2009-10-28, 23:23
Medlem
fredrik188s avatar
är väll iofs inte i ett klassrum men endå!

Var ett mongo som gick på IV när jag och en polare gick 2:a året på V-mek
och så hade mongot satt upp en massa skärmar och för att få studera ifred och han var så stolt över hur han hade fixat & donat!

Självklart gick vi fram till han och började ställa massa frågor om varför han hade skärmat in sej och om vi fick flytta skärmarna, det fick vi bestämt inte göra!

så vi kände på oss att vi va bara tvunga att göra det och hivade iväg en del å rörde om det för han, tillslut sätter han sej i ett hörn och börjar as-grina han satt säkert där i 30 min å böla och vi stog och flinade åt honom

sen har man väll gjort en massa dumma saker 7-9 genom att få lärare trötta på en osv genom att man vägrar spotta ut snusen enbart pga lärarjävel själv har en fet i osv!

vart nästan anmäld pga av mobbing och sexuella trakasserier pga av vad jag lärde mej på flashback! ställde en fråga till en tjej i klassen om hon tog den i tvåan
Citera
2009-10-29, 01:15
Medlem
Datasystemet på skolan var en jävla röra, man kunde smyga in lite grejer här och var. Men det slutade när en kille la in en massa djurporr på nätverket! Han blev förbjuden att gå nära datorerna resten av året, men jävlar vad status han fick!
Citera
2009-10-29, 18:38
Medlem
Gerkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Snarare var det polarna som gjorde en sjuk sak mot MIG men vi kör på den.

Intet anande skulle jag sätta mig på min stol (klassrummet fullt). Jag visste ju självklart inte att vännerna hade placerat tre häftstift på stolen. Ingen big deal tänker ni. Men när jag satte mig, och det väldigt hastigt och "hårt", flög jag ju direkt upp av smärta och fick ur mig;

"JÄVLA FITTJÄVEL; FAAN HORBÖG!"

Läraren blev inte glad

En annan gång körde vi konsert mitt i lektionen, läraren hade genomgång, polarn springer fram och sätter på någon tysk hårdrockslåt och vi börjar möblera om alla stolar och bord. Fyfan vad vi rockade medan läraren skrek sig röd.

AHAHAHA, skönaste svärordet man kan komma på :P

ojoj, mycket saker man gjort i skolan :P

I högstadiet så kastade vi sudd på tavlan och på matteläraren, han fattade ingenting och bara tittade bakåt varje gång vi kastade, han sa inte ett ord ahaha så jävla dum. Vi har också dragit fram klockan så att vi bara hade 15min lektion, skedde under en matte lektion med samma lärare vi kastade sudd på.

En kompis gömde sig i ett skåp under en matte lektion och bankade på dörren, läraren tittade sig omkring och verkligen inte fattade var ljudet kom ifrån, alla började asgarva i klassrummet och efter ett tag så hängde läraren på och började också garva! ahahaha så jävla kul.. (också samma mattelärare).
Senast redigerad av Gerkan 2009-10-29 kl. 18:43.
Citera
2009-10-29, 22:44
Bannlyst
Kommer ihåg att väggarna i våra klassrum bestod av kalk eller liknande och det fanns ett hål där man kunde peka in fingret så man fick som kalkdamm eller vad man ska säga på fingret som man kunde rita med. En kompis ritade en kuk på en kompis tröja utan att han märkte det och sen gick han runt med en kuk gjord av kalkpulver på ryggen ett tag.

Sen skulle man rita löv på bildlektionen och vi fick gå ut och hämta egna löv fast en av mina kompisar skulle överdriva så han gick och drog upp en 2-3 gammal björk och tog in den i klassrummet.

Sen fanns det en kille som var växtintresserad i min klass, och han vattnade alla blommor frivilligt, det roliga var att det var plastväxter och vi förstörde dom hela tiden för att jävlas med honom.

Gjort så mycket, svårt att komma ihåg hälften.
Citera
2009-10-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Snarare var det polarna som gjorde en sjuk sak mot MIG men vi kör på den.

Intet anande skulle jag sätta mig på min stol (klassrummet fullt). Jag visste ju självklart inte att vännerna hade placerat tre häftstift på stolen. Ingen big deal tänker ni. Men när jag satte mig, och det väldigt hastigt och "hårt", flög jag ju direkt upp av smärta och fick ur mig;

"JÄVLA FITTJÄVEL; FAAN HORBÖG!"

