvar med något tal och vi andra som ville gå och äta elller något försökte skynda på honom. När det inte gick fick vi den briljanta den att bygga ett slott av stolar runt honom. Vi byggde helt enkelt en bur av stolar runt killen. Han var sjukt inne i det han gjorde så det tog ett tag innan han fattade vad som var i görningen och då var det försent. Såg rätt roligt ut när han var instängd av en massa stolar och försökte ta sig ut. Det slutade med att han välte skiten och fick alla stolar över sig.

Vi hade även en kille som alltid hade med sin laptop på lektionerna. På en av våra dryga engelsklektioner satte han på Dr.House på datorn. Han satt längst fram och satte datorn bakom gardinerna så att läraren inte sågden. Vi som satt precis bakom började såklart titta och efter en kvart hade hela klassrummet flyttat säkert 10 meter åt vänster så att man skulle kunna se bra. Då märker läraren att något är skumt och frågar om det är något intressant utanför fönstret som vi tittar på. Vi som inte var helt inne i tv-tittandet svarade "jaaa". Hon gjorde för övrigt otroligt många grodor. Vem fan skriver Cock på tavlan och försöker argumentera att det är rätt...
Citera
2009-08-10, 19:18
Medlem
Erods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jag lyckades dra en runk i gymnasiet medan läraren föreläste. Hon var så het så det räckte med att att stöta kuken (i byxorna) mot kanten på bänken en stund för att komma. Jag satt givetvis längst in till väggen.

Va? Var du typ längst bak för någon måste märka att du drar dig i byxan
Citera
2009-08-10, 19:28
Medlem
Idetorkas avatar
Haha känner igen mycket av det som tidigare skrivit i tråden... Ignorera lärare, sparka fotboll inomhus, stolrace, reta vikarier...
En annan sak som spårade ur var när en stackars tjej hade fått mens på skolan och det var blod på stolar i tre klassrum! Fyhelvete vad hon måste blöda mycket.
Citera
2009-08-10, 19:29
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idetorka
Haha känner igen mycket av det som tidigare skrivit i tråden... Ignorera lärare, sparka fotboll inomhus, stolrace, reta vikarier...
En annan sak som spårade ur var när en stackars tjej hade fått mens på skolan och det var blod på stolar i tre klassrum! Fyhelvete vad hon måste blöda mycket.
HAHAHAHAAHA Hoppas ni mobbade henne för det Jävlar, hade hon gått i min nuvarande klass på gymnasiet så hade hon fått ett helvete, det vill jag lova
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in