2012-10-04, 23:58
Medlem
lindhollows avatar
Jag och en kompis eldade upp skolfotografier med aceton under lektionen. Läraren var så psykad att hon inte vågade konfrontera det hela, trots att flera i klassen upprepade gånger påpekade att det luktade rök och bränt..
Citera
2012-10-05, 22:31
Medlem
haha när jag gick på dagis hade vi en riktigt tjock fröken, hon måste ha vägt minst 200 kilo.
en dag så satte hon sig på ett av barnen på dagiset. den ugen vägrade komma tillbaks
Citera
2012-10-05, 23:11
Medlem
Traditions avatar
Citat:
Gick i 6an när dom här incidenterna hände.
Jag och en kompis brukade ha rätt roligt med våra penisar

Hahaha vafan...?! Det där kan verkligen misstolkas
Citera
2012-10-06, 00:43
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradition
Hahaha vafan...?! Det där kan verkligen misstolkas
Inte om det är meningen att tolkas så som du tolkar det.
Citera
2012-11-16, 00:16
Medlem
NitroMannens avatar
Jag brukade "Driva" fighter i 6:an där man slogs 1v1 och fick möta vinnaren. En person slog i huvudet rätt hårt i en vass kant och började grina men blev sedan väldigt arg. Det var mycket underhållande tyckte de flest (när lärarna kom dit kramdes de och lärarna trodde det var non bög fest eller wtf.) Vet inte fan hur jag kom på idén men roligt var det också (själv framstods jag som en tuffing och de mycket större va t.o.m rädda för mig) - Vet inte fan hur men iaf, kul var det...
Citera
2012-11-20, 10:22
Medlem
Scaliburs avatar
Pissade i en klasskompis sko efter att han lurade mig att stoppa in en nål i ett eluttag.
Citera
2012-11-20, 10:47
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalibur
Pissade i en klasskompis sko efter att han lurade mig att stoppa in en nål i ett eluttag.

ok hur gick det fick du ström i dig i så fall han var jävligt elak som faktiskt riskerade ditt liv 220 volt är inte att leka med
Citera
2013-01-09, 14:23
Medlem
Vederborandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notna157
Det råkar inte vara Fjällskolan?
Haha uppenbart Fjällskolan.
Citera
2013-01-20, 12:27
Medlem
Bro-cats avatar
Sjukaste jag varit med om var nog när jag gick i 4:an. två av mina klasskamrat fick för sig att det skulle vara kul att prova en kul grej med ett långt hopprep.

Dom ropade dit min bästa polare och knöt fast repet runt halsen på honom och kastade sedan repet över en gren på ett närliggande träd och HÄNGDE honom han var uppe i kanske 10 sekunder innan vår klassföreståndare kom i fullfart och stoppade det hela. blev en galen utskällning för dom 2 senare. Själv var jag en bit bort och bytte pokemon kort,spelade jojos eller nått sådant man gjorde på den tiden, jag hann bara se när han hade varit hängd i typ 4 sekunder eller nått innan det hela stoppades......kändes sjukt overkligt
Citera
2013-01-21, 13:41
Medlem
RozenRots avatar
Hände massa skit i stort sett hela grundskolan.

I lågstadiet mobbad vi skiten ur en kille, t.ex. fällde vi honom alltid när vi spelade fotboll, gömde hans skor och jacka osv.

I mellanstadiet mobbade vi fortfarande den här snubben. Över våra klädhängare i korridoren fick vi alla sätta upp "namndikter", som vår lärare kallade det, över hängarna för att visa vilken som var vems plats. Och det där med namndikt var att man skriver sitt namn vertikalt, och sedan skriver något positivt om sig själv med första bokstaven på den raden. Såhär ungefär:

Plockar potatis bra
En lurifax
Riktigt stollig

I vilket fall hade den här killen hängt upp den här skylten över hängarna som han fick dela med lärarna, eftersom alla andra hade tagit de vanliga hängarna (haha). Jag och en kompis tog en titt på denna skylt, och vi ansåg att ingenting stämde om honom, så vi strök över allt positivt han hade skrivit om sig själv, och sedan skrev med stora bokstäver "MAN FÅR INTE LJUGA!"
Killen kom inte till skolan de närmaste dagarna, och vi fick en jävla massa skit från både lärare och föräldrar, men tyckte ändå att det hela var roligt.

I högstadiet gjorde vi all möjligt jävla skit, på träslöjden hällde vi ut flytande metaller på golvet och lät det torka fast, smet tidigare osv. Hemkunskapslektionerna var de roligaste lektionerna vi hade, där jobbade vi knappt någonting med det vi skulle göra, maträtterna såg ut som spyor, vi snodde glass från frysen och gick hem, och när vi skulle städa iordning hela köket efter terminen så fick jag och en kompis städa ur förrådet. Det borde de inte ha låtit oss göra.
Vi la feta snorlobbor i stekpannorna och kastrullerna, rövade besticken, drog pungen mot tallrikarna osv. Avundas verkligen inte åttorna som skulle få använda allt detta nästa år när vi drog till gymnasiet.

Det var iaf en liten del av all den skit man hittat på under åren. Kan inte säga mer än att man saknar det lite.
Citera
2013-02-21, 20:56
Medlem
apewithcapes avatar
I klassrummet vet jag inte riktigt. Men kan dock bidra med annat.

I grundskolan gick jag med en kille som inte skötte sin hygien och var allmänt kaxig. Vi snackar alltså inte om vanliga fall där man kan strunta i att duscha någon gång. Denna snubben hade tagit det här med ohygieniskt liv till en annan nivå.

Minns det så väl. Väl på rasten så kommer han fram till oss. Röd som en tomat i ansiktet och ler med sin fula tandställning mot oss. "Hei, va gö nI?". På somrarna luktade det rutten fisk i hela klassrummet. Detta efter att denne aldrig hade sockar på sig och hade ett par tygskor som bäddade för fotsvett.

Att han blev ogillad av oss elever var för att han alltid gick till läraren när vi gjorde något hyss.

* Kasta sand på folk
* Fuska på en lek som folk känner till som: King/Ruta/Bengtboll. En kvadratisk ruta indelad i fyra mindre kvadrater. När man skapade pakt med någon kompis och bollade ut alla "slavar" som precis kommit in. (Ni som spelat det förstår vad jag menar).
* Kastade snöbollar på honom

Han ville helt enkelt bli hatad den grabben. En dag fick vi nog och hällde mjölk i hans ryggsäck.

Än idag ser jag han på gymnasieskolan vi båda går på. Hört att han inte har många vänner just på grund av hans hygien. Han har fått en slags stämpel.
Citera
2013-02-21, 21:43
Medlem
dr.Valiums avatar
Tja.. *vart börja?*

* Häftstift på lärarens stol.
* Kasta snus i nacken på läraren och andra kids.
* Hällde ut "Super/snabblim" på *allt möjligt* i klassrummet så att elevers och lärares saker fick brytas/rivas/slitas bort från alla slags ytor.
* Rökt en (bit) cigg under en Kemi-lektion när läraren höll på med vätegas(!)
* "Lasrat" läraren i ögat med en laserpekare tills man blev utslängd.
* Stängt av strömmen/slagit in jordfelsbrytaren så att hela klassrummet slocknat.
* Tänt eld på diverse småsaker.
* Suddat ut det läraren skrev på tavlan under lektionen medan h*n gick på toa.

osv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in