2009-02-25, 01:04
Moderator
Semesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasri
Fick stånd en gång när jag satt ner och redovisade längst fram i klassrummet.
Fy fan va sjukt det såg ut när jag satt där och försökte sätta kuken mellan bältet och magen så att bältet trycker den mot huden.
Men när jag vä'l gick gled ju kuken ur och det såg ut som att jag hade en gurka i byxan och cirka 40%av klassen märkte ju detta.
Det var jobbigt!
-
Senast redigerad av Semester 2009-02-25 kl. 01:24.
Citera
2009-02-25, 02:33
Medlem
stannade kvar i skolan och runkade, kom i papperkorgen!
Citera
2009-02-25, 22:59
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Kastat av bitna pennbitar, suddgummin och pappersflygplan

Kastat av sönderbitna pennbitar från vaddå? En moped? Särskrivning modell mellan.
Citera
2009-02-27, 00:23
Medlem
Dudixxs avatar
Citat:
Fick stånd en gång när jag satt ner och redovisade längst fram i klassrummet.
Fy fan va sjukt det såg ut när jag satt där och försökte sätta kuken mellan bältet och magen så att bältet trycker den mot huden.
Men när jag vä'l gick gled ju kuken ur och det såg ut som att jag hade en gurka i byxan och cirka 40%av klassen märkte ju detta.
Det var jobbigt!

Jag antar att du dessutom har en riktig FB-kuk
Citera
2009-02-27, 01:23
Medlem
nasris avatar
hehe vad är en fb kuk?
Den som är 30cm och + eller?
Citera
2009-02-27, 16:01
Medlem
För er som gick på Teknis i Borås på -80 talet så lär ni känna igen er. För övriga så heter skolan Sven Erikson Gymnasiet, allt fint devalveras....
På den gamla goda, glada tiden inträffade mycket roligt där.

Bla hade kemiinstutiotionen ett antal skåpsprängningar beroende på nitroglycerinframställnig. Jag minns när en av de skyldiga fick kliva fram på ett elevkårsmöte och berätta sin historia, bara flis av skåpet och glassplitter överallt. Vill minnas att han fortsatt att jobba där.
Hade en rektor vid namn Gösta som försökte lära en klasskompis att dansa tango. Då skall man veta att det gck max 100 tjejer på en skola med ca 1000elever.

Jag drabbades inte av henne, men vi hade en tyskalärare som hade de 3 lägsta medelbetygen på centralproven i sverige. ALLA fick sänkta betyg efter ha haft henne.

Jag hade en annan tyskalärare, hennes dotter är numra lite rikskändis (Hej Cloette), på skolan användes skolmössor, en av de få gymnasieskolor som använder mössa alla år, året runt.
Under en minnes värdlektion lades det snö ovan på gallret där man hänger kartor och filmdukar mm, givetvis droppa det ner på henne men hon förstog aldrig vad det var. Under samma lektion, här kommer mössan in, smög en kille pp bakom ryggen på henne och drog ner en mössa över ögonen på henne. Självklart beslgtog hon mössan, lägger den på katedern. Han tar tillbaks mössan (det är givetvis inte hans) och drar ner den en gång till.

Det är förövrigt den enda läraren som visat ut mig från ett klassrum.

Vi hade prov en lektion och ett brandlarm går, hon visste givetvis om att det var övning så vi fick sitta kvar. Det blev inte roligt för henne efter det

Teknis under den perioden var rena cirkusen bland lärarna.

Det fanns en kvinnlig lärare, hade aldrig henne heller, men en kompis hade henne. År 1 när hon började hade hon 4 tunga teknikämnen, ma, fy,teknologi och konstruktion. År 2 hade hon ma och fy hon var så dålig att de andra lärarna klagade. År 3 hade hon enbart ergonomi. År 4 sysslade hon enbart med schemaläggning. Hon lär ha visat upp friskhetsintyg inför en klass.
Citera
2009-02-27, 16:18
Medlem
En kille min klass som hete Samuel tände på en "joint" och började röka inne i klassrumet. Vikarien som vi hade märkte det så klart. Det första han sa var stoppa ner det så håller jag tyst om detta. Konstigt någ så tog Samuel upp den endå när Vikarien skulle hämta några mappar. Han passade "Jointen" till en annan som började röka. Senare när vikarien kom in så märkte han att dem hade rökt igen. Då blev han förbannad. Skrek på alla i klassrumet och roppade upp rektorn. Rektorn skickade samuel och hans kompis på pissprov. Det vissade sig senare att det bara var vanligt tobak i den. Den duma vikarien trode att det var en "joint". (Luktar ju som fan när man röker gräss eller något annat).

Nån dag efter fick vi reda på att han hade hotat en annan elvev med att bryta hans fot .

Fick sparken så klart!
Citera
2009-02-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BQQ
En kille min klass som hete Samuel tände på en "joint" och började röka inne i klassrumet. Vikarien som vi hade märkte det så klart. Det första han sa var stoppa ner det så håller jag tyst om detta. Konstigt någ så tog Samuel upp den endå när Vikarien skulle hämta några mappar. Han passade "Jointen" till en annan som började röka. Senare när vikarien kom in så märkte han att dem hade rökt igen. Då blev han förbannad. Skrek på alla i klassrumet och roppade upp rektorn. Rektorn skickade samuel och hans kompis på pissprov. Det vissade sig senare att det bara var vanligt tobak i den. Den duma vikarien trode att det var en "joint". (Luktar ju som fan när man röker gräss eller något annat).

Nån dag efter fick vi reda på att han hade hotat en annan elvev med att bryta hans fot .

Fick sparken så klart!

Man får väl inte röka tobak på en lektion?

Det enda jag kan komma på som vi gjorde var på mellanstadiet, vi höll på med el och sånt och där hade man glödlampor(av modell väldigt små)... En i klassen märkte att dom smäller när man kastar dom i marken, så senare på dan går vi in till den andra klassen som är brevid och snor deras lampor. Sedan går vi ut på byn och kastar i marken. Vi får sedan syn på en lärares bil(till synes tom) och vi ställer oss och börjar kasta på den. Efter ca 5-10 minuter öppnas dörrarna och ut kliver 2 lärare på skolan, vi löpte ju iväg men dom kände ju igen oss eftersom skolan bara har ca 200 elever, blev att gå till rektorn. Blev sedan tvungna att betala, men vi sa bara att "vi glömde idag, jag tar med imorgon" tills hon glömt bort att vi inte betalat
Citera
2009-02-27, 18:24
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
hehe vad är en fb kuk?
Den som är 30cm och + eller?
Definitionen av FB-kuk måste ju vara när man önskar att man har mycket större kuk än man har..
Citera
2009-02-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Definitionen av FB-kuk måste ju vara när man önskar att man har mycket större kuk än man har..

FB-kuk är ett uttryck för en stor kuk. 25+ cm. Det är ju känt att folk gärna ljuger om sin kukstorlek här på FB (och andra forum).
Citera
2009-02-27, 18:59
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BQQ

Fick sparken så klart!

"Samuel" verkar fruktansvärt efterbliven
Citera
2009-02-27, 19:01
Medlem
Kapt3n Rövskäggs avatar
Tja, en kille hade pissat i tvålen och bajsat i papperskorgen på toan i skolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in