2013-12-11, 13:28
Medlem
jag och två andra tröck ner en killes huvud i toaletten och spolade.. hemskt.

en annan kille stod på ni vet en sån strång som man gjorde push-ups på. drog hspelaan i fötterna så han landade på stången med magen först. ambulansen var tvungen att komma.. också hemskt

spelade basket med nån äldre sopa. precis när han skulle hoppa puttade jag in honom i stolpen som korgen hängde på. näsblod och tappade tänder. dum var jag ..

snott en jävla massa pokemon/ishockey kort

Men allt hände innan man började tredje klass. sen skärpte jag till mig
Citera
2013-12-11, 14:12
Medlem
Skön tråd!

Jag gick i 4an - 6an minns inte riktigt. Det var precis när mobiler med kameror kommit.
Jag hade en ny Sony Ericsson och tyckte det var hur coolt som helst och gick runt och fotade allt som allt.

Fanns ett särbarn på skolan som var helt skadad , hade en hel del bokstavskombinationer.

Jag gick runt i korridoren med massa klasskamrater på fritis och fotade och gjorde roliga miner etc. Då kommer jubelidioten och drar ner brallorna och visar kuken. "haha fota då , fota min kuk då" . Dum som jag var tog jag en bild och alla tyckte det var stört/kul.

Senare kom kuratorn på skolan tog in mig och sa att jag gjort ett brott och snacka om polisanmälning bla bla. Jag blev skiträdd, som en liten grabb fick jag gå hem till "idiotens morsa och be om ursäkt".

I efterhand , mycket stört.
Citera
2013-12-11, 17:29
Medlem
Jag tor jag gick i sexan eller sjuan och jag och min kompis hade precis kommit i kontakt med graffiti eller rättare sagt på den tiden var det endast klotter som vi sysslade med.
I mitten av skolan fanns en innegård som man kunde använda sig av för att ta sig från A till B snabbare.
matsalen var även den placerad intill innergården och man kunde blicka ut över innergården från matborden.

En kväll bestämde vi oss för att klottra lite på innergården för att se om vi fick några reaktioner dagen efter. dock eskalerade det hela väldigt fort och vi totalt "bombade" alla väggar med våra fula tags.

När vi var klara och hoppade ner från skolans tak möter vi en vikarie som vi hade på en viss språklektion, hon hälsade och vi hälsade glatt tillbaka. Efter detta möte blev vi fort väldigt rädda inför morgondagen, hon kommer garanterat att berätta om vårt möte och att hon har sett oss på taket.

Dagen efter i matsalen så hörde man alla snacka om det här och undrade vilka det kan ha varit=) jag och min kompis log mot varandra och satt tysta.

Ett par dagar efter kallar våran klassföreståndare mig och min vän in till ett samtal efter lunch. Vi förstod precis vad det handlade om och kom överrens om att säga att vi endast höll på med "parkour" på taket. Detta var under tiden då detta fortfarande var väldigt nytt och knappt någon visste vad det var, (dock våran lärare) hon log och tyckte det var "coolt" hon hade tydligen av någon slump sett någon uppvisning i huvudstaden. Från detta tillfälle försvann helt alla misstankar om att det var vi som hade klottrat! Vilket kändes som en lotterivinst!

Ångrar dock detta idag, man var ett riktigt stolpskott! skattepengar skall gå till något mycket bättre!
Citera
2013-12-12, 05:57
Medlem
HarmonicAces avatar
Har inte läst hela tråden, men detta måsta vara det sjukaste:

Jag och en kamrat onanerade i en kondom (varsin, u sick fuck) och urinerade i dessa, knöt ihop dem och gick till skolan.

Väl vid skolan slog vi sönder rektorns fönster och kastade in de sperma/ urinfyllda kondomerna, de sprack mot glastaggarna i fönstret och kontoret fylldes av urin och sperma.