Läraren blev inte glad

En annan gång körde vi konsert mitt i lektionen, läraren hade genomgång, polarn springer fram och sätter på någon tysk hårdrockslåt och vi börjar möblera om alla stolar och bord. Fyfan vad vi rockade medan läraren skrek sig röd.

ursäkta mig men du har ett otroligt vedervärdigt sinne för humor. Du måste ju inse hur otroligt dum du får dig att se ut när du tycker saker som att sätta på hårdrock och "rocka" under lektioner är roliga på något sätt.. du osar bajs så otroligt dåligt det är.
En annan sak osså, du tror väl helt inte ärligt att någon kommer tro på det tramset
"polarn springar fram och sätter på någon tyska hårdrockslåt" vadå..

du menar alltså att din kompis har tid att dra fram cd/kassett sätta in öppna cd/kassett öppnaren, ösa in cd/kassett och sen justera volymen.. medans din lärare står där som någon sorts konserverad tonfiskburk. Du kan inte förvänta dig att någon kommer tro på det där tramset, herregud.
Citera
2009-10-30, 06:45
Medlem
Vi hade en som bajsade på sig när vi gick i 4an
Något av de vidrigaste ja sett någonsin! Sommar shorts och bajs ingen ljuvlig doft!

Råkade även få en lärare att brinna han står lutad mot katedern där de står en advents ljusstake och oordning som det var i klassrummet så fick vi ljusen att välta på hans rygg.
Eld dansen fick en annan mening!
Senast redigerad av Bnagwigc 2009-10-30 kl. 06:51.
Citera
2009-10-30, 06:56
Medlem
Hirvis avatar
Har runkat under en lektion. Satt längst bak. Har skrivit om det i en annan tråd dock.
Citera
2009-10-30, 07:17
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Fick vår mattelärare att gråta efter 3 dagar på gymnasiet.

Ignorerade henne totalt när vi blev tillsagda. Alla fortsatte snacka med varandra som att hon inte ens fanns i rummet. Till slut hörde man bara en bok mot marken och "Nä, NU ORKAR JAG INTE MER". Så sprang hon ut med gråten i halsen.
Usch, obehagligt. Verkar vara en riktigt barnslig klass du går i, med tanke på att gymnasiet är frivilligt och man bör hålla käften och lyssna till lärarna (så länge de inte säger något värt att ifrågasättas).

Det "sjukaste" jag gjort i klassrummet är väl att jag en gång, mitt under en knäpptyst genomgång, ramlade omkull stolen och slog huvudet i stolen bredvid när jag försökte få en bättre sikt utöver främre radens manliga stjärtar.

En annan gång skulle jag förklara ett matte-tal efter att jag hade råkat slumra till, och blandade ihop siffrorna. Det slutade med att jag avbröt mig själv under förklaringen och sa att "eh förlåt, jag tänkte på sex". Menade givetvis TALET sex.

Hehe, småpotatis jämfört med er andra som tydligen varit med om både det ena och det andra (avrunkade under bordet och gud vet vad).
Citera
2009-10-30, 19:13
Medlem
stiggelols avatar
smällde klassens shemale med pekpinnen under en lektion när hon inte flyttade på sig.
slutade med att hon smällde in mitt huvud i skåpet efter lektionen när jag höll på och öppna och sen sparka i huvudet några gånger när jag var däckad.
sen är det väl det vanliga, ställa om klockan, hoppa ut genom fönster, råka ha sönder fönster, kasta sudd, brottas, osv.
fick även vår engelskalärare att gå i förtidspension under gymnasiet(hennes sista år) för att våran klass var så jävlig.
så farligt var det inte, men hon sa till rektorn att hon blev mobbad av oss, och speciellt en kille i klassen, fick sluta tidigt många gånger för hon inte orkade med oss.
Citera
2009-10-30, 19:56
Medlem
-=Damian=-s avatar
oj då, det är ju sjukt mycket..

minns dock när jag somnade med huvudet begravd i armarna.. en kompis tog då ett gem och vek detta som en krok.. han drog det längst med armen för att göra sånna där små vita sträck som det blir när man rispar huden lätt. jag vaknade med ett ryck och slet armen mot mig.. vilket resulterade att han piercade mig ganska rejält genom alla hudlagerna och sen ut på andra sidan (ca en cm mellan hålen) han blev självfallet ganska förskräckt men kunde ändå inte släppa gemet. jag tittade förvånat på armen och brast ut i ett asgarv medans jag drog armen mot mig sen tillbaka för att se hur huden sträcktes ut. detta roade vi oss med i ca 10 min innan läraren upptäckte detta (biologi lärare dessutom) och fick panik och började prata om infmallationer och blodförgiftning m.m. gemet lät jag dock sitta kvar resten av dagen som en kul grej.. och.. jo det blev infammerat..

samma klassrum, ett år tidigare,, en kompis höll ett sånt där keramikkrus över en brännare för att värma kemikalier, efter ett par minuter tog han av kruset med en tång. tittade lite på det för att sen sätta det på min arm.. FRÄS sa det självfallet och skinnet rullade ihop sig som gladpack på en spisplatta.. han tittade förvånat på mig och sa.. Men.. var den varm? den blev ju aldrig röd? 12 år sedan.. jag har förtfarande en rund ring på armen som minne.

samma sal, samma år.. vår Kemi lärare ville visa oss hur vätgas såg ut , hon tog en stor behållare i plexiglas med slangmunstycken och började leda in gaser. efter ett tag så förklarade hon hur farlig vätgas var att andas in och att inte luktade eller syntes. sen tog hon locket på behållaren och gick därifrån , klassrummet utrymdes och nödfläktarna åkte på..

Bild, året tidigare.. klassens mobboffer stod och hängde utanför bildsalen i väntan på att vår lektion skulle börja (rummet var upptaget av en annan klass vid tillfället). bakom honom stod de nytömda soptunnorna för pappersavfall som skulle rullas in i bildsalen. självfallet åkte tönten ner i en sådan tunna, en kompis satte sig på locket och tunnan rullades upp framför bildsalens helglasade dörr, vi knackade på, varav hela klasses tittade upp samtidigt som tönten stack upp huvudet ur tunnan med locket vilande mot hans förstörda frisyr, han får panik av att 30 pers ser han i tunnan varav han studsar upp ur tunnan som självklart välter när han hänger över kanten och han går i golvet med en jävla smäll.

har många fler historier som kommer upp i huvudet nu när man minns tillbaka som är ännu värre än detta.. men orkar inte skriva mer just nu
Citera
2009-10-30, 21:10
Medlem
Herr Guldstjärns avatar
På min skola var vi en av de sista klasserna som var riktigt busiga och jobbiga.

Vi hade en tysk idrottslärare som hade ganska stark brytning. Det var ett fåtal i klassen som var riktigt stökiga och på grund av det fick hela klassen alltid sitta ena halvtimmen på idrottslektionerna och bli utskällda. Andra halvtimmen blev att göra något som man skulle bli utskälld för nästa lektion.

I 8an precis innan höstlovet hade vi basket och vi killar skulle vara lite coola så vi var jättestökiga, spelade fult, skrek och ja, snodde bollen och sprang och gömde oss någonstans typ. Läraren som var ganska hetsig blev rätt vild och skickade först ut en person. Sen gjorde nästa kille något och läraren skickade ut den. Tillslut var alla killar utskickade och vi hade lov

Vi kallade även våran tjockmatta för pökmattan och tysken fattade inte alls det här och när hon frågade så svarade vi att det betydde tjockmatta så även hon kallade den för pökmattan.

I övrigt så har det funnits några rötägg som skjutit raketer inomhus så någon fått tinnitus och hela skolan har varit på förhör och de har kört värsta good cop / bad cop-grejen bara "Nu säger du stjärnan, fattar du! Vi vet att du vet!" sedan kommer den andra bara "Vi vill bara att det ska gå rätt till så vi kan undvika skador i framtiden. Kom igen nu, du kan vara anonym".

HAHAHAHA juste, nu får jag mer minnen. Jag är väldigt känslig för mat tillagad i mikrovågsugn. Vi skulle ha övernattning på skolan och alla hade köpt pizza och rullkebab. Var en massa som inte orkade så jag fick käka, och då hade de mikrat skiten, så mitt i natten så gick jag och sket på toan. Och det var fan den värsta gången någonsin. Jag är sjukt duktig på att hålla mig när det gäller kiss och bajs, men den här gången var extrem. Jag hann inte ens sätta mig på locket förrän bajset sprutade. Det hamnade på golvet och på byxorna. Mina två polare hade tänkt skrämma mig när jag kom ut. De blev stående i en halvtimme och fick höra när jag sprutmålade toaletten. Inga fina ljud direkt.

Det roliga var dock att på måndagen när skolan öppnade igen så kom städaren dit. Han kunde inte ens gå in dit för det luktade så jävla mycket skit.

Jag skämdes även om jag tyckte det var roligt.

Utöver det så har vi precis som andra gjort, vänt upp och ner på alla möbler i klassrummet. Dragit en hink med vatten ovanför en dörr så läraren eller nån elev blir helt dyngsur när de kommer in.

Det sjuka är att vi fick nästan allihop bra betyg, även fast man hittade på bus.
Citera
2009-10-30, 21:57
Medlem
Dalailamas avatar
kastade snus på läraren... det är nog det värsta... dessutom skrek vi ibland "ååhh vad fet du e" till vikarier.. det var inte heller uppskattat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in