På min skola var vi en av de sista klasserna som var riktigt busiga och jobbiga.
Vi hade en tysk idrottslärare som hade ganska stark brytning. Det var ett fåtal i klassen som var riktigt stökiga och på grund av det fick hela klassen alltid sitta ena halvtimmen på idrottslektionerna och bli utskällda. Andra halvtimmen blev att göra något som man skulle bli utskälld för nästa lektion.
I 8an precis innan höstlovet hade vi basket och vi killar skulle vara lite coola så vi var jättestökiga, spelade fult, skrek och ja, snodde bollen och sprang och gömde oss någonstans typ. Läraren som var ganska hetsig blev rätt vild och skickade först ut en person. Sen gjorde nästa kille något och läraren skickade ut den. Tillslut var alla killar utskickade och vi hade lov
Vi kallade även våran tjockmatta för pökmattan och tysken fattade inte alls det här och när hon frågade så svarade vi att det betydde tjockmatta så även hon kallade den för pökmattan.
I övrigt så har det funnits några rötägg som skjutit raketer inomhus så någon fått tinnitus och hela skolan har varit på förhör och de har kört värsta good cop / bad cop-grejen bara "Nu säger du stjärnan, fattar du! Vi vet att du vet!" sedan kommer den andra bara "Vi vill bara att det ska gå rätt till så vi kan undvika skador i framtiden. Kom igen nu, du kan vara anonym".
HAHAHAHA juste, nu får jag mer minnen. Jag är väldigt känslig för mat tillagad i mikrovågsugn. Vi skulle ha övernattning på skolan och alla hade köpt pizza och rullkebab. Var en massa som inte orkade så jag fick käka, och då hade de mikrat skiten, så mitt i natten så gick jag och sket på toan. Och det var fan den värsta gången någonsin. Jag är sjukt duktig på att hålla mig när det gäller kiss och bajs, men den här gången var extrem. Jag hann inte ens sätta mig på locket förrän bajset sprutade. Det hamnade på golvet och på byxorna. Mina två polare hade tänkt skrämma mig när jag kom ut. De blev stående i en halvtimme och fick höra när jag sprutmålade toaletten. Inga fina ljud direkt.
Det roliga var dock att på måndagen när skolan öppnade igen så kom städaren dit. Han kunde inte ens gå in dit för det luktade så jävla mycket skit.
Jag skämdes även om jag tyckte det var roligt.
Utöver det så har vi precis som andra gjort, vänt upp och ner på alla möbler i klassrummet. Dragit en hink med vatten ovanför en dörr så läraren eller nån elev blir helt dyngsur när de kommer in.
Det sjuka är att vi fick nästan allihop bra betyg, även fast man hittade på bus.