....när jag tänker tillbaka kan jag inte minnas att jag var en sjuk människa, men det var vad jag gjorde när jag var 14 år
Citera
2013-12-12, 08:02
Medlem
alroberts avatar
en kompis bajsade i den där vattenbehållaren på toaletter på avslutningsdagen, den lär ju ha legat och simmat där ett tag
Citera
2013-12-12, 14:14
Medlem
Serotons avatar
Genom att ha läst denna tråd så blir min tro på att barn är ondskefulla demoner sänd till jorden av satan ett faktum.

Fyfan vad vidrigt och ångestframkallande

Tur man gått ut skolan........
Citera
2013-12-12, 14:36
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Hade en dryg tyska lärare och hon hade en vattenflaska som alltid drack.
En lektion när hon lämnade klassrummet för att gå och kopiera papper så fick jag en briljant idé att spotta i hennes vatten.
Vintertid så man var lite förkyld.. Drog ner en jävla mycket snor från näsan ner i halsen och harkla upp det och spottade en jävla slemboll ner i hennes vatten, skakade om det och ställde tillbaka den.
Under lektionen så drack hon självklart vatten..

Vid den punkten tyckte jag att de va roligt..
men nu känns det jävligt taskigt och äckligt

EDIT: detta va i början av åttan tror jag?
Citera
2013-12-12, 15:11
Medlem
Ojojoj vad nostalgisk man blir, saknar nog grundskoletiden mest
Iaf, i vår skola hade vi x antal tv skärmar upphängda runt om i skolan, det var en f-9 skola så vi hade lågstadie också. Det fanns tv skärmar i både hög och lågstadiet. Vad som kom upp på dem bestämdes av bildläraren genom en dator som var uselt gömd i ett skåp. När vi fick reda på detta så öppnade vi upp skåpet på nästa bildlektion när läraren inte märkte, och satte på nobrain.dk, med ljud på och allt. Passande för småbarn som går i förskolan

Öppnat upp tjejernas omklädningsrum efter idrotten (bara en dörr som skiljde oss åt)

Skrev recept till kladdkaka på ett fysikprov.

När läraren lämnade klassrummet ställde vi upp alla stolar och bänkar i mitten av klassrummet i en hög, reaktionen var inte så kul.

Kastat snöbollar inomhus, träffat fel personer (lärare)

Spelat fotboll i korridorerna, skulle träffa en kompis som var vänd med ryggen mot mig, jag drämmer till bollen allt vad jag kan, får en sneträff, träffar en tjej som sitter ner på golvet rakt i ansiktet

Stulit saker från hemkunskapen, äggat folk osv.

Terroriserat bibliotekarien (som var en sjuk bitterfitta) b.la genom att 4-5 grabbar sprider sig i bibblan och börjar göra apljud, hon rusar ut och börjar skrika. Hört att folk rusa in med brandsläckare och spreja ner hela biblioteket haha

Har så många minnen att jag inte ens orkar ta upp alla, återkommer senare
Citera
2013-12-12, 16:26
Medlem
Jag gick till lektionerna för att lära mig saker.

Sjukt, jag vet.
Citera
2013-12-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maffis
Jag gick till lektionerna för att lära mig saker.

Sjukt, jag vet.
Så roligt. Vilken skojare du är Maffis.

Smällare i papperskorgen var också en höjdare på den tiden!
Citera
2013-12-12, 18:37
Medlem
Gymnasiet:

En klasskompis som har lite koncentrationssvårigheter sitter på andra bänkraden och har dragit upp sin tröja och trycker liksom ihop sin ölmage med båda händerna så det blir ett lodrätt streck i mitten av magen tvärs över naveln.

Läraren stannar upp i sitt förklarande av vattenturbiner och frågar vad han håller på med.

Elev: "Kolla, det ser ju ut som en fitta."

Lärare: "Ja, det är väl det närmaste du kommer en."

Hela klassen garvbrölar.
Citera
2013-12-12, 18:45
Medlem
anjer2s avatar
Krossat en stor ruta, pissat i handfat, kastat böcker på polare (de kastade tillbaka). Lite annat smått och gott. Jag var rätt busig men jag har lugnat ner mig nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